Nirsot naiset

jotain rajaa

Naisten on turha valittaa ettei löydy miestä kun ette tee asialle itse mitään vaan odotatte että joku prinssi vastaa teille. Miehiä on vaikka kuinka paljon hyviä sellaisia mut nirsoilette ulkonäön suhteen. Jos on vähänkin tavis niin hylkäätte kun ette kehtaa kulkea sellaisen kanssa kaupungilla. Itsetunnossanne on parantamisen varaa todellakin.

31

779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesvm1967
    • Nennia

Vähän kyllä väittäisin, että paljon suurempi ongelma itsetunnossa on niillä miehillä, jotka jatkuvasti jaksavat valittaa täällä, että naisille pelkästään ulkonäkö on ainut, mikä merkitsee. Ihan OIKEASTI: kuka valitsee kumppanin vakavaan suhteeseen pelkän ulkonäön perusteella? Ei komeasta naamasta ole mitään iloa, jos mies ei saa nauramaan eikä kummallakaan ole mitään yhteistä juteltavaa.

Kuinka paljon olette olleet tekemisissä oikeiden naisten kanssa? Minä ainakin tiedän lukuisia esimerkkejä nimenomaan siitä, kuinka ulkonäkö ei välttämättä ole mitenkään erikoinen, mutta tyyppi on vain muuten niin mukava ja samanhenkinen, että nainen on aivan umpirakastunut.

Jos pitäisi miettiä, kenen kanssa kehtaa kulkea ihmisten ilmoilla ja kenen ei, itse ainakin miettisin ensimmäisenä luonnetta ja sosiaalisia taitoja. Ihminen, joka heittelee typeriä heittoja väärässä paikassa, on töykeä muille ihmisille, vetäytyy syrjään tai käyttäytyy aggressiivisesti on tuhat kertaa nolompi kuin mukava mies, jonka ulkonäkö nyt ei satu olemaan ihan mallipoikatasolla.

Itse myönnän olevani tietyllä tavalla nirso ja valikoiva, mutta en niinkään ulkonäön kuin ihan vain luonteen ja profiilitekstistä välittyvän vaikutelman suhteen. Jos tekstistä välittyy kuva naisia kategorisoivasta, katkerasta ja sosiaalisesti rajoittuneesta tyypistä, en kyllä katsele hetkeäkään toista kertaa, vaikka ulkonäkö olisi aivan täydellinen - ja toisinpäin.

Näitä juttuja lukiessa tulee pohjattoman surulliseksi. Niin käsittämättömän huonostiko tämän palstan miehet tosiaan naisia ymmärtävät? Ei ihme, ettei oikeaa ole löytynyt. Voin kertoa: ei taida olla kiinni pelkästä naamasta.

• atm. luuseri

Valitetaan joo kun naisilta ei saa mitään vastauksia koskaan vaikka on asialinen ja kunnollinen mies. Ei naiset siltin tunne mua oikeesti et millainen olen, en minä naisille valita vaan sanon yleisesti mielipiteeni. Ei naisetkaan täydellisiä ole ja siltin etsivät täydellistä miestä ja sit naiset itse valittaa et se täydellinen mies olikin narsisti alkoholisti ja hakkaa. Jatkan niin kauan valitamista kunnes joku mulle vastaa ja haluaa tutustua.

• täydellinen nainen
        atm. luuseri kirjoitti:

Valitetaan joo kun naisilta ei saa mitään vastauksia koskaan vaikka on asialinen ja kunnollinen mies. Ei naiset siltin tunne mua oikeesti et millainen olen, en minä naisille valita vaan sanon yleisesti mielipiteeni. Ei naisetkaan täydellisiä ole ja siltin etsivät täydellistä miestä ja sit naiset itse valittaa et se täydellinen mies olikin narsisti alkoholisti ja hakkaa. Jatkan niin kauan valitamista kunnes joku mulle vastaa ja haluaa tutustua.

Kukaan ei halua tutustua valittajaan, eli negatiiviseen ihmiseen. Valittaja ei ole asiallinen eikä kunnollinen.

• 3+12

Kirjoitat täyttä asiaa, toivottavasti miehet ymmärtätvät oivaltaa tästä jotain.
        Minäkin olen tietyllä tavalla nirso ja valikoiva. Vaikka olisi kuinka komea alfauros, niin passaan, jos jo profiilitekstistä tai muutamista vaihdetuista viesteistä käy em. asiat ilmi.

• FituiksiMenee

Kyse on siitä, että vaatimukset ovat nousseet pilviin niin naisilla kuin miehilläkin. Näin ollen tarjonta ja kysyntä eivät kohtaa enää millään tavalla. Sitten kun tulee vielä pakkeja liukuhihnalla, niin alkaa paha ketutus. Nimimerkillä kokemusta on.

• Ei kuka tahansa

Kai sinäkin kuitenkin haluat naisen, joka on sinusta aidosti kiinnostunut??? Sitten pitää vaan kestää niitä pakkeja, että tulee se kiinnostunut kohdalle. Vai kelpaako sulle kuka tahansa?

• Qwertyuiopasd
        Ei kuka tahansa kirjoitti:

Kai sinäkin kuitenkin haluat naisen, joka on sinusta aidosti kiinnostunut??? Sitten pitää vaan kestää niitä pakkeja, että tulee se kiinnostunut kohdalle. Vai kelpaako sulle kuka tahansa?

Miksi pitäisi kestää niitä pakkeja? Antaa naisten itse osoittaa kiinnostuksensa. Jos sopivaa ei löydy, niin ollaan ilman tai haetaan thaikkuvaimo.

Pariutuminen ei ole vaivan arvoista. Vaikka keräisi niitä pakkeja ja näkisi valtavasti vaivaa asian eteen, niin ei ole kovinkaan todennäköistä löytää tyydyttävää suhdetta.

Miksi pitäisi saada nainen nauramaan tai toimia viihdyttäjänä? Voin aivan hyvin odottaa samaa myös naiselta.

Ei kannata yrittää mahtua tällaisiin älyttömiin rooliodotuksiin. Parempi on vain keskittyä omiin juttuihinsa ja antaa itsestään vain sellaisille, jotka osoittavat olevansa sen arvoisia. Sellaisille, jotka huomioivat ensin sinut.

• kevättipunen
        Qwertyuiopasd kirjoitti:

Miksi pitäisi kestää niitä pakkeja? Antaa naisten itse osoittaa kiinnostuksensa. Jos sopivaa ei löydy, niin ollaan ilman tai haetaan thaikkuvaimo.

Pariutuminen ei ole vaivan arvoista. Vaikka keräisi niitä pakkeja ja näkisi valtavasti vaivaa asian eteen, niin ei ole kovinkaan todennäköistä löytää tyydyttävää suhdetta.

Miksi pitäisi saada nainen nauramaan tai toimia viihdyttäjänä? Voin aivan hyvin odottaa samaa myös naiselta.

Ei kannata yrittää mahtua tällaisiin älyttömiin rooliodotuksiin. Parempi on vain keskittyä omiin juttuihinsa ja antaa itsestään vain sellaisille, jotka osoittavat olevansa sen arvoisia. Sellaisille, jotka huomioivat ensin sinut.

Jos molemmat odottavat toisen huomiota ensin, jäävät molemmat ilman ikuisesti yksin.

• 16+14
        kevättipunen kirjoitti:

Jos molemmat odottavat toisen huomiota ensin, jäävät molemmat ilman ikuisesti yksin.

Sattumanvarainen vieraiden ihmisten lähestyminen on yleisesti hyväksyttyä vain baareissa ja todennäköisesti se ei tuo sielläkään hyvää tulosta.

On parempi odottaa, että toinen osoittaa olevansa vasaanottavainen. Sitten juttu voi lähteä liikkeelle neutraalisti. Jos keskustelu kantaa tarpeeksi pitkälle, on yhteystietojen vaihtaminen luonnollista ja pakkeja ei tule. Itse harrastan tätä esim. pitkillä junamatkoilla, mutta vain silloin, kun lähellä istuva nainen hymyilee tai sanoo ensin jotain. Jos vieruskaveri uppoutuu kirjaansa, annan hänen olla rauhassa.

Jos toinen ei huomioi sinua ensin lainkaan, on hyvin todennäköistä, että hän ei ole kiinnostunut sinusta.

• dddddddddddddddddddd

Isolla gullia vain pöytään.

• Hymyhuuli suukon saa

Merkkaa ulkonäkö. Jos heti näen, etten haluaisi suukottaa, niin ei, kun ei. Se on siinä.

• 9+13

Nämä "naisille kelpaa vain komea mies" valitusvirttä hokevat miehet luulevat naisia nirsoiksi ulkonäön perusteella.

Naisia oikeasti viehättää äly, mutta tyhmä ei sitä tajua ja haluaa kaiken olevan kiinni ulkonäöstä, koska ei pysty rasittamaan päätään sen enempää.

• sdfdsfsdffsffdsffd

mua vituttais olla joku miespuolinen julkkis,joutuis joka helevetin suhteessa miettimään sitä yhtä ja samaa ""onko tuo nainen vaan julkisuuden ja rahan takia minun kanssani""???

• kuolematon alfauros

Tässä esimerkki Deittiprofiilista johon naiset vastaavat ja lähtevät treffeille,jos jotakin kohtaa ei täytä on on turha kuvitella naisten vastaavan

Nimi:matti meikäläinen

ikä:37

pituus:185cm

paino:82kg

kroppa:urheilullinen

ammatti,laki asianajaja-myymälä päällikkö

vuositulot:15-30,000 e

siviilisääty:naimaton

tietoja minusta: Olen erittäin hauska ja lapsellinen,omaan renttu luonteen ja vetelen useasti vkl kännejä,olen töissä tykätyin ihminen,olen pyöritelly lakanoitteni välissä kollegaani lissua ku samalla lailla useita naisia baari illan jatkoksi plus... olen entinen keihään heittäjä ja voitto mitalleja löytyy vaikka kuinka paljon, jos kiinnostaa ottakee yhteyttä naikkoset =)

naisten kommentteja:

30x
        KOMEE!

25x

ompas mukavan olonen profiili =)

200x

mitäs sun iltaan?=)

50x

Lähetäänks treffeille

• kuolematon alfauros
        kuolematon alfauros kirjoitti:

Tässä esimerkki Deittiprofiilista johon naiset vastaavat ja lähtevät treffeille,jos jotakin kohtaa ei täytä on on turha kuvitella naisten vastaavan

tietoja minusta: Olen erittäin hauska ja lapsellinen,omaan renttu luonteen ja vetelen useasti vkl kännejä,olen töissä tykätyin ihminen,olen pyöritelly lakanoitteni välissä kollegaani lissua ku samalla lailla useita naisia baari illan jatkoksi plus... olen entinen keihään heittäjä ja voitto mitalleja löytyy vaikka kuinka paljon, jos kiinnostaa ottakee yhteyttä naikkoset =)

naisten kommentteja:

30x
        KOMEE!

25x

200x

mitäs sun iltaan?=)

50x

Lähetäänks treffeille

ai niin kuva unohtu

http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://1.bp.blogspot.com/-oDMLkCcgWok/UExY0TqNyCI/AAAAAAAADpE/zShWFKnoZTM/s1600/Enrique Iglesias Wallpapers -5.jpg&imgrefurl=http://oldrupe.blogspot.com/2013/02/enrique-iglesias-hot-wallpapers-2013.html&h=960&w=1280&sz=135&tbnid=Hz7kpgHLtSdOdM:&tbnh=90&tbnw=120&prev=/search?q=enrique iglesias&tbm=isch&tbo=u&zoom=1&q=enrique iglesias&usg=__Frh1skCoAGa6J8Lj9FK54wH5SAw=&docid=6PYIWICtMtxT3M&hl=fi&sa=X&ei=pl6NUaGXA4ao4gSn4YCADA&sqi=2&ved=0CEcQ9QEwBA&dur=300

olkaa hyvä

• miesvm1967
        kuolematon alfauros kirjoitti:

naisten kommentteja:

30x
        KOMEE!

25x

200x

mitäs sun iltaan?=)

50x

Lähetäänks treffeille

Noilla vuosituloilla ei kyllä elä kunnolla joten naisen täytyy olla vähän tyhmä tai työtön jos tarttuu tohon :P 50ke vuosituloilla pärjää edes siedettävästi, kuulostaa kylmältä mutta näin se on. Elämä on kallista.

