Nainen ei sanonut mitään

luuseri mies.

Olin baarissa kaverini kans ja menin sit juttelee yhelle pullukka naiselle. Esittelin ittseni, ojensin käteni ja yritin tervehtiä mut nainen ei sanonut mitään. Kattelin vaan yrmeällä ilmeellä ja katteli johonkin muualle. Tollasia naiset on eikä ollut eka kerta kun näin tapahtuu.

Et mikä vit.tua naisia oikein vaivaa?

Seuraavaksi alan haukkunaan ja haukun läski ämmäksi sitten kun ei ystävällinen käytös kelpaa.

47

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käytöskukkanen

Naisille pitäisi opettaa käytöstapoja. Useimmilla on suuret luulot itsestä ja kuvittelevat, että voivat kohdella miehiä ihan miten haluavat.

• nainennnnnnnnn

Heh, tiput säälittävien alimpaan kategoriaan jos sen teet... mies joka alkaa haukkua, jos nainen ei näytä vihreetä. Kaikkein yleisin pelletyyppi, noista kuulee usein, että mies pakit saatuaan tokaisee "Et sä mikään kauniskaan ole!" Ja sitten kikatetaan sille jutulle naisten kesken.

Jos haluat nostaa pinnojasi, suosittelen seuraavaa toimintamallia:

Mies: "Moikka! Mä oon Teemu, kukas sä oot?"

Nainen: *ynseänä hiljaa*

Mies: "Ai et halua jutella? No eipä siinä mitään. Mukavaa iltaa. "

Ja muista poistua hymyillen. Vink vink.

• Tuossa esitetty toimintamalli on oikea. Ehkä jättäisin myös sen käsienojentelun pois - baariympäristössä kättely sopii minusta ainoastaan tilanteeseen, jossa joku esittelee sinut, aikuisen ihmisen, jollekin toiselle aikuiselle ihmiselle. Palstan tuntien pitänee tarkentaa, että teinien kanssa kättely lienee ainoastaan noloa.

Se on kieltämättä huvittavaa, miten normaalia käytöstä täydellinen sivuuttaminen naisille on. Täällä jos jotkut miehet kritisoivat sellaista, niin yleensä seuraavissa viesteissä nämä kritisoijat lytätään. Sitten kun mies kirjoittaa että oli (ujostellessaan) sivuuttanut mahdollisen tai tahattoman aloitteen, on vastaus: "mene terapiaan".

• ............

Miksi pitäisi kiinnostua siitä mitä jotkut lapselliset pissaliisat keskenään kikattelevat? Epäkohteliaan naisen on turha odottaa mitään kohteliasta reaktiota. Sitä niittä mitä kylvää. Ottakaa bimbot vastuu omasta typeryydestänne.

• nainennnnnnnn
        ............ kirjoitti:

Miksi pitäisi kiinnostua siitä mitä jotkut lapselliset pissaliisat keskenään kikattelevat? Epäkohteliaan naisen on turha odottaa mitään kohteliasta reaktiota. Sitä niittä mitä kylvää. Ottakaa bimbot vastuu omasta typeryydestänne.

Miksi jätjestää lapsellisille pissaliisoille lisää huvia? Haluatko, että ynseät naiset saavat täyden ilon irti ynseydestään?

• Ikisinkku M

muuten hyvä mutta minusta kevyt kuittaus olisi kuitenkin paikallaan eli:

Mies: "Ai et halua jutella? No et sitten varmaan otakaan mitään, pitänee tarjota jollekulle muulle sitten, hauskaa iltaa sulle kuitenkin.. "

Leveästi hymyillen poistuu paikalta ja muijaa harmittaa kun meni ilmaiset drinksut sivu suun.

• .....
        nainennnnnnnn kirjoitti:

Miksi jätjestää lapsellisille pissaliisoille lisää huvia? Haluatko, että ynseät naiset saavat täyden ilon irti ynseydestään?

Jos potku pillulle on sinusta huvittavaa, niin sinua on aika helppo huvittaa.

• ..........
        Ikisinkku M kirjoitti:

Mies: "Ai et halua jutella? No et sitten varmaan otakaan mitään, pitänee tarjota jollekulle muulle sitten, hauskaa iltaa sulle kuitenkin.. "

Leveästi hymyillen poistuu paikalta ja muijaa harmittaa kun meni ilmaiset drinksut sivu suun.

Ei näin. Naisille ei lähtökohtaisesti pidä tarjota juomia, eikä edes vihjata mahdollisuudesta tuollakaan tavalla. Tuollainen asiakaspalvelu juuri johtaa aloituksen kaltaisiin tapauksiin, jossa läskitkin kuvittelevat olevansa prinsessoja jotka odottavat asiakaspalvelua prinssiltä.

• nainennnnnnnnnnnnn
        ..... kirjoitti:

Jos potku pillulle on sinusta huvittavaa, niin sinua on aika helppo huvittaa.

Raukoille on helpompi nauraa kuin kohtelialille.

• nainennnnnnn
        Ikisinkku M kirjoitti:

Ei harmita. Naisen ostaminen drinksuilla antaa myös moukkamaisen vaikutelman ja nainen on edelleen sitä mieltä, että oli hyvä olla ynseä.

Ei mitään kuittia. Kuitti osoittaa, että johonkin kolahti.

• Ikisinkku M
        .......... kirjoitti:

Ei näin. Naisille ei lähtökohtaisesti pidä tarjota juomia, eikä edes vihjata mahdollisuudesta tuollakaan tavalla. Tuollainen asiakaspalvelu juuri johtaa aloituksen kaltaisiin tapauksiin, jossa läskitkin kuvittelevat olevansa prinsessoja jotka odottavat asiakaspalvelua prinssiltä.

Ei pidäkään tarjota mutta jokatapauksessa kun osa miehistä on naiset siihen opettaneet niin siksi sillä on hyvä tölväistä kun muija olis kuvitellut drinksun menettäneensä, jos se tuossa tilanteessa alkaisi ykskaks kiinnostumaan ja avaisi suunsa mies olisi jo kääntynyt menemään eikä olisi kuulevinaan ykskaks kiinnostuneen naisen ininää.

• Ikisinkku M kirjoitti:

En kyllä kannattaisi kevyttä kuittaustakaan. Se voi kuulostaa samalta kuin "No en olis halunnutkaan(, huora!)". Jos pitää päästä kuittaamaan jotenkin, niin voisi kääntyä poispäin, ja sitten tilata kuuromykän kuullen vaikka kaksi juomaa (mieluummin jotain hyvää ja/tai kallista), ja lähteä niiden kanssa sitten pois siitä. Vielä parempi, jos passiivisten pakkien saamisen jälkeen joku kaveri osuu paikalle, jolloin voi hänelle tarjota yhden hyvän ja/tai kalliin juoman ihan vain rennosti. Kaikista parasta on, jos on vielä luonteeltaan sellainen, että tarjoaa välillä ihan vain kohteliaisuus- tai hyväntuulisuussyistä, eikä ostaakseen hyväksyntää ja huomiota.

• Ikisinkku M
        nainennnnnnn kirjoitti:

Ei harmita. Naisen ostaminen drinksuilla antaa myös moukkamaisen vaikutelman ja nainen on edelleen sitä mieltä, että oli hyvä olla ynseä.

Ei mitään kuittia. Kuitti osoittaa, että johonkin kolahti.

Kyllä suomalainen nainen on niin ahne että harmistuu kun meni ilmaiset juomat sivu suun.

• Parempi tapa
        Ikisinkku M kirjoitti:

Ei vaan osoitat sormella ja huudat kovalla äänellä: "TOI ON KUUROMYKKÄ INVALIIDI!" Ja sitten päästät oikein kunnon röhönaurun.

• ...........
        nainennnnnnnnnnnnn kirjoitti:

Raukoille on helpompi nauraa kuin kohtelialille.

Ap:n tapauksessa raukka oli tuo nainen, joka ei kyennyt vastamaan kohteliaaseen aloitteeseen samalla tavalla. Pakit voi antaa ystävällisestikin. Ignooraaminen on raukan yritys piiloutua.

• nainennnnnnnnnnnnnn
        Ikisinkku M kirjoitti:

Kyllä suomalainen nainen on niin ahne että harmistuu kun meni ilmaiset juomat sivu suun.

Roskaa. Jos olisi ollut ilmaisen drinksun perään, ei olisi ollut mitään sanomatta.

• nainennnnnnnnnnnnn
        Parempi tapa kirjoitti:

Ei vaan osoitat sormella ja huudat kovalla äänellä: "TOI ON KUUROMYKKÄ INVALIIDI!" Ja sitten päästät oikein kunnon röhönaurun.

Ehdottomasti parempi! :D :D

• nainennnnnnnnnnn
        Ikisinkku M kirjoitti:

Ei pidäkään tarjota mutta jokatapauksessa kun osa miehistä on naiset siihen opettaneet niin siksi sillä on hyvä tölväistä kun muija olis kuvitellut drinksun menettäneensä, jos se tuossa tilanteessa alkaisi ykskaks kiinnostumaan ja avaisi suunsa mies olisi jo kääntynyt menemään eikä olisi kuulevinaan ykskaks kiinnostuneen naisen ininää.

Liian pikkusieluista, kaikki coolius puuttuu. Ei kuittailuja. Oltava kaiken sellaisen yläpuolella.

• nainennnnnnnnnnnn
        nainennnnnnnnnnnnn kirjoitti:

Ehdottomasti parempi! :D :D

Voi opetella myös viittomia.

"Moikka, olen Teemu" viittomia käyttäen olisi hyvä. :D

• Ikisinkku M
        nainennnnnnnnnnn kirjoitti:

Liian pikkusieluista, kaikki coolius puuttuu. Ei kuittailuja. Oltava kaiken sellaisen yläpuolella.

Tuosta tilanteesta puuttuu coolius jo lähtökohtaisesti kun mies häntä heiluen menee kerjäämään naisen huomiota, jos mies haluaa cool olla ylpeästi vain kävelee ohitse suomatta nyrpeälle naiselle vilkaisuakaan, nainen saa lähestyä jos on lähestyäkseen tai olkoon ilman seuraa.

• nainennnnnnnnnnnnn
        ........... kirjoitti:

Ap:n tapauksessa raukka oli tuo nainen, joka ei kyennyt vastamaan kohteliaaseen aloitteeseen samalla tavalla. Pakit voi antaa ystävällisestikin. Ignooraaminen on raukan yritys piiloutua.

Haukkumalla asettaa itsensä samalle tasolle...jopa alemmalle, jos ei pysy silmä silmästä -tasolla, vaan alentuu viisi silmää silmästä-tasolle. :D

• Ikisinkku M
        nainennnnnnnnnnnnnn kirjoitti:

Roskaa. Jos olisi ollut ilmaisen drinksun perään, ei olisi ollut mitään sanomatta.

Todennäköisesti nainen oli jo ehtinyt luokitella miehen juntiksi joka ei tarjoa ilmaista drinksua, nirppanokka on tottunut siihen että miehet esittäytymisen sijaan heti suun avattuaan kysyät "Mitä sä juot?". Osa miehistä kun vaan on tyhmiä.

• nainennnnnnnnnn
        Ikisinkku M kirjoitti:

Tuosta tilanteesta puuttuu coolius jo lähtökohtaisesti kun mies häntä heiluen menee kerjäämään naisen huomiota, jos mies haluaa cool olla ylpeästi vain kävelee ohitse suomatta nyrpeälle naiselle vilkaisuakaan, nainen saa lähestyä jos on lähestyäkseen tai olkoon ilman seuraa.

Väärin - cool juttelee tai on juttelematta, miten vain sillä hetkellä huvittaa tehdä.

• nainennnnnnnnnnnn
        Ikisinkku M kirjoitti:

Todennäköisesti nainen oli jo ehtinyt luokitella miehen juntiksi joka ei tarjoa ilmaista drinksua, nirppanokka on tottunut siihen että miehet esittäytymisen sijaan heti suun avattuaan kysyät "Mitä sä juot?". Osa miehistä kun vaan on tyhmiä.

Aika kehnoa naisenlukutaitoa, sori.

• Älä viisastele.
        nainennnnnnnnnnnn kirjoitti:

Aika kehnoa naisenlukutaitoa, sori.

Eiköhän me miehet kuiteskin tiedetä vähän paremmin miten naiset ajattelee. :)

• mun näkökanta

Mä olen joskus mennyt niin väsyneenä ulos etten edes jaksa puhua ihmisille. Yritän oikeesti olla kohtelias kaikille mut jotenkin se ei aina onnistu. Myös eron jälkeen oli itseluottamus niin maassa että jos liian komeat ja nuoret miehet yritti niin karkuun menin.

Voi olla että yrittämäsi nainen oli ylpeä mutta aina välttelevä käytös ei ole sitä.

Eron jälkeen en esim halunnut olla yksin kotona mutta en halunnut ketään baarista. Istuin vain siellä surkeana. Nykyään taas olen vakavassa parisuhteessa joten ei taas ole kiinniostusta muihin miehiin.

• winneri mies

Minkä hiton takia ensinnäkin menit puhumaan jollekin pullukalle?
      Minkä takia vedit herneen nenään siitä että se ei halunut puhua eikä osannut ilmaista sitä sanallisesti?

• gdgfgdfgdf

Oisit sanonut pullukalle kovaan ääneen."Satanen on liian iso raha pillustas" ja sen jälkeen poistunut paikalta. Sitten erittäin hyvä keino loukata naista on vertaileminen. Eli, jos kaksi naista on vaikka baarissa keskenään, niin pakit saatuasi käyt vertailemaan naisia. Kehut koko ajan sitä toista naista ja haukut sitä, jolta sait pakit. Tämä on erittäin hyvä keino loukkaamiseen, koska näin alennat sen naisen myöskin sen kaverin mielessä. Ja parasta on, että se toinen nainen ei tod.näk. hyökkää kimppuusi sanallisesti, koska kehuit häntä.

• nainennnnnnnnnnn

Tsori, noissa tilanteissa naiset pitää yhtä... kaikki tökeryydet vahvistavat luuserivaikutelmaa.

Toi kaverin kehuminen on myös vanha ja pakit saaneilta usein nähty veto! :)

• gfgfffgfg
        nainennnnnnnnnnn kirjoitti:

Tsori, noissa tilanteissa naiset pitää yhtä... kaikki tökeryydet vahvistavat luuserivaikutelmaa.

Toi kaverin kehuminen on myös vanha ja pakit saaneilta usein nähty veto! :)

Ihan sama pitääkö naiset yhtä, mutta se miehen sanominen jää molempien mieleen pitkäksi aikaa. Oon nähnyt, että juuri tuo vertaileminen toimii naisten osalla niin hyvin, koska naiset vertailevat itseään niin paljon muihin naisiin. Vielä parempi on mitä parempia kavereita naiset ovat keskenään. Mutta toisaalta, en kävisi naisia vertailemaan, jos nainen ei ole erittäin töykeä.

• kjljkjlkjljl

Miksi välittää tuollaisesta? Ei koirakaan aina käyttäydy niin kuin haluat.

• ...........

Osuva vertaus, mutta koiraakin pitää kouluttaa.

• mies33.

Minä menen baariin ainoastaan juomaan olutta tai jotain. En men puhelee naisille koska se nyt on ihan turha harrastus. Tiedän jo etukäteen et naiset on tylyjä.

• musti.

Koirakin vastaa enemmän kuin nainen ja koira on ainakin ystävällinen.

• snoop doggy

Ja naaraskoira nuuhkii useammin miehen jalkoväliä.

• luuseri mies.

Itse olen penkkiurheilija ja tykkään ravata salilla useesti viikossa ja seuraavaksi kysyn pullukalta et tuutko mun kanssa salille treenaamaan.

• stellaria81

Luonnehdit naista vain "pullukaksi"; piditkö naista edes lähtökohtaisesti kiinnostavana, vai menitkö juttelemaan vain testataksesi omaa viehätysvoimaasi? Nainen on voinut vaistota että yrität vain pelleillä. Muutenkin, jos urheilullinen mies menee iskemään baarin lihavinta naista, niin kyllä siinä helposti tulee mieleen, että liekö puhtaat jauhot pussissa.

• luuseri mies.

Kyllä se oli ihan kivan näköinen. Minä en mitään pelleile vaan ihan haluaisin tutustua kunnolla. Ei se ollut sairaan lihava vaan hiukan ylipainoinen joku 75 kg saattoi painaa.

• Ihana ope

Sun nainennnn täytyy olla kasvatusalan ammattilainen, kun jaksat näitä tynnyreitä opettaa, vaikka kolina vain kuuluu.

• on hooliday

Ehkä OT, mutta onko ikinä näkynyt, että nainen iskisi miestä tarjoamalla kaljaa tms? :D

• mies32

On, joskus nainen tarjonnut koko illankin.

• Jos kerran pidät rehevistä naisista, mikset olisi voinut alkaa keskustella vaikka renessanssiajan maalaustaiteesta, jossa nimenomaan arvostettiin vaurauden ja hyvinvoinnin merkkinä sitä, jos naisella oli tavallista enemmän pyöreitä muotoja?

• Miirukkainen

Ei todellakaan harmita "ilmaisten juomien menetys". Osaan kyllä ostaa itse omat juomani enkä pidä liian innokkaista tarjoajista. Tulee sellainen olo, että on jotain velkaa, ja minä juon yleensä varsinkin loppuillasta mielummin vettä tai vichyä ja on tylsää, jos mies ei usko sitä.

• Miirulainen jatkaa

Niin ja itse asiasta vielä. Huonosti ja epäkohteliaasti käyttäytyi tuo nainen. Mutta totta on, että paras käyttäytymismalli ko. tilanteessa on tuo kolmannen vastaajan esittämä. Jos alat haukkua naista, hän todennäköisesti ajattelee, että "huh, onneksi en puhunut tuon kanssa" ja varmistuu tehneensä oikean ratkaisun kun antoi pakit. Jankkaaminen "miks oot tommonen" -tyyli ei myöskään auta tuossa tilanteessa. Ehkä joku yliystävällinen huomautus "harmi, olet tosi nätti ja olisin halunnut tutustua" ja poistuminen paikalta saattaa aiheuttaa ko. naiselle piston sydämessä.

• djkfghkdjghkdf

"harmi, olet tosi nätti"
        Ei missään tapauksessa kehuja enää epäkohteliaalle pellelle.

• Reipas Mies

Toista se on kuin silinterihattuinen wife-beater paitainen mustahiuksinen mies tulee silmämeikkeineen (mediassa jopa suomalaisilla miehillä yleistynyt) naisen luokse iskemään niin mitään laatuevidenssiä ei tarvita kun mies automaattisesti hyväksytään.

Naisten tapa yliarvioida itsensä ja aliarvioida iskemään tuleva mies ulkonäön pohjalta on harha joka tuottaa huonoja onnostumisia kerta toisensa perään. Ehkä sitten nämä "juoksut" naista opettaa ja huomaakin että miehen naama ei ole tärkein asia suhteen kestävyydessä.

LAINAAN: "Muutenkin, jos urheilullinen mies menee iskemään baarin lihavinta naista, niin kyllä siinä helposti tulee mieleen, että liekö puhtaat jauhot pussissa. "

Paksuniskainen, urheilullinen mies on hyvin pienistä tekijoistä johtuen atm-mies. Juuri tälläisille miehille perustavis-pyöreä nainen on puhumatta vaikka miehen kroppa olisi priimaa. Tulisi puhua kuin lsd:tä ottanut orava naiselle mielenkiintoisesti jännällä kipinällä.

Teit Ap tietenkin pelivirheen kun annoit pullukan ignoorauksen vaikuttaa energiaasi: ehkäpä ensi kerralla maailmanmiehen tavoin Travoltamaisesti huudat baaripöydällä seisten "lesbo, lesbo, mitä toi täällä tekee?!?" Kuitenkin luikkimalla pois olet vain mitä nainen ajatteli: hajuton ja mauton mies joka kävi häiritsemässä. Nimenomaan miehen supliikin benchmarkkaus on tässä se mikä merkkaa.

Ad/hd-klovni kääntää tappionkin edukseen tarjoamalla yleisölle viidettä pakeistaan. Jos mies tuntee että on ryhmässä jota naiset eivät baareissa silmäile peacock-tyyli on loistava tapa, itsetunnon sen salliessa, herättää huomiota.

• Niinpä niin

Hei urheilulliset, lihaksikkuuskin voi mennä liian pitkälle. Älkää treenatko ainakaan niitä niskoja liikaa, paksuniskaisuus ei ole hyve.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3946
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2439
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1587
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1157
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1067
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      882
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      841
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      809
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      800
    Aihe