Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Perskarvat sunmuut!

Huolissaan

Moikkelis!
Mä onn just 13 vuotta täyttäny tyttö ja huomasin tänään itselläni noin 3 sentin mustia karvoja takapuolessa. Säärissäni on mustia karvoja

4

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helpp

      Moi, mullaki on sama ongelma, näyttäs jotenki et mul kasvais karvoja suun yläpuolel ja nännipihassa ja persauksissa, häpykarvoituksen ja kainalokarvanii alkoi 12 vuotiaana, mul ei oo silti viel kuukautisii ja oon viistoista ongelma minulla on ollut siis jo 3 vuotta! Mä tarviim apua! :(

      • yyyy5

        Älä aja suun yläpuolelta karvoja! :) se ei auta mitään! voi vaan pahentaa tilannetta ja isompana sua harmittaa!
        Kyllä kaikilla on karvoja tuossa kohdassa, katso tarkkaan muita ihmisiä :) ei niistä karvoista kannata välittää! Parempia ne on noin kun että jos ajelet ne :) ihohuokoset näyttää erilaisilta kun niissä ei ole karvaa :)

        Joten don't worry! :)


    • Seuraa ympäristöäsi

      Jos olet päästäsi kalju ja sinne tullut myös mustia karvoja,niin oletko miettinyt mikä voisi olla mahdollista kauan olleen kaljuuntumisen seuraava aste?Voisiko se olla vanha intiaanien skalppeeraus toimenpide ehkä hieman ohuemmin.Päänahkaa voisi siis ohentaa ja varmuudeksi värjätä mahdollisten sinne tunkevien karvojen keskimmääräisellä värillä?Voisi panna päälle reijitetty ilmava kalvo jotta kalju tuulettuisi.Hiukset oli ihmisillä ennen luonnollista,mutta nyt kun täytyy kaljuilla komeilla,pitää kai ajatella että se on ihmiskunnan kehitystä niinkuin muukin eri vaiheessa ihmisessä.Ellei mustat karvasi muualla haittaa niin anna olla,tai onhan sitä kaikkea poistoaineita taikka raakkaamisia.Kun olin ikäisesi teki ujouteni asiasta hallaa.

    • tyttö19

      joo en ymmärrä mitä sä 'Seuraa ympäristöäsi' oikeen höpötät......

      Mut oon 19v tyttö ja toi on ihan normaalia! :)

      Voit vaikka jutella asiasta äidin tai terveydenhoitajan kanssa jos se vaivaa sua :) eikä oo noloo mennä jutteleen!
      Jos sua karvat vaivaa liikaa esim kainaloissa niin voit ajaa ne pois :)
      mut jos sulla pepussa on pari karvaa niin ei kukaan ees nää niitä, vai näkisitkö sä jos jollain muulla olis karvoja? :) uimassakin on uikkarit päällä

      Ja kyllä sä sit isompana ehit karvoja ajeleen :) nauti vielä kun oot nuori! ei tarvi murehtia karvoista! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe