ikävä kamunaista

pullea kaveripoika

Olen aikoinaan ollut vuosikaudet ihastunut kauniiseen kamunaiseeni. Seurustelimmekin jopa muutaman viikon mutta suhde päättyi varsin pian. Silloin kyllä vitutti. Olen joskus miettinyt miksi nainen edes suostui seurustelemaan kanssani. Ainakaan mistään fyysisestä vetovoimasta ei varmaan ollut kysymys. Veikkaan että kyse oli siitä että nainen halusi tuntea itsensä vähemmän pinnalliseksi seurustelemalla vähän rumemman miehen kanssa edes hetken. En saanut edes pillua suhteemme aikana. Vai sainko? Senkös te haluaisitte tietää.

Minkäänlaista katkeruutta ei välillemme kuitenkaan jäänyt ja olemme taas kamuja niinkuin aina ennenkin. Siitäkin huolimatta että nainen otti heti tilalleni jonku toisen miehen. En tuntenut itseäni mitenkään nolatuksi. Tämän kamunaisen jälkeen ei minulla ole hirveästi naissuhteita ollut mutta kamunaisella on miehet vaihtuneet entiseen tyyliin. No eihän sekään mua harmita kún ollaan vaan niin hyviä kamuja.

5

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kamunainen

      Tosiaan seurustelin kamupojan kanssa. Annoin vuosien jälkeen tilaisuuden näyttää onko siitä mieheksi. Tiesin kokoajan sen että se oli muhun ihastunut. Tarkoitus ei ole ollut leikkiä kenenkään tunteilla. Muutamassa viikossa tosiaan tiesin ettei siinä miehessä ole minulle mitään. Mulla ei sille annettavaa suhteessa eikä sillä mulle.

      Enkä antanut.. sitä mitä te haluaisitte tietää. Ei tehnyt mieli.

      Niin, en tosiaan tiedä miksi ei sytytä mutta kun ei vaan sytytä. Osaan olla sille kaveri mutta en tunne minkäänlaista vetoa siihen.

      On helppo olla kaveri mutta ei mennä sen lähemmäs. Ne on ihan muut miehet joihin tunnen vetoa. Sori, kaveripoika. Minkäs tunteilleen tekee?

      En pidä siitä että tiedän sen tunteet kokoajan mutta olen oppinut elämään asian kanssa. Kokoajan pelkään milloin saan osakseni jotain imelää lähentely-yritystä vaikka molemmat meistä tietää se ei johda mihinkään.

      • pullea kaveripoika

        "Annoin vuosien jälkeen tilaisuuden näyttää onko siitä mieheksi."

        Eikä sitten ollut vai? Mikä miehessä pahiten tökki? Ulkonäkö, olemus, saamattomuus sängyssä ja muuten? Liian nössö?

        "Tarkoitus ei ole ollut leikkiä kenenkään tunteilla."

        Kuinka pian kaveripojan jälkeen oli uusi mies kierroksessa? Oliko mies hyvin erilainen kuin kaveripoikasi? Kuinka kauan tämä suhde kesti? Miten kaveripoika suhtautui uuteen poikaystävääsi?

        "Enkä antanut.. sitä mitä te haluaisitte tietää. Ei tehnyt mieli."

        Tekikö kaveripoika kertaakaan aloitetta seksiin? Jos teki mitä sanoit hänelle?

        "Ne on ihan muut miehet joihin tunnen vetoa."

        Millaisiin miehiin tunnet vetoa? Pulleat kaveripojat eivät siis ole sinun mieleesi? Pitkät ja lihaksikkaat? Olisiko tummempi mies parempi?
        http://www.herkku.net/tarinat/tekstit/tarina1560.html

        "En pidä siitä että tiedän sen tunteet kokoajan mutta olen oppinut elämään asian kanssa."

