Nenän muotoilu täyteaineella

3+20

Voisiko joku kertoa oman kokemuksen nenän muotoilusta täyteaineilla? Olen pohtinut nenäleikkausta ja haluaisin ensin kokeilla tuota täyteainetta, kun se ei ole peruuttamaton toimenpide.

Eli kenellä/missä kävit, mitä tehtiin, pitikö ensin käydä arviossa/ konsultaatiossa, paljonko maksoi ja kauanko lopputulos kesti? Lähteekö täyteaine vähitellen pois, vai tyyliin parissa päivässä ja nenu on taas entisen lainen?

Olisin kiinnostunut käymään Sakarias Niemen luona, hänestä kokemuksia?

7

8383

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tepsivä keino

Kävin nimenomaan Niemellä. Hän katsoi ja suunnitteli todella tarkkaan. Nenänselkääni , joka oli notkolla, kohotettiin hieman. Tulos todella hyvä. Siitä on nyt puoli vuotta ja olen edelleen tyytyväinen. Saa nähdä kauanko pysyy. Menen uudestaan kun on tarvis.

• Aloittaja3

Kiitos vastauksesta. Kävitkö vain yhden käynnin, vai oliko tuo suunnittelukäynti ensin? Jos saa udella, niin paljonko maksoi? Kaipaisin varmaan samanlaista toimenpidettä, eli vähän nenänselälle täytettä suoristamaan linjaa. Tehtiinkö tuo siis Virossa, jos ei niin missä? Olisin todella kiitollinen jos vastaisit vielä näihin :)

• tepsivä keino

Oli tarkoitus käydä suunnittelukäynnillä lähinnä kuuntelemassa mitä nenälleni voisi tehdä. Vakuutuin ja kun Niemellä oli aikaa varattu reilusti, niin nenä laitettiin kuntoon samantien. Hinta oli muistaakseni 300€ paikkeilla. Ja kun nyt tarkistin niin tästä on kulunut aikaa n. 8kk. Helsingissä tehtiin, Fredrikinkadulla.
      https://www.facebook.com/esteettisethoidot.sakariasniemi

• Aloittaja3

OK, kiitos!

• 14+8

Minua kiinnostaisii myös tuo toimenpide, mutta en ole aikaisemmin ottanut mitään pistoksia ja pelottaa jonkin verran. Sattuiko aineen laittaminen kovasti ja oliko sinulla mitään turvotusta tai muuta sen jälkeen nenässä tai tuntuiko jotenkin erilaiselta?

• tepsivä keino

Olin itsekin huolestunut sattumisesta koska pelkään neuloja. Tuntemukset olivat kuitenkin lähinnä hyttysen pistoon verrattavia. Kävin hoidossa töiden jälkeen ja pieni punoitus ja turvotus oli poissa seuraavana aamuna. Hoidon aikan katseltiin aina välillä peilistä miten muutos etenee, joten ei ollut oloa että tulos olisi jotain muuta kuin toivomani. Nenä tuntuu hoidon jälkeen ihan samalta kuin ennenkin. Parasta muutoksessa oli, että nyt kun nenä näyttää klassiselta, loppu naamakin näyttää paremmalta.

• 14+8

Jotenkin ihana ja käsittämätön ajatus, että noin helposti saa häiritsevän asian pois, ilman kipua ja hirveitä summia rahaa. Siis lapsesta saakka olen kärsinyt oudosta nenästäni ja sitten alle puolessa tunnissa se olisikin normaali. Taidan mennä tuohon toimenpiteeseen, vaikka neuloja enemmän pelkään sitä koukuttumista. Että kun on kerran saanut olla ns. normaalin näköinen, niin olisi kauhea palata siihen vanhaan vähemmän nättiin nenään sitten kun se täyteaine lähtee. Voi kun tuo lopputulos pysyisi kauemmin, vaikka useamman vuoden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1351
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33