Kuinkahan yleistä on että armeija aikana kumppani pettää, alkaa katella muita ja lopulta jättää??
Armeija ja suhde
7
1191
Vastaukset
- plääh...
Totuus taitaa olla se että jos kumppani todella välittää, niin sitä vain jaksaa odottaa toista sieltä armeijasta. Itse olen siinä tilanteessa juuri nyt ja odotan miestäni aina uskollisesti.Ei ole edes mielessä käynyt toiset miehet.
- kokenut
Niinpä,siis jos oikeasti välittää,jaksaa kyllä ootella,kuten itse tein. Valitettavasti sain itse kenkää jonkun aikaa miehen kotiutumisen jälkeen..eli en tiedä kannattiko uhrata sitä aikaa,kai se kannatti siinä mielessä että jos olisi homma toiminut muutenkin. Siis kuin vain miehen osalta niissä merkeissä että on vain joku oottamas kotona. TÄytyy kyllä myöntää,että monilla tutuilla on mennyt suhde poikki armeijan aikana..aika epävarmaa homaaa,ja paine siellä miesporukassa on aika suuri..kannattaa siis miettiä että keneen kannattaa panostaa ja keneen ei,kyllä sen aika pian huomaa,ja kannattaa antaa olla jos siltä tuntuu,eikä jatkaa vain itsepintaisesti odottelua,se vaan pitkittää tulevaa eroa..ja jos ei erota,niin sitten onnellista elämää vaan=)
- Manzikka
Mun kihlattu oli 6kk armeijassa,se oli
todella tuskaa! Mut ei tosiaankaan tullu
mieleen et pettäsin rakastani,ei ikinä!
Edelleen yhdessä ja ollaan onnellisia :)
Kyllä sitä pystyy olemaan pettämättä,jos
TODELLA välittää!
- kokenut
jos suhde on aivan uusi niin kumppani ei petä intin aikana.
mikäli suhde on kuitenkin ns. vanhentunut, eli uutuudenviehätys on haihtunut ja jäljellä on "tosi" rakkaus... niin ...
todennäköisesti toinen, tai molemmat, ottavat tuon inttiajan ns. "lomana suhteesta" ja kokeilevat tahoillaan mitä kokeilevatkaan...
mutta se on loppujenlopuksi vain piristävä mauste suhteeseen... jos ei lopullista eroa tule.
Fakta: Akat huoraa kuitenkin... ja jätkät pettää iv:llä jos vain voivat !
... ja mitä siitä....- Tyyrikki
No puhu sinä vaan omasta puolestas!
- dfdjlfjldgjfld
Jos armeija aikana suhde menee karille niin se olisi ilman armeijaakin mennyt jossain vaiheessa.
Armeija on hyvä testi suhteelle. Jos suhde ei sitä kestä niin ei se ole oikea suhde.
Sellainen suhde ei ole tarkoitettu kestämään.
Perheen perustaminen ja lapset vaativat vastuuta ja luottamusta. Jos suhde kestää moitteettomasti armeijan niin se voi kestää paljon enemmänkin. - ...tästä
meillä meni puoli vuotta ennen armeijan alkua "poikki" (emme olleet varsinaisesti yhdessä)koska jätkä sano,että se on parempi mulle ja ehkä sille itellekin,jos ei seurusteltais ennen armeijaa...ja nyt hän siis on intissä ollut jo pari kk:tta ja on vuoden siellä.en sit tiedä miksi se tollein meni!olikohan hänellä jotain luottamuksen puutetta mua kohtaa/itteensä kohtaa?heräs joku suojeluvaisto..?tiedä häntä... ;(
ja sanoi kuka tahansa mitä tahansa,niin mä haluan ja aion odottaa sen vuoden hänen paluuta!!oli virhe tai ei,niin aion ottaa selvää,tuleeko meistä vielä joskus jotain(jahka häntä vielä kiinnostaa). :) ja voin pitkien pohdiskelujen jälkeen myöntää,että oon rakastunut tähän ihmiseen tulisesti...ja jos olisimme yhdessä niin ei tulisi mieleenkään katsella muita,saati sitten pettää!!!
millaiset paineet siellä intissä syntyy naisten takia?olipas hassusti kysytty,mut vastatkaa jos suinkin ymmärsitte kysymyksen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403771Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333364- 692968
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912820- 351828
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no831816- 241659
- 281597
- 291579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231564