        Onko itselläsi paljonkin kaveripoikia ja onko kukaan muu heistä ollut ihastunut sinuun? Entä onko sinulla sellaisia kaveripoikia joiden kanssa itse haluaisit olla enemmän kuin pelkkiä ystäviä? Tosin niitähän varmaan kutsut kaverimiehiksi ja kohtelet muutenkin vähän kunnioittavammin?

        "Kokoajan pelkään milloin saan osakseni jotain imelää lähentely-yritystä"

        Ehkä kaveri on ottanut jostain turistikohteiden gigoloista mallia.


      • Kamunainen
        pullea kaveripoika kirjoitti:

        "Annoin vuosien jälkeen tilaisuuden näyttää onko siitä mieheksi."

        Eikä sitten ollut vai? Mikä miehessä pahiten tökki? Ulkonäkö, olemus, saamattomuus sängyssä ja muuten? Liian nössö?

        "Tarkoitus ei ole ollut leikkiä kenenkään tunteilla."

        Kuinka pian kaveripojan jälkeen oli uusi mies kierroksessa? Oliko mies hyvin erilainen kuin kaveripoikasi? Kuinka kauan tämä suhde kesti? Miten kaveripoika suhtautui uuteen poikaystävääsi?

        "Enkä antanut.. sitä mitä te haluaisitte tietää. Ei tehnyt mieli."

        Tekikö kaveripoika kertaakaan aloitetta seksiin? Jos teki mitä sanoit hänelle?

        "Ne on ihan muut miehet joihin tunnen vetoa."

        Millaisiin miehiin tunnet vetoa? Pulleat kaveripojat eivät siis ole sinun mieleesi? Pitkät ja lihaksikkaat? Olisiko tummempi mies parempi?
        http://www.herkku.net/tarinat/tekstit/tarina1560.html

        "En pidä siitä että tiedän sen tunteet kokoajan mutta olen oppinut elämään asian kanssa."

        Onko itselläsi paljonkin kaveripoikia ja onko kukaan muu heistä ollut ihastunut sinuun? Entä onko sinulla sellaisia kaveripoikia joiden kanssa itse haluaisit olla enemmän kuin pelkkiä ystäviä? Tosin niitähän varmaan kutsut kaverimiehiksi ja kohtelet muutenkin vähän kunnioittavammin?

        "Kokoajan pelkään milloin saan osakseni jotain imelää lähentely-yritystä"

        Ehkä kaveri on ottanut jostain turistikohteiden gigoloista mallia.

        Ei ollut mieheksi ei. Tökki se että ei koskettanut, ei jutellut mukavia, ei tuntunut yhtään siltä että olisin ollut hänen kanssaan enemmän kuin kaveri kuten siihenkin asti. En tuntenut vetoa eikä mies tehnyt mitään sen eteen että olisin edes voinut tuntea. Liian nössö on ehkä hyvä määritelmä. Mieheltä (en jaksa pojitella enää näin 26v) odotan tietynlaista särmää jutella edes vähän levottomia. Ilmeitä eleitä edes ihan mitä vaan. Kaveri oli kuin kylmä kala.

        Seksistä ei puhettakaan. En olisi kyllä edes pystynyt kun ei osannut koskea eikä tehdä olotilaani sellaiseksi että olisin halunnut. Mies ei tehnyt elettäkään että olisi ollut edes valmis niin pitkälle. Hänelle kai riitti että saattoi sanoa olevansa kimpassa naisen kanssa. Ja minä odotan miehen aloitetta tai edes vihjettä.

        Olin piiitkään kuukausitolkulla itsekseni sen jälkeen ihan vaan siitä syystä että en lämmenyt muihinkaan yrittäjiin. Niitä on kuitenkin riittänyt vaan en ole niitä jotka kokeilevat jokaista. Vain jos tunnen vetoa. Tämä kaveripoika oli oikeastaan kummallinen kokeilu voinko rakastua jos toinen väittää olevansa rakastunut muhun. En voinut. Sen jälkeen en ole alkanut mihinkään johon en ole tuntenut voimakasta vetoa ja tarvetta hilautua toista lähelle. Tuntenut luontaista mielenkiintoa oppia tuntemaan toinen kaikin tavoin.

        Viis minä siitä miltä mies näyttää onko iso vai pieni, tumma vai vaalea kunhan persoona on sellainen jota osaan käsitellä ja joka osaa käsitellä minua. Reipas ja sellainen joka tietää mitä elämältään haluaa ja on valmis tekemään elämällään ja elämässään jotain. En halua nössöpoikaa joka alistuu tossuni alle ja tekee mitä haluan ja pyydän.

        Itselläni on lukuisia kaveripoikia, johtuen ammateistani ja harrastuksistani. Suurin osa kavereistani on miespuolisia. Oikeita ystäviä kohtaa tunnen suurta arvostusta ja olen onnellinen heidän olemassa olostaan päivittäin. En silti haluaisi olla niiden kanssa. Ystävyys ja suhde on kuitenkin sen verran kaukana toisistaan vaikka tykästyminen on suurtakin ja tekee ainakin minut onnelliseksi.

        Suurimman osan kanssa, ei kuitenkaan kaikkien mieskavereiden kanssa on joutunut läpi käymään sen vaiheen että saa selitellä puolin ja toisin tunteitaan ja miksi olla tai ei enemmän. Toiset miehet ymmärtävät sen paremmin toisista saa ikuisen riesan kun ne odottavat "vuoroaan" tai tilaisuutta vaikka niille sanoo että ei kiinnosta nyt eikä kai koskaan. Että kavereita voidaan olla enempää en voi luvata. Aika karsii toiset pois, osasta jää ihania ystäviä. Joillekin on joutunut sanomaan rumasti kun vuosia jatkuu sama vonkaaminen jos ei selvin päin niin humalassa ja vaikka tietävät että olen suhteessa.

        Minua ainakaan ei voi pakottaa suhteeseen johon en itse halua. Ja itse lankean vain harvoihin; niihin joihin hullaannun erityisellä tavalla ja jotka ymmärtävät minuakin. Pitää olla jotain yhteistä kipinää.

        Periaatteessa tuntuu pahalta kun tietää mieskavereiden tunteet ja miten ne elää niiden kanssa päivittäin. Toisaalta en voi alkaa elää niin etten satuttaisi ketään sillä; tarkoitan että en voi mielistellä jos toinen tykkää ja minä en. Pidätän oikeuden rakastua keneen haluan ja jättää muut nuolemaan näppejään jos itseäni ei kiinnosta.


      • pullea kaveripoika
        Kamunainen kirjoitti:

        Ei ollut mieheksi ei. Tökki se että ei koskettanut, ei jutellut mukavia, ei tuntunut yhtään siltä että olisin ollut hänen kanssaan enemmän kuin kaveri kuten siihenkin asti. En tuntenut vetoa eikä mies tehnyt mitään sen eteen että olisin edes voinut tuntea. Liian nössö on ehkä hyvä määritelmä. Mieheltä (en jaksa pojitella enää näin 26v) odotan tietynlaista särmää jutella edes vähän levottomia. Ilmeitä eleitä edes ihan mitä vaan. Kaveri oli kuin kylmä kala.

        Seksistä ei puhettakaan. En olisi kyllä edes pystynyt kun ei osannut koskea eikä tehdä olotilaani sellaiseksi että olisin halunnut. Mies ei tehnyt elettäkään että olisi ollut edes valmis niin pitkälle. Hänelle kai riitti että saattoi sanoa olevansa kimpassa naisen kanssa. Ja minä odotan miehen aloitetta tai edes vihjettä.

        Olin piiitkään kuukausitolkulla itsekseni sen jälkeen ihan vaan siitä syystä että en lämmenyt muihinkaan yrittäjiin. Niitä on kuitenkin riittänyt vaan en ole niitä jotka kokeilevat jokaista. Vain jos tunnen vetoa. Tämä kaveripoika oli oikeastaan kummallinen kokeilu voinko rakastua jos toinen väittää olevansa rakastunut muhun. En voinut. Sen jälkeen en ole alkanut mihinkään johon en ole tuntenut voimakasta vetoa ja tarvetta hilautua toista lähelle. Tuntenut luontaista mielenkiintoa oppia tuntemaan toinen kaikin tavoin.

