Joo oon Ms.Twist Rockabilly. Marja Forssasta. Fabian Soi Ja Teddy Ja Tigers. Otin housu tPois. Bois Tulkaa Nyt Sitä Saa. Kakka Keppi Vaan Pyllykkeeseen. Hämeenlinnasta Forssaan Twistataan Koko eElämä Täysillä Täytin Joulukuussa Vuosia. 45 oon Hyvin Säilyny Sanoi Joku Kaveri Mustola Rikke Raumalta. En näytä pääivääkää Yli 70 Kymppiseltä. Marko On nyt Marjo Onnea Itseltäni Itseltäni kUn Uskalsin Tulla Rockkabillynä ulos kaapista. jungle Rekords ja kKaikki yrittää Kirjottaa Markona Mut Oon Nyt Marjo Marjukka Rockabylly Twistin maailmanmestari Luojan Armosta Täh? Kivekset ei Ole enää Tiellä Kun Tanssin Ilman Jousuja Forssan Torilla. Vappuna Sen Näki Moni Paras Tanssija Marjo. Goodbue Kesselit MS Rockabillu Marjo
Kävin Suku Puolen Vaihtoleikkauksess.On Hyvä Twistaa Pyllystä Ki
6
157
Vastaukset
- Forssan Kesseli
Jaaha Forssan hullu kesseli taas asialla eli pytyllä paaaaskalla! Ja Fabian ja Tigers soi päässä. Älä vaan Twistaa samalla kun ulostat Marko/ Marjo!
- Ms.Twist.Rockabillu
Miks Ei Forssan Kesselit Joraa Enää Marjo Rockabillun Kans. Onks Hämeenlinna Twistin Paras Fjonga Persiissä. Keltkaa Ny Kaikki. Miks Ei Tissitki on Niin kU NE OLi Jo Ennen Leikkaustaki. Perse on Nyt isompi Ja Rasvattu KunnollaJotta Tigersin Musa Innostaa Persua Heiluttaan. Kuin silloin Viiskyt Luvulla. Fabian ja Cliff ja Erkki Junkkarinen Soi Levyltä Ja Meikä Senkun Twistaa Twistaa vVaan. Tuli on Irti Mark... eiko Marjo wistaa Vaan. Aamusta Aamuun.
Tulkaa Vaan Kaapist Kaikki Forssan ja Hämeenlinnan Kesselit nIIn Ne muutkin Tekee Täällä tampereella. vai ei enää 50 Twistaa Kukaan Muu. Kun Oon Paras Twistaaja Maailmassa. Goodbye Kiselit kasselit Ja Kesselit T: Marjo TwistRockabillu Twist - Huh huh!
Kesseli Marko/Marjo oot sairas!
- Ms.Twist.Rockabillu
Hämeenlinnan Kesselit Twistaa Väärään Rytmiin EI kuuntele Fabiania ja Tikgersia Kovaa Komppia Panee Marjoa Tampereen Kesselit Meisseliä Poskeen Ja Persuun Ja Tekopimsaan. On Paras Tanssija Läski Urpo Turpo Perse Heiluu 50 Luvun Tahtiin. Oon Itseeki Ikuinen 50 Vuotias Fiftari Mummo Finnit Ahterissa.
Kaapista Ulos Vaan Muutkin Kesselit Marjo Diggaa Cliffii ja Johnnyy. LäskitLotisee ko Marjo Heiluttaa Perää Häheenlinnan ja Tampreen Nääs Torilla. Ideaparkiss Marjo Joraa Sellaset Jivet Ettei oo Nähty Edes Jorma Uotisen Makuukamaris.
Guudbai vaan Hämeenlinnan KesselitT:Marjo Roskabillu Twist - Huuullllu!
OHo Marko vai Marjo! ootko hullu?
- on on!!!!!
on se!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029