• eipahalla

Mietin tässä, että jos se ulkonäköasia noin paljon vaivaa, niin pitäiskö sille ulkonäölle sitten tehdä jotain? Harvemmalla se naama nyt niin ruma on, ettei sitä voisi kiinnostua jos muuten on siisti ja hyväkäytöksinen. Laittaa hiukset, pesee hampaat, tsekkaa, että rillit on sopivaa mallia ja vaatteet tyylikkäät ja puhtaat. Voisko pyytää vaikka jotain naispuolista ystävää tyylineuvojaksi tai vaikka siltä kaupan tädiltä pyytää apua.

Toinen juttu on tietenkin myös se peiliin katsominen siinä mielessä, että etsiikö vain parikymmentä vuotta itseään nuorempaa missitypykkää. Pitää vähän omaa rimaa laskea jos ei itse ole mikään adonis.

Katkeruus ja valittaminen saa komeankin rumaksi, siitä nyt ainakin ensin voisi pyrkiä eroon.

• just näin

Naiset vaan lässyttää et luonteellakin on merkitystä mut siltin naiset ei halua tavata jos mies on ruma tai tavis.

• M.O.T.

Naiset ja naiset!
        Kaikki naisetko sä tarttet?
        Eikö yksi nainen riittäisi sulle?
        Katsos, poikkeus vahvistaa sääntöä. Joten yksi vois löytyä, joka haluaa tavata "jos mies on ruma tai tavis".

• pinnallinen

Luonteella on paljonkin merkitystä, mutta sitä luonnetta löytyy muiltakin kuin vastenmielisen tai tylsän näköisiltä ihmisiltä. Joten on paljon mukavampi tutustua niihin jotka miellyttävät silmää.

• miesvm1967
        pinnallinen kirjoitti:

Luonteella on paljonkin merkitystä, mutta sitä luonnetta löytyy muiltakin kuin vastenmielisen tai tylsän näköisiltä ihmisiltä. Joten on paljon mukavampi tutustua niihin jotka miellyttävät silmää.

Komppaan kyllä tätä. Näin miehen kannalta sanoisin että jos on joukko naisia joiden älykkyys, huumorintaju ja arvot ovat likimain samaa luokkaa niin miksi valitsisin sen joka ei miellytä silmää? Jos valinnanvapaus on minulla niin valitsen tietysti sen joka omaa silmää eniten miellyttää, olkoon muiden mielestä kaunis tai ei. Minähän sitä kattelen kuitenkin päivittäin, vain minulle asialla on lopulta merkitystä.

• mies38.

Minä en ole koskaan seurustellut paitsi teini iässä oli jotain sutinaa. Ei ole kukaan nainen halunnut tutustua aikuis iällä. Olen kai tylsä enkä ole komea. Kyllä sen huomaa et on rumilus naisten mielestä kun ei kukaan halua tutustua.

• Ei se ole nirsoilua

Kyllä ulkonäkö on tärkeää, pitää sen toisen ihmisen olla sen näköinen, että siihen haluaa koskea ja suudella. Jos ulkonäkö etoaa eikä toiseen halua koskea, suhde jää kaveriasteelle. En halua mitään kaljamahaista sohvaperunaa, joka verkkareissa kulkee. Siinä on ihastuksen tunteet kaukana..

• Just Joo Mies 112 JK

Kyllä toki ymmärrän sen, että kuvottaa sellaiset ihmiset, jotka eivät esim. huolehdi hygieniastaan. Ketä tahansa kuvottaa sellaiset, röökille haisevat, kaljamahaiset miehet :).

Mutta jos mies on kunnollinen, ei mikään kaljamahainen, käy töissä, koulut käyty... Niin ei olisi mun mielestäni naiselta liikaa vaaidttu, että hän laittaisi edes vastauksena, että "ANTEEKSI, MUTTA EI KIINNOSTA!". Tuntuu, että naisten kirjoitustaidot rajoittuvat juurikin tämmöisille nettipalstoille, tänne tullaan urputtamaan, sen sijasta, että jaksetaan edes se yhden rivin vastaus lähetellä miehelle.

Jos naiset urputtavat, ettei kunnon miehiä ole, niin yhtälailla miehet voivat urputtaa, etteivät naiset osaa vastata.

• jepsjeps3
        Just Joo Mies 112 JK kirjoitti:

Kyllä toki ymmärrän sen, että kuvottaa sellaiset ihmiset, jotka eivät esim. huolehdi hygieniastaan. Ketä tahansa kuvottaa sellaiset, röökille haisevat, kaljamahaiset miehet :).