        Viis minä siitä miltä mies näyttää onko iso vai pieni, tumma vai vaalea kunhan persoona on sellainen jota osaan käsitellä ja joka osaa käsitellä minua. Reipas ja sellainen joka tietää mitä elämältään haluaa ja on valmis tekemään elämällään ja elämässään jotain. En halua nössöpoikaa joka alistuu tossuni alle ja tekee mitä haluan ja pyydän.

        Itselläni on lukuisia kaveripoikia, johtuen ammateistani ja harrastuksistani. Suurin osa kavereistani on miespuolisia. Oikeita ystäviä kohtaa tunnen suurta arvostusta ja olen onnellinen heidän olemassa olostaan päivittäin. En silti haluaisi olla niiden kanssa. Ystävyys ja suhde on kuitenkin sen verran kaukana toisistaan vaikka tykästyminen on suurtakin ja tekee ainakin minut onnelliseksi.

        Suurimman osan kanssa, ei kuitenkaan kaikkien mieskavereiden kanssa on joutunut läpi käymään sen vaiheen että saa selitellä puolin ja toisin tunteitaan ja miksi olla tai ei enemmän. Toiset miehet ymmärtävät sen paremmin toisista saa ikuisen riesan kun ne odottavat "vuoroaan" tai tilaisuutta vaikka niille sanoo että ei kiinnosta nyt eikä kai koskaan. Että kavereita voidaan olla enempää en voi luvata. Aika karsii toiset pois, osasta jää ihania ystäviä. Joillekin on joutunut sanomaan rumasti kun vuosia jatkuu sama vonkaaminen jos ei selvin päin niin humalassa ja vaikka tietävät että olen suhteessa.

        Minua ainakaan ei voi pakottaa suhteeseen johon en itse halua. Ja itse lankean vain harvoihin; niihin joihin hullaannun erityisellä tavalla ja jotka ymmärtävät minuakin. Pitää olla jotain yhteistä kipinää.

        Periaatteessa tuntuu pahalta kun tietää mieskavereiden tunteet ja miten ne elää niiden kanssa päivittäin. Toisaalta en voi alkaa elää niin etten satuttaisi ketään sillä; tarkoitan että en voi mielistellä jos toinen tykkää ja minä en. Pidätän oikeuden rakastua keneen haluan ja jättää muut nuolemaan näppejään jos itseäni ei kiinnosta.

        siinä että yritit todistaa itsellesi ja muille että et ole pinnallinen seurustelemalla lihavahkon miehen kanssa?


      • kamunainen
        pullea kaveripoika kirjoitti:

        siinä että yritit todistaa itsellesi ja muille että et ole pinnallinen seurustelemalla lihavahkon miehen kanssa?

        mies ei ollut lihavahko vaan aivan normaali. aivan normaalin jopa itse asiassa hyvän näköinen miehen alku.

        todellakaan ei tarttenut todistella yhtään mitään.

        haukut väärää puuta jos mielessäsi käy ajatuskin sellaisesta että olisin pinnallinen ja minun tarvitsisi todistella kellekkään yhtään mitään.

        kirjoituksen pointti oli lähinnä se, että ketään ei voi pakottaa rakastumaan keneenkään, eikä ulkonäöllä ole mitään tekemistä toimivan suhteen kanssa.

        on tuo kaveripoika löytänyt itselleen naisen sen jälkeen joten joku sitä katselee. mieskaveri puhuu useinmiten suhteesta puhuessaan siitä miten kylmä suhde hänellä on. ja jotenkin uskon sen. mies ei ole kuitenkaan tullut ilmeisesti ajatelleeksi että vika voi ja todennäköisesti onkin aika paljon hänen itsensä käytöksessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe