Mikä on pahin virhe, jonka olet tehnyt internetissä? Lähettänyt sähköpostia väärälle henkilölle? Kirjoittanut harkitsemattomia Facebookiin, laittanut alastonkuviasi Aijaahan?
Pahin nettimogasi?
30
168
Vastaukset
- ssssi
Näytin kerran vahingossa melkein inhimilliseltä :((
- ssssi
Tarkoittanet: kiltiltä, sovinnolliselta naiselta jolle tärkeintä on että kaikilla olis vaan mukavaa?
- Tony Capuccino
Ei tästä enään nousta:(
Nikilläkään en voi kirjoittaa, olen vainottu. Ei kai sitä netissä pahemmin ole tullut mokattua, kyllä se aina ihan IRL:n puolelle menee.. Joskus mennyt sähköpostia väärällä tms. mutta ei toi nyt niin kamalaa ole. Mä päivitän fb-seinää noin kerran viikossa, ei sinne osaa mitään kohtalokasta vääntää. Ei musta ole koskaan otettu edes alastonkuvia, olen kerta kaikkiaan tylsä ihminen... Siis netissä ainakin.
MAX kerran viikossa piti olla. Eikä ole fb:ssä edes chattiä nykyään päällä , että sekin mahdollisuus töppöillä sitten kai poissa...
- Kivakun
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
MAX kerran viikossa piti olla. Eikä ole fb:ssä edes chattiä nykyään päällä , että sekin mahdollisuus töppöillä sitten kai poissa...
jaoit tämän meidän kaikkien kanssa.
Kivakun kirjoitti:
jaoit tämän meidän kaikkien kanssa.
Ootko koskaan muuten harkinnut, että jättäisit mun kommentit täältä lukematta? :) Emmää ittekkään niitä lue..
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Ootko koskaan muuten harkinnut, että jättäisit mun kommentit täältä lukematta? :) Emmää ittekkään niitä lue..
Ja sitten saunaan. Miksi en pääse enää laittamaan privaviestejä sinulle, saatikka katsomaan uutta kuvaasi?
- ;-)
modelli kirjoitti:
Ja sitten saunaan. Miksi en pääse enää laittamaan privaviestejä sinulle, saatikka katsomaan uutta kuvaasi?
Johtuukohan siitä, että yb.n galleria on piilotettu?
;-) kirjoitti:
Johtuukohan siitä, että yb.n galleria on piilotettu?
Ihan sama, minulle naiset eivät sano ei!
- dille-Ville
;-) kirjoitti:
Johtuukohan siitä, että yb.n galleria on piilotettu?
Harmin paikka, nyt en pääse suojelemaan vainoajilta
Siellä Turussakin on ovela vainoaja, uhkailee mun facebookin ystävänaisiakin
vaikka minulla niitä edes ainuttakaan ole, itsellään sillä 800 naisystävää? - :-)
modelli kirjoitti:
Ja sitten saunaan. Miksi en pääse enää laittamaan privaviestejä sinulle, saatikka katsomaan uutta kuvaasi?
Näyttäisi olevan tämä:
http://images.esellerpro.com/2486/I/351/1/lrgscalecard-if-youre-looking-for-trouble.jpg - ggggggrrg
:-) kirjoitti:
Näyttäisi olevan tämä:
http://images.esellerpro.com/2486/I/351/1/lrgscalecard-if-youre-looking-for-trouble.jpgNäyttää kanoottipeppuiselta, joten uskon!1
- dille-Ville
:-) kirjoitti:
Näyttäisi olevan tämä:
http://images.esellerpro.com/2486/I/351/1/lrgscalecard-if-youre-looking-for-trouble.jpgKÄÄÄÄÄÄÄÄK
Tuli jackpot housuun! yybeekin kuulu minua vainoavien salaliittoon!
Yrittävät kaapata minulta Wittnengstein kirjan tractacusfilosofiasta, sieltä löytyy
Einstein etsimä kaiken tieto!!!
- Ville Vainonmaa
En ole tietääkseni mokannut koskaan, vaikka olen yökaudet netissä.
- Oasis
Ei tule mieleen mitään erityisempää...
Olen ehkä tylsä, mutta oikeastaan kaikki mun näppäimistöltä lähtevä on periaatteessa kaiken katseenkestävää. Toki esim. työasioissa on oltava tarkkana, ettei luottamuksellista tietoa vuoda vääriin käsiin, mutta henk.koht asioissa ei ole mitään niin outoa meininkiä, ettäkö sitä oikein hävetä tarvitsisi.- Jim Hopper
Älä vaan raada liikaa töissäsi, buahahhahaa
- Oasis
Jim Hopper kirjoitti:
Älä vaan raada liikaa töissäsi, buahahhahaa
En raada, tullut ihan pomoltakin asti sama pyyntö, joten aion noudattaa sitä ;)
Yli 100 vuotta netissä ja pelkkiä mokia.
Ehkä oman persoonan paljastaminen, olemalla rehellinen itseni. Pitäis koittaa vetää jotakin roolia, kuten alkuun teinkin. Toinen moka on oman kuvan julkaiseminen. :)
Mutta tehtyä ei saa tekemättömäski, joten why bother why be so sad, it's not that bad. :)- himaskohu
himatuikku kirjoitti:
Mäski tai ehkä silti mäksi. ;)
Aina himis mokailee
kun palstailessaan dokailee Seli seli, uutta kuvaa kehiin ja käsivarsi nimmari kuvakollaasi näytille. Oletko muuten se 1 jonka nm. alkoi joskus J:llä?
- himazuli
modelli kirjoitti:
Seli seli, uutta kuvaa kehiin ja käsivarsi nimmari kuvakollaasi näytille. Oletko muuten se 1 jonka nm. alkoi joskus J:llä?
e-en oo, vaikka heppamattilalainen olenkin....=o7
- vaari modelli
modelli kirjoitti:
Olet palstan himaruiske!
You get it
- varoittavaesimerkki
Kertonut yhteystietoni ja nimeni ennen IRL-tapaamista. ÄLKÄÄ koskaan tehkö niin!
Too late, niinko enklanniks sanotaan nääs. Tehty jo pariinki kertaan, mutta toistaseksi ei oo ollut vahinkoa siittä.
- himis..
Vedin kerran pataan Kyöstixiä mut unohdin kertoo siitä netissä. :)
Joskus innostun liikaa ja höpisen ns.sivusuun. Liiallinen avautuminen kaduttaa jälkeenpäin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437