taas tullut leukaan kaksi tällaista, on ollut ennenkin.
ne ovat kovia ja kipeitä ja näkyvät selkeänä kohoumana, jos yrittää puristaa, ensin ei tule mitään muuta kun järkyttävä kipu ja sitten sellaista kirkasta kudosnestettä.
Toinen on jo paisunut etusormen kynnen kokoiseksi ja tunnen sen kun esim puhun. Olen sellainen ihminen joka ei siedä näppylöitä missään ja pakkomielteenä on yrittää puristaa kaikki epämukava pois. Ennen tällaiset patit sain pois vain puristamalla vaikka sattui aihan hemmetisti, mutta sitten muutaman päivän yrityksen jälkeen se valkoinen mätä purskahti ulos ja paisunut kohta laski. Jäljelle jäi toki semmoinen hieman kova kohta ja arpi.
MITÄ TEEN NÄIDEN KANSSA? en halua lisää arpia mutta haluan nopeasti näistä eroon. Muualle kehoon ei ole näitä tullut, vain leukaan, muualla sitten tavallisia finnejä.
kovat näppylät ihon alla
2
465
Vastaukset
- odota ensin vähän
Anna niiden vähän aikaa kypsyä ennen kuin alat yrittää tyhjentämistä - kun painelet näppylää se voi tyhjätä itsensä ihon sisään, jos reitti ihon pinnalle ei ole avoin, saat aikaan suurta tuhoa. Malttia ja puhtain käsin kimppuun sitten kun aika on.
Liittyykö nämä kuukautiskiertoon?
Jos ne kasvaa mätämäiseksi, niin kyseessä saattaa olla alkava paise.
Suuremman kanssa voisi kääntyä lääkäriin puoleen.
Minulla on 3 ohjetta.
Laita heti alkavaan clearisil voidetta, anna olla yön yli paksu kerros.
Vicco turmeric on iholle kultaa, valitettavasti tuotetta ei saa suomesta mistään.
Itse tilasin voidetta ruotsista ja on edullinen, kyseessä on kurkumavoide. Jota voi käyttää aamuin illoin, meikin allakin.
Toinen on tämä.
Keräkaalin lehti kaulitaan ohueksi, ja kaalilehti asetetaan patin päälle yöksi, jos mahdollista laita kaalihaude myös päivällä. Kun et liiku missään ulkona.
Päälle tukevaa haavateippiä, niin kaali tekee työnsä.
Saattaa olla että yksi kerta jo riittää ja aamulla paise on niin pehmeä että erite on valumaan. Tai sitten paise on pienentynyt.
Itse hoidan aina kaalilla isot jos niitä tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699