Pahin nettimogasi?

Häpeä

Mikä on pahin virhe, jonka olet tehnyt internetissä? Lähettänyt sähköpostia väärälle henkilölle? Kirjoittanut harkitsemattomia Facebookiin, laittanut alastonkuviasi Aijaahan?

30

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ssssi

      Näytin kerran vahingossa melkein inhimilliseltä :((

      • ssssi

        Tarkoittanet: kiltiltä, sovinnolliselta naiselta jolle tärkeintä on että kaikilla olis vaan mukavaa?


    • Tony Capuccino

      Ei tästä enään nousta:(
      Nikilläkään en voi kirjoittaa, olen vainottu.

    • Ei kai sitä netissä pahemmin ole tullut mokattua, kyllä se aina ihan IRL:n puolelle menee.. Joskus mennyt sähköpostia väärällä tms. mutta ei toi nyt niin kamalaa ole. Mä päivitän fb-seinää noin kerran viikossa, ei sinne osaa mitään kohtalokasta vääntää. Ei musta ole koskaan otettu edes alastonkuvia, olen kerta kaikkiaan tylsä ihminen... Siis netissä ainakin.

      • MAX kerran viikossa piti olla. Eikä ole fb:ssä edes chattiä nykyään päällä , että sekin mahdollisuus töppöillä sitten kai poissa...


      • Kivakun
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        MAX kerran viikossa piti olla. Eikä ole fb:ssä edes chattiä nykyään päällä , että sekin mahdollisuus töppöillä sitten kai poissa...

        jaoit tämän meidän kaikkien kanssa.


      • Kivakun kirjoitti:

        jaoit tämän meidän kaikkien kanssa.

        Ootko koskaan muuten harkinnut, että jättäisit mun kommentit täältä lukematta? :) Emmää ittekkään niitä lue..


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ootko koskaan muuten harkinnut, että jättäisit mun kommentit täältä lukematta? :) Emmää ittekkään niitä lue..

        Ja sitten saunaan. Miksi en pääse enää laittamaan privaviestejä sinulle, saatikka katsomaan uutta kuvaasi?


      • ;-)
        modelli kirjoitti:

        Ja sitten saunaan. Miksi en pääse enää laittamaan privaviestejä sinulle, saatikka katsomaan uutta kuvaasi?

        Johtuukohan siitä, että yb.n galleria on piilotettu?


      • ;-) kirjoitti:

        Johtuukohan siitä, että yb.n galleria on piilotettu?

        Ihan sama, minulle naiset eivät sano ei!


      • dille-Ville
        ;-) kirjoitti:

        Johtuukohan siitä, että yb.n galleria on piilotettu?

        Harmin paikka, nyt en pääse suojelemaan vainoajilta
        Siellä Turussakin on ovela vainoaja, uhkailee mun facebookin ystävänaisiakin
        vaikka minulla niitä edes ainuttakaan ole, itsellään sillä 800 naisystävää?


      • :-)

      • ggggggrrg

      • dille-Ville

    • Ville Vainonmaa

      En ole tietääkseni mokannut koskaan, vaikka olen yökaudet netissä.

    • Oasis

      Ei tule mieleen mitään erityisempää...
      Olen ehkä tylsä, mutta oikeastaan kaikki mun näppäimistöltä lähtevä on periaatteessa kaiken katseenkestävää. Toki esim. työasioissa on oltava tarkkana, ettei luottamuksellista tietoa vuoda vääriin käsiin, mutta henk.koht asioissa ei ole mitään niin outoa meininkiä, ettäkö sitä oikein hävetä tarvitsisi.

      • Jim Hopper

        Älä vaan raada liikaa töissäsi, buahahhahaa


      • Oasis
        Jim Hopper kirjoitti:

        Älä vaan raada liikaa töissäsi, buahahhahaa

        En raada, tullut ihan pomoltakin asti sama pyyntö, joten aion noudattaa sitä ;)


    • Yli 100 vuotta netissä ja pelkkiä mokia.

    • Ehkä oman persoonan paljastaminen, olemalla rehellinen itseni. Pitäis koittaa vetää jotakin roolia, kuten alkuun teinkin. Toinen moka on oman kuvan julkaiseminen. :)

      Mutta tehtyä ei saa tekemättömäski, joten why bother why be so sad, it's not that bad. :)

      • Mäski tai ehkä silti mäksi. ;)


      • himaskohu
        himatuikku kirjoitti:

        Mäski tai ehkä silti mäksi. ;)

        Aina himis mokailee
        kun palstailessaan dokailee


      • Seli seli, uutta kuvaa kehiin ja käsivarsi nimmari kuvakollaasi näytille. Oletko muuten se 1 jonka nm. alkoi joskus J:llä?


      • himazuli
        modelli kirjoitti:

        Seli seli, uutta kuvaa kehiin ja käsivarsi nimmari kuvakollaasi näytille. Oletko muuten se 1 jonka nm. alkoi joskus J:llä?

        e-en oo, vaikka heppamattilalainen olenkin....=o7


      • himaskohu kirjoitti:

        Aina himis mokailee
        kun palstailessaan dokailee

        Olet palstan himaruiske!


      • vaari modelli
        modelli kirjoitti:

        Olet palstan himaruiske!

        You get it


    • varoittavaesimerkki

      Kertonut yhteystietoni ja nimeni ennen IRL-tapaamista. ÄLKÄÄ koskaan tehkö niin!

      • Too late, niinko enklanniks sanotaan nääs. Tehty jo pariinki kertaan, mutta toistaseksi ei oo ollut vahinkoa siittä.


    • himis..

      Vedin kerran pataan Kyöstixiä mut unohdin kertoo siitä netissä. :)

    • Joskus innostun liikaa ja höpisen ns.sivusuun. Liiallinen avautuminen kaduttaa jälkeenpäin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe