Olen harkitsemassa muuttoa Fuengirolaan työn perässä. Tulisin asumaan yksin pienehkössä, siistissä vuokra-asunnossa (en ole enää teini-ikäinen). Palkan arvioisin olevan ainakin alussa 1200-1500 €/kk. Työ puhelinmyyntiä. Tapanani ei ole bilettää eikä juuri syödä ulkona satunnaisia kertoja lukuun ottamatta. Suomen asuntoni pidän ja maksan siitä vuokraa 250 €/kk. Eli melko tarkan euron politiikkaa nuodatan. Olen sopeutuvainen ja asunut aiemminkin ulkomailla, Venäjällä 10 vuotta. Haluan takaisin ulkomaille työhön, siitä tämä projekti. Miten on, tuleeko toimeen? Onko liian stressaavaa työtä? Yksitoikkoisuus ei niinkään häiritse. Sellaista olen tehnyt. Mahdolliset muut työn erityispiirteet? Kannattaako lähteä?
Tuleeko toimeen?
0
95
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888149
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344731- 503235
- 363234
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per432724- 442676
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562572