Kiltti mies

niin?

Minkälaisen kirjoittajan arvelisit nikin takana olevan? Uskotko hänen olevan joku rekattu kirjoittaja? Uskotko hänen olevan tosissaan erilaissa pervoissa kirjoituksissaan? Uskotko hänen esittävän jotakin toista rekattua kirjoittajaa?

27

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluammevarmistaaett

Joku omasta mielestään hyväkin humoristi. Takuulla on joku rekattu kirjoittaja, jolla on joku kiltteys-ongelma, joku nainen jättänyt kiltin miehen takia tms. Saattaa esittää tai olla esittämättä, eos.

• pedofiilikin vielä>>

Se on sairas skitso ja aivan tosissaan on kun ei ole muuta elämää kuin netti. Nainen on!

• vompsu itte

Se on entinen kukkomies, nykyinen kyöstix.

• Eppäilenpäs että:.!1
        vompsu itte kirjoitti:

Se on entinen kukkomies, nykyinen kyöstix.

.

Eppäilen että hää onkin Pullea kamupoika (yleensä loikkaa tv-lähetinmastosta alas elämän jossakin vaiheessa)

"Olen aikoinaan ollut vuosikaudet ihastunut kauniiseen kamunaiseeni. Seurustelimmekin jopa muutaman viikon mutta suhde päättyi varsin pian. Silloin kyllä vitutti. Olen joskus miettinyt miksi nainen edes suostui seurustelemaan kanssani. Ainakaan mistään fyysisestä vetovoimasta ei varmaan ollut kysymys. Veikkaan että kyse oli siitä että nainen halusi tuntea itsensä vähemmän pinnalliseksi seurustelemalla vähän rumemman miehen kanssa edes hetken. En saanut edes pillua suhteemme aikana. Vai sainko? Senkös te haluaisitte tietää.

Minkäänlaista katkeruutta ei välillemme kuitenkaan jäänyt ja olemme taas kamuja niinkuin aina ennenkin. Siitäkin huolimatta että nainen otti heti tilalleni jonku toisen miehen. En tuntenut itseäni mitenkään nolatuksi. Tämän kamunaisen jälkeen ei minulla ole hirveästi naissuhteita ollut mutta kamunaisella on miehet vaihtuneet entiseen tyyliin. No eihän sekään mua harmita kún ollaan vaan niin hyviä kamuja."

http://keskustelu.suomi24.fi/node/4694264

.

• Pohditaanpa :)

Minkälaisen kirjoittajan arvelisit nikin takana olevan? - villi veikkaus: noin 20-vuotias työtön tai opiskelija, mies

Uskotko hänen olevan joku rekattu kirjoittaja? - kyllä

Uskotko hänen olevan tosissaan erilaissa pervoissa kirjoituksissaan? - riippuu siitä, mitä tarkoitetaan ajatuksella "tosissaan"? Ehkä hän tosissaan haluaa provosoida ja tarkkailla kuinka toiset kirjoittajat reagoivat tiettyihin aihealueisiin.

Uskotko hänen esittävän jotakin toista rekattua kirjoittajaa? - en - tai ehkä joskus? Olen lukenut tasan yhden aloituksen ja mustanikistä ei koskaan tiedä onko hän hän vai joku muu...

• Mistä helvetistä sen voi tietää. Mut jos se on dazu, niin eikö joku joka tuntee sen oikeassa elämässä voisi jotenkin puuttua sen touhuihin? Kertoa sen vanhemmille heidän poikansa jutuista netissä tai saada dazu hakeutumaan johonkin hoitoon? Apuahan se raukka tarvitsee ennen kuin vahingoittaa muita ja itseään pahemmin mitä on tähän asti tehnyt.

• ???
    • villiveikkaus.

Kyseessä todennäköisesti Genio esittämässä Dazua. Dazu on hullu, mutta Genio haluaa vahvistaa tätä kuvaa vielä entisestään.

• dffvdvd

Voi se olla joku muukin, joka esittää Dazua.

• Geniolle tuli tänään iteasiassa mieleen dazusta eräs Mark Chapman ja Genio jäi miettimään, että pitäisikö hänen oikeasti huolestua siitä Suomi24:sen omasta Mark Chapmanista? Et olisiko jonkinlaisen vihjeen paikka viranomaisille kyseisen henkilön(dazun) touhuista internetin ihmeellisessä maailmassa...?

• Genio.Mente kirjoitti:

Geniolle tuli tänään iteasiassa mieleen dazusta eräs Mark Chapman ja Genio jäi miettimään, että pitäisikö hänen oikeasti huolestua siitä Suomi24:sen omasta Mark Chapmanista? Et olisiko jonkinlaisen vihjeen paikka viranomaisille kyseisen henkilön(dazun) touhuista internetin ihmeellisessä maailmassa...?

Jos joku teistä ei tiedä kuka kyseinen herra on eikä ole jaksanut googlettaa sitä, niin tässä...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Mark_David_Chapman

• identifikaattori

geniolla on pahana tapana kirjoitella muiden piikkiin aloituksia ja vastat itse.

• XDDDD

• Genio.Mente kirjoitti:

Jos joku teistä ei tiedä kuka kyseinen herra on eikä ole jaksanut googlettaa sitä, niin tässä...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Mark_David_Chapman

"Chapman oli ollut The Beatlesin, erityisesti John Lennonin, fani jo vuosia. Hänen hermoromahduksensa jälkeen Lennonista tuli hänelle pakkomielle ja päähänpinttymä. Pakkomielle meni jopa niin pitkälle, että hän meni naimisiin japanilaisen naisen kanssa vain jotta vaimo muistuttaisi Lennonin vaimoa Yoko Onoa. Kun Chapmanin oma elämä ja henkinen tila heikentyivät, hän alkoi vihata entistä sankariaan ja esikuvaansa. Hän tuomitsi Lennonin epäaidoksi."

Spooky, isn't it...?

• XDDDD kirjoitti:

Hellanlettas,Genio samaistaa itsensä Lennoniin XD

En, vaan totesin että minä olen dazun oma John Lennon. Palstahahmo ketä dazu aluksi ihaili ja myöhemmin alkoi vihaamaan...

Mut saat ymmärtää asian ihan niin kuin haluat.

• .....

Nimimerkki villiveikkaus.

Olet antanut hyvin villejä privoja, ja suurin osa kosketti niistä Geniota.
        Olen huolissani ettet suunnittele mitään kostoiskuja.

Joten tuon kommenttisi ei ole uskottava.

• villiveikkaus.
        ..... kirjoitti:

Nimimerkki villiveikkaus.

Olet antanut hyvin villejä privoja, ja suurin osa kosketti niistä Geniota.
        Olen huolissani ettet suunnittele mitään kostoiskuja.

Joten tuon kommenttisi ei ole uskottava.

En ole antanut mitään privoja vuosiin.

• -Nene
        identifikaattori kirjoitti:

geniolla on pahana tapana kirjoitella muiden piikkiin aloituksia ja vastat itse.

Aika säälittävä tyyppi on. Kaikki konstit käy palstan "hallitsemiseen" :-P

• <<<<>>>>>>
        Genio.Mente kirjoitti:

En, vaan totesin että minä olen dazun oma John Lennon. Palstahahmo ketä dazu aluksi ihaili ja myöhemmin alkoi vihaamaan...

Mut saat ymmärtää asian ihan niin kuin haluat.

dazu tosiaan ensin isaili geniota, sanoikin kerran:" Haluaisin olla samanlainen, kuin sinä" ja joku kysyi privana, että onka dazu älykäs?hahhahaa:)))

• no se sama!

Siis esim vili ja MMies nimimerkeillä kirjoittava, on yybee offina, Ratikkakuski mustana, ettekö te nyt tajua mitään!

• .....

Kyllä tajutaan.

• modelli?

Selvähän tuo on. Samoin käyttää nikkejä Z-dazu, salapoliiti, kaarne. jne.

• q12ww.
        modelli? kirjoitti:

Selvähän tuo on. Samoin käyttää nikkejä Z-dazu, salapoliiti, kaarne. jne.

Ei.

Dazun mielestä palstaa hallitsee genio, ja dazun tehtävä on pelastaa nämä naiset.
        Oikeesti, alkakaa tajuta mikä kuvio.

(( päämäärä yhden eliminointi ))

• Jos se onkin kilttimies, joka ei vaan osaa alkeellisiakaan yhdyssanasääntöjä. Luonteen kiltteys on vain hämy. Onko kukaan täällä puhunut lämpimästi Skotlannista? Siinä vois olla johtolanka..

• kylä näi o

.

Saattaa olla että kiltteyskin on vain implantti

Har!

.

• -oletan ä-

Kiltti mies taitaa olla entinen rekattu jolla on melkein kaikki nimimerkit (useammat) bannissa käytöshäiriöiden vuoksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      148
      3299
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      59
      2638
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      30
      2080
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1667
    5. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1514
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      77
      1498
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      365
      1445
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      91
      1150
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1115
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1086
    Aihe