Olen ollut eräässä kuljetusalan yrityksessä reilut 4v töissä. Työsopimuksessani lukee että noudatetaan kuorma-autoalan TES:ä. Yrityksessä on myös ajossa pakettiautoja ja nyt 4v kohdalla minulle valkeni että minulle on maksettu paku kuskin palkkaa vaikka tälläsestä ei ole sovittu erikseen. Eli ajan kuorma-autoa ja välillä pakua. Olenko siis oikeutettu saamaan kuorma-autokuskin palkkaa koko tältä ajalta? Ja voinko vaatia kuorma-autokuskin palkkaa jälkeenpäin koko ajalta???
Nimimerkki: ota näistä sitten selvää...
olevinaan tekevinään töitä
niinpä niin
2
122
Vastaukset 2
- paavo m petäjä
Kestävän kehityksen työpaikka onneksi olkoon.
- PÖ-mies
Näkeekö paavo m petäjä tässä jotain kestävän kehityksen merkkejä..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61699- 46665
- 51652
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568- 76566