Mutta jos mies on kunnollinen, ei mikään kaljamahainen, käy töissä, koulut käyty... Niin ei olisi mun mielestäni naiselta liikaa vaaidttu, että hän laittaisi edes vastauksena, että "ANTEEKSI, MUTTA EI KIINNOSTA!". Tuntuu, että naisten kirjoitustaidot rajoittuvat juurikin tämmöisille nettipalstoille, tänne tullaan urputtamaan, sen sijasta, että jaksetaan edes se yhden rivin vastaus lähetellä miehelle.

Jos naiset urputtavat, ettei kunnon miehiä ole, niin yhtälailla miehet voivat urputtaa, etteivät naiset osaa vastata.

Mä itse olen kyllä tehnyt sitä että laittanut miehelle viestin että ei kiinnosta niin tulee kiukkuisia vastauksia että ei kelpaa jne. Useammassa tapauksessa mies on käyttäytynyt juuri noin kun kerrotaan naisen käyttäytyvän, eli eivät kerro ettei kiinnosta enää yhteydenpito lopahtaa.

• läskimaha80kg.

Tiedän miehiä jotka ei huolehdi itsestään. Juovat ja poltavat ja niil on kaljamaha. Tyttöystävät niillä on sen takia kun niillä on rahaa. Rahall asaa kaikkea, myös naisiakin. Ei naiset välitä jos mies haisee kunhan mies elättää ja on tietty elämän laatu. Miksi ostaa lada kun on varaa volvoon?

• Hopatoffee

Kyse on siitä, että nyt on menossa sellainen hetki historiasta kun kaikki ovat omnipotentteja ja kvanttimekaaniikka on opettanut meille että kaikki eri aihtoehdot voicat toteutua ja kannattaa siis tehdä vaan täydellisiä valintoja koska olemme kaikki Freddie vitun Mercuruyjä Wembely Stadiiumilla ja jokainen nainen on Brad Pittin / jokainen mies Angelina Jolien arvoinen...

Näin siis multimedianykyelämässä kunnes 3. maailmansota meidät herättää tai jotain.....

• siltäväliltäsilleen

Pakko olla jollain lailla nirso, sillä jos vastapuolessa ei ole sitä jotain,
      mikä vetää puoleensa (enkä tarkoita komeata ulkokuorta) vaan yleistä
      olemusta, sekä semmoista veitikkamaisuutta. Suomeksi sanottuna, ettei saa
      olla mikään yksinkertainen tyhjyyteen tuijottaja.

Niin ja mitä nirsoutta se on, jos etsii juuri itseään mielyttävää persoonaa.
      Kukaan toinen, ei voi tuomaroida mikä sopii kellekkin, tosin onhan
      heitäkin, jotka ei piittaa, kuin ukokuoresta ja mammonasta, mutta vähemmistö
      kuitenkin..

• .pertsa
    • 20+8

Tähän on ratkaisu. Älä keskustele kuvallasi, vaan ota alle vähän tutustumista. Jos toinen alkaa vaatimaan sitä kuvaa, niin katot vähän huolella valitun kuvan.

Monella miehellä on joku nihkeä peilikuva, mistä näkyy kaikki 50 leukaa. Sitten on tämä sakki, millä on ihan naaman edestä otettu kuva, tai joku todella mauton poseerauskuva. Haluaisitko itse kuvan koneelle, mikä on koko ruudun kokoinen ja se on pelkkää naamaa?

Niin ja genitaalikuva ei ole aina se kaikkein paras valinta, kyllä nainen (Tai feikki poika/mies) sitä pyytää, jos tuntee mielenkiintoa tutkia ulkonäköä. :P

Oma vaatetus, kuvauskulma ja ympäristö. Noihin panostamalla ja käyttämällä aikaa enemmän kun sen 15 sekunttia pääsee jo aika pitkälle. Tottakai netissä pyörii prinsessoja, jotka etsivät adonistaan vaikka itsellään on edelleenkin raskausvatsa ja lapsen 13 vuotis synttärit on jo vietetty...Ne on yleensä niitä, jotka vie säälittävyyden ihan uudelle aikakaudelle, joten miksi edes kiinnittää huomiota?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3105
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2875
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1270
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe