Joo oon Ms.Twist Rockabilly. Marja Forssasta. Fabian Soi Ja Teddy Ja Tigers. Otin housu tPois. Bois Tulkaa Nyt Sitä Saa. Kakka Keppi Vaan Pyllykkeeseen. Hämeenlinnasta Forssaan Twistataan Koko eElämä Täysillä Täytin Joulukuussa Vuosia. 45 oon Hyvin Säilyny Sanoi Joku Kaveri Mustola Rikke Raumalta. En näytä pääivääkää Yli 70 Kymppiseltä. Marko On nyt Marjo Onnea Itseltäni Itseltäni kUn Uskalsin Tulla Rockkabillynä ulos kaapista. jungle Rekords ja kKaikki yrittää Kirjottaa Markona Mut Oon Nyt Marjo Marjukka Rockabylly Twistin maailmanmestari Luojan Armosta Täh? Kivekset ei Ole enää Tiellä Kun Tanssin Ilman Jousuja Forssan Torilla. Vappuna Sen Näki Moni Paras Tanssija Marjo. Goodbue Kesselit MS Rockabillu Marjo
Vastaukset 6
- Forssan Kesseli
Jaaha Forssan hullu kesseli taas asialla eli pytyllä paaaaskalla! Ja Fabian ja Tigers soi päässä. Älä vaan Twistaa samalla kun ulostat Marko/ Marjo!
- Ms.Twist.Rockabillu
Miks Ei Forssan Kesselit Joraa Enää Marjo Rockabillun Kans. Onks Hämeenlinna Twistin Paras Fjonga Persiissä. Keltkaa Ny Kaikki. Miks Ei Tissitki on Niin kU NE OLi Jo Ennen Leikkaustaki. Perse on Nyt isompi Ja Rasvattu KunnollaJotta Tigersin Musa Innostaa Persua Heiluttaan. Kuin silloin Viiskyt Luvulla. Fabian ja Cliff ja Erkki Junkkarinen Soi Levyltä Ja Meikä Senkun Twistaa Twistaa vVaan. Tuli on Irti Mark... eiko Marjo wistaa Vaan. Aamusta Aamuun.
Tulkaa Vaan Kaapist Kaikki Forssan ja Hämeenlinnan Kesselit nIIn Ne muutkin Tekee Täällä tampereella. vai ei enää 50 Twistaa Kukaan Muu. Kun Oon Paras Twistaaja Maailmassa. Goodbye Kiselit kasselit Ja Kesselit T: Marjo TwistRockabillu Twist - Huh huh!
Kesseli Marko/Marjo oot sairas!
- Ms.Twist.Rockabillu
Hämeenlinnan Kesselit Twistaa Väärään Rytmiin EI kuuntele Fabiania ja Tikgersia Kovaa Komppia Panee Marjoa Tampereen Kesselit Meisseliä Poskeen Ja Persuun Ja Tekopimsaan. On Paras Tanssija Läski Urpo Turpo Perse Heiluu 50 Luvun Tahtiin. Oon Itseeki Ikuinen 50 Vuotias Fiftari Mummo Finnit Ahterissa.
Kaapista Ulos Vaan Muutkin Kesselit Marjo Diggaa Cliffii ja Johnnyy. LäskitLotisee ko Marjo Heiluttaa Perää Häheenlinnan ja Tampreen Nääs Torilla. Ideaparkiss Marjo Joraa Sellaset Jivet Ettei oo Nähty Edes Jorma Uotisen Makuukamaris.
Guudbai vaan Hämeenlinnan KesselitT:Marjo Roskabillu Twist - Huuullllu!
OHo Marko vai Marjo! ootko hullu?
- on on!!!!!
on se!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66799- 159790
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22777Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.103760Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35544VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
- 40407