Naiset on kylmiä!

Tunteellinen mies.

En voi ymmärtää mistä on syntynyt suomalaisille ihmisille peruskäsitys, että naiset on tunteellisia ja miehet ei. Molemmista löytyy kumpaakin, mutta eipä nuo suomalaiset naisetkaan ole kyllä mitään kovin tunteellisia, päin vastoin. Ahdistaa kun joku luulee olevansa jotain pelkän sukupuolen perusteella. Suomalaiset miehet ovat (useimmat) toki aika möllejä, mutta ne jotka eivät ole saavat kärsiä siitä, että naiset luulee, että kaikki miehet ovat. Eli toisisanoen ainakin ne naisit jotka näin luulevat ovat itse kylmiä ihmisiä koska eivät erota, että miehissä on huomattavia eroja. Ja kirjoitan tämän naisia rakastavana 28 vuotiaana miehenä. Ikävä tosiasia on, että suomalaiset ihmiset ovat keskimäärin aika kylmäkiskoisia ja tunneköyhiä ja tämä koskeen ihan MOLEMPIA sukupuolia, sitä tässä yritän siis kertoa. Eli ei nainen ole sillä perusteella, että on nainen sen hienotunteisempi tai lämminsydämisempi jne kuin mieskään. Ymmärtkääkö kukaan mitä tarkoitan, ei varmaan?

Sinkku olen itsekin, ollut viimeiset 10 vuotta. Naisen olen tavannut 10 vuoden aikana 3 kertaa ja kaikissa tapauksissa se on ollut nainen joka ei olekaan halunnut enää aamulla tai seuraavana päivänä suhdetta jatkaa, itse olisin ollut siihen valmis, eli nainen on kaikissa kolmessa tapauksessa antanut baarissa ja sen jälkeen sängyssä odottaa, että hän rakastaa minua aina ja haluaa nähdä vielä jne. Olen ehkä sitten itse liian sinisilmäinen, mutta näin on asia. Ja kaikenlisäksi kahdessa näistä "suhteesta" nainen olisi halunnut seksiä, mutta minä en hienovaraisena miehenä halunnut sitä koska koin, että se olisi väärin / jotenkin tyhmää harrastaa seksiä heti ensitapaamisella, joten iltamme jatkui niin, että sängyssä vain halailimme, pussaisimme ja olimme siis toistemme lähellä ja sitä minä rakastinkin eniten, enkä olisi halunnut periaatteessa muuta. Yhdessä näistä tapauksista nuolin naisen tissejä ja sormitin koska hän halusi näin.

Sellaista, joka sana on totta mitä kirjoitin. Olen ihan kivannäköinen nuorimies, joka haluaa Naisen joka ei ole pintapuolinen ja tunneköyhä miesten panopuu, hyi, en voi mitään mutta se on minusta vastenmielistä! Tälläistä on vain vaikea mistään löytää. Voin keskutella jonkun kanssa enemmänkin jos voit todistaa jotenkin, että olet oikeasti nainen etkä mikään nörtti äijä joka haluaa vain vittuilla minulle, kiiiitoos...:-)

13

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppo on ymmärtää

No ei tämä asia että miksi näin ole oikeastaan ollenkaan vaikea ymmärtää. Nimittäin ne miehet joidenka nussittaviksi naiset meillä päätyvät lienevät pääsääntöisesti juuri sen lajin tunteellisia kuin mitä naiset olettavat kaikien miesten olevan, ja lähinnä naiseten(ja jossainmäärin niiden miestenkin joidenka nussittavina naiset ovat) ehdoilla ja kokemuksien pohjalta meillä näistä asioista mediassa kerrotaan.

• NörttiN

Intohimokin on tunne. Vahva tunne onkin.

• järki ja tunteet

Naisten tunteellisuus tarkoittaa, että he tekevät enemmän päätöksiä tunteella kuin järjellä. Tämä tunteiden vietävissä oleminen ei kuitenkaan tarkoita, että näiden ihmisten tunteet olisivat voimakkaampia kuin päätöksensä järjellä tekevät.

Esimerkiksi introverteilla ihmisillä on sekä keskimäärin korkeampi äö, mutta myös voimakkaammat tunteet kuin ekstroverteilla. Siksi he saattavat jähmettyä, koska tunnevyöry sosiaalisessa tilanteessa on liian voimakas. Tunne on siis voimakkaampi kuin ekstrovertilla. Silti heikommin tuntevat ekstrovertit tekevät useammin päätöksensä tunteella.

• neitosuominen

Minusta suomalaiset ovat pohjimmiltaan hyvinkin herkkää ja välittävää ja tunteellista kansaa.
      Juuri sen yhden tutkimuksenkin mukaan suomalaiset hoitavat eniten vanhuksiaan pohjoismaissa (vai oliko peräti koko Euroopassa).
      Ehkä esitetään kovempaa mitä oikeesti ollaan.
      uskallletaan vaan enmpi näyttää herkkyyttä ja tunteita!

• -------------

Hoitajat ne hoitaa vanhuksia. Niiden muiden hoitaminen on sitä, että vaivaudutaan kuskaamaan vanhukset hoitokoteihin.

• neitosuominen
        ------------- kirjoitti:

Hoitajat ne hoitaa vanhuksia. Niiden muiden hoitaminen on sitä, että vaivaudutaan kuskaamaan vanhukset hoitokoteihin.

Ei kun siinä oli kyse nimenomaan omien vanhempien hoitamisesta.

• totta turiset

Tämän palstan perusteella miehet ovat ehdottomasti tunteellisempia: kiukkua, itsesääliä, vihaa, halveksuntaa jne näytillä vuoden jokaisena päivänä asialinjan kärsiessä tuon kaiken tunnemyrskyn kourissa.

• Voipikkuressua

No Teemulle aina käy näin. Teemusta kaikki naiset ovat kiinnostuneita, siis Teemun mielestä, mutta loppupeleissä kukaan nainen ei halua olla Teemun kanssa.
      Oi ja voi, siitä riittää itkua loputtomiin.

• meemu hei keemu

Aika söpö tuo ihastuksesi Teemuun. Sano se hänelle suoraan äläkä jaksa enää tuota ujoa pelailua.

• No onhan se nyt aika selvää, että naiset ovat parisuhdeasioissa harkitsevaisempia kuin miehet, ja sitä kautta tavallaan kylmähermoisempia. Naiselle lasten saaminen on aina rankempi kokemus kuin miehelle, joten naisella on syytäkin tarkempaan harkintaan.

• Mitä ihmettä?

Mitä ihmettä tämä tarkoittaa?

• kylmä mies.

Minä vaan panen naisia ja jätän sitten kylmästi vaikka nainen olis kiinnostunut, Mulla on ollut varmaan yli 200 yhen illan juttua.

• cessss

Se taisi olla virhe, ettet harrastanut seksiä. Siis suhteen jatkon kannalta, vaikka ei oman itsesi kannalta ehkä ollutkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3796
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      172
      2315
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1557
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1157
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1017
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      862
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      831
    9. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      790
    10. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      789
    Aihe