Taustaa: Ihastuimme ja aloimme kulkea yhdessä, puolin ja toisin yökyläilyäkin.
Mies kertoi taustaansa että häntä on aiemmissa suhteissa käytetty lähinnä taloudellisesti ja apuna hyödyksi, ja inhoaa hyväksikäyttäviä naisia.
Silti hän on taloudellisesti vakavarainen ja tykkää mielellään ostella juttuja, tarjoaa aina ruuat ja auttaa mielellään kaikessa mikä ei liity rahaankaan.
Nyt minua silti häiritsee: Hän on huono sängyssä ja meillä ei hommat pelaa ollenkaan, en myöskään halua sitoutua mieheen johon en ole täysillä ihastunut..
Alunperinkin oli puhe, että ei kiirehditä suhdetta, mutta nyt hän penää että alettaisiinko seurustella tosissaan.
Nyt mun pitäisi jättää tämä mies, koska tiedän jo ettei tästä tule mitään niin miksi roikottaa, ongelmana vain tämä että mies on maalannut jo suhteen alussa kuvan kuinka ensin nainen ihastuu "Muka", sitten käyttää hyväksi ja mies kuskaa ja ostaa ruokia, kunnes nainen jättää kun on on saanut hyötyä.
Miten ihmeessä jättää mies, oikeasti luulin ensin että tästä voisi tullakin jotain, ja ollut ihan täysillä mukana. Miten jättää ilman että hän kuvittelee, että olen samanlainen hyväkskäyttäjä taasen kuin aiemmat naiset hänellä.
Vaikka haluankin lempata hänet, niin haluaisin tehdä sen jotenkin nätisti ja niin ettei hän suutu tai jää katkeraksi?
Onko kellään kokemusta tai neuvoja tällaiseen tilanteeseen? Kerron mielelläni lisää mikäli jotain olennaista jäi puuttumaan.
Kiitos vastauksista!
Mitä tehdä, kun ei halua suhdetta?
14
296
Vastaukset
- Katinkultaa
Kyseisellä toiminnallaan mies haluaa vierittää syyn suhteen kariutumisesta naiselle.
- SHark Mac
NIi-in koska kaikkihan on aina miehen syytä.
- mis38
Lyöt siis lyötyä uudestaan. Hieno nainen. Seksi taidot kehittyy ja sun pitää sanoa sille mistä tykkäät eikä vaan maata lahnana , mies ei ole mikään selvännäkijä. olet yhtä huono sänkyssä jos et osaa kertoa ja ohjata sitä seksi asioissa. Seksitä pitää puhu avoimesti kuten muistakin asioista. Sillon suhde toimii. Nyt täällä puhut siitä selän takana vaan vaikka sun pitäis puhua sille miehelles. Luuletko itse olevas täydellinen.?
- 4terfdgw3e40
Seksi joko toimii tai sitten ei, kysehän on AIKUISISTA ihmisistä eikä mistään kokeilevista teineistä! Jos ei kemiaa ole, niin ei sitä väkisin saa aikaan. Jossei toista halua fyysisesti, ei siinä auta Maamme-laulutkaan ja teeskentelyn tielle ei pidä lähteä.
- pystyt siihen
Kyse ei nyt ole siitä, mitä hän on ostanut tai naisten tekemästä hyväksikäytöstä (vaikka ikävää että monesti kävi niin, kun hän itse ei tajunnut olla ostamatta ennen kunnon suhdetta). Eikä siitä mitä hän luonnollisesti tuntee, hänellä on oikeus tunteisiin. Vaikkakaan hän ei saa kajota toisiin. Suuttumus ja katkeruus kuuluu asiaan.
Kyse on suhteen lopettamisesta. Ja rehellisyydestä. Hän särkyy, mutta totuus on kerrottava ja kannattaa vastata moniin kysymyksiin. Missä vaiheessa tiesit että et rakastukaan? Ja kääntyi miinukselle? Luulit että siitä tulisi jotain. Sängyssä ei toimi mikään ja kaikkea muutakin. Rakastumista ei saa väkisin.
Ensikerralla älä mene suhteeseen, ellet ole JO rakastunut. Sen huomaa jo aluksi miten on, ei sitä tarvitse odotella. Vaikka kannattaa muuten tutustua paremmin. Älä ota ostoksia vastaan miehiltä, ellet ole todella köyhä.
Jos toinen Raivoaa sinulle ihan hillittömästi, voit poistua kahvilasta (julkinen paikka on hyvä), tai katkaista puhelun ja ohjata pahimman sähköpostiin. Vastailla sitä kautta. Mutta jos keskustelu sujuu ok, vaikkakin toinen on pettynyt / poissa tolaltaan, on hyvä vastailla moniin kysymyksiin - varaa aikaa siihen. Vaikka ehkä ei ole tyydyttävää vastausta olemassa. Rehellinen voi olla, ei toki loukkaava. Kriisipuhelin on olemassa jos toinen ahdistuu liikaa ja lääkärin lääke. Sano että luulit että jotain tulee suhteesta, mutta et ollut rakastunut, ja et tajunnut että pitäisi olla aluksi. Että oli ihastusta joka meni pois. Kerro muistakin asioista missä meni miinuksen puolelle, muttet syytä toista. Ja että rakastumista ei pysty saamaan väkisin. Että sinusta tuntuu kurjalle myös (jos tuntuu, jos ei tunnu ei kannata sanoa niin).
On ikävää kertoa erosta, ja ettei halua seurustella. Rehellinen on silti pakko olla. Ero tulisi kuitenkin myöhemmin jos rakastumista ei ole yhtään, vaan paljon miinuksia. Jos mies on fiksu, ehkä hän rauhoittuu vähän myöhemmin. Jos kyseessä olisi väkivaltinen kuumakalle, sinun ei tarvitsisi henk.koht kertoa. Ehkä kaikki meneekin hyvin. Voit itse kuvitella kun sinut on joskus jätetty ettei se tunnu hyvältä, riippuu tietenkin kuinka tärkeä se toinen on. Ja häipyykö toinen tyystin vai onko facebookissa eron jälkeen. Onko ystävämielellä vai totaalinen.
Jos sitten elämä näyttää että asiat muuttuvat, niin ok. Mutta nyt tilanne on tämä. Mitään toiveita suhteesta ei silti kannata jättää sanallisesti, se ei ole realistista tällä hetkellä. Zemppiä.- sekin että
Kysymyksiä voi tulla myös jälkikäteen paljon tai asiaa.
- näin
Asiahan on aika selkeä. Olette sopineet, että suhdetta ei kiirehditä. Nyt kun mies haluaa alkaa seurustella tosissaan, sinun tehtäväsi on kertoa hänelle, että sinä et halua.
Kovin nätisti sitä ei voi tehdä, mutta parempi kuitenkin, että mies tietää, mitä ajattelet, eikä kuvittele, että suhteesta vielä tulisi jotain. Ei nyt välttämättä kannata käydä luettelemaan toisessa näkemiään vikoja, riittää kun kerrot, että sinulla ei ole suhteeseen riittävää tunnetta.
Jos mies päättelee, että sinäkin olet pelkkä hyväksikäyttäjä (kuten kaikki aiemmat naiset, melkoinen yhteensattuma, eikö totta?), sille et oikeastaan voi mitään. Aikuinen ihminen on itse vastuussa tunteistaan. Jos mies päättää valita (sic!) katkeruuden ja liittää sinut hyväksikäyttäjiensä listaan niin yksin hän siitä kärsii, et sinä.
Kerro suoraan, että et tunne häntä kohtaan sillä tavalla kuin pitäisi jos haluaisi ryhtyä seurustelemaan. Ole assertiivinen, älä ilkeä mutta älä myöskään anteeksipyytelevä. Äläkä sorru yhteydenpidon jatkamiseen, jos hän jää roikkumaan, koska se vain pahentaa asioita molempien kohdalla.- voiettä9086
Minä en suostuisi siihen että mies ostelee kaikenlaista heti suhteen alussa. Siitä tulisi puhua, ettei se tunnu kivalta. Toisekseen seksiä voi harjotella. Aika moni mies on huono sängyssä, myös ne "atleettiset sonnit." Ennemmin kannattaa kuitenkin valita hyväsydäminen mies kuin mitään kovaa jäbää, joka myöhemmin pettää kuitenkin.
- Ovela kaveri
No ei kai se nyt niinkään mene, että sinulla on velvollisuus olla suhteessa jos mies on jotain ostanut! Lahja on lahja, ei kauppakirja.
Ja jos mies ryhtyy "hyväksikäytöstä" valittamaan, niin eikö se mene pikemminkin niin päin, että hän on alusta asti manipuloinut tilannetta lahjoilla - kun maksan, tuo ei voi enää perääntyä... - siirry seuraavaan!
Varmaan samaan mieheen törmätty! Samanlaisia juttuja existä!
Ikinä ei yksikään mies ole saanut seksihalujani hiipumaan, mutta tämä mukamas oikein mahtisonni vei seksuaaliset hormonini ihan miinuksen puolelle. Kokoa kyllä ulkoisessa muodossa, jota punnertaa ja pumppaa, mutta voi sitä pikkuruista piiperoista "siellä"..
Itsepä ostelee ja kuskaa, turha syyttää hyväksikäytöstä! Oltiin tunnettu kaksi päivää, kun osti hopeisen ison korun, kun kuulemma seurustellaan jo vakavasti! Neljäntenä päivänä sanoi, että mennään kihloihin :D
Kyllä se jättää sinut ihan itse, kun sovitte alustavasti jotain tapaamista, ja sitten muutatkin suunnitelmia. Ei kestä sitä, että sinä vähääkään "määräät" suhteessa tahdin, hän vain on se, joka saa muuttaa suunnitelmia :D
Ensin saattaa olla hyvinkin rakastava ja haluaa viettää loppuelämänsä kanssasi, mutta tunti sen löpinän jälkeen jättää sinut tekstiviestillä, jossa lukee: " olen päättänyt, että jatketaan vain kavereina", eikä mitään muuta lue tekstarissa sen lisäksi. Voit huokaista helpotuksesta, ei vaivaa eikä kiusaa enää sen jälkeen. Uusia daameja on kierrossa päällekkäin, mistä napsii aina seuraa itselleen.. - Shark Mac
Ensinnäkin : olisit maksanut omat illallisesi, kun tarjoilija kysyi "tuleeko lasku samasta vai erikseen"?
Toisekseen: mitä se sua liikauttaa, mitä mies ajattele sinusta? Sä lähdet omille teillesi. - Anonyymi
Onnellinen sinkku" tarkoittaa henkilöä, joka on tyytyväinen ja onnellinen eläessään ilman parisuhteessa. Tämä henkilö nauttii itsenäisyydestään ja vapaudesta, ja osaa arvostaa ja nauttia omasta seurastaan. Onnellinen sinkku ei koe tarvetta vertailla itseään muihin, vaan on tyytyväinen omaan tilanteeseensa.
Onnellisen sinkun elämä on usein täynnä mielekkäitä aktiviteetteja ja harrastuksia, joista hän nauttii. Hän saattaa matkustella, osallistua tapahtumiin, harrastaa ja tutustua uusiin ihmisiin omilla ehdoillaan. Hän ei koe olevansa "odotustilassa", vaan elää täysipainoisesti ja tekee asioita, jotka tekevät hänet onnelliseksi. - Anonyymi
Minä en todellakaan alkaisi seurustella,jos kumppani huono sängyssä. Kohdalleni on osunut mies,joka on osittain ruumiillisesti invalidi eikä hän edes vihjaa seksin suuntaan eli oletan,että se puoli ei toimi hänellä. Miksi alkaisin seurustella,kun se olisi seksitön suhde??? Toinen tapailemani mies ei uskaltanut (!!)edes suudella,vaikka oltiin tapailtu jonkin aikaa. Yksi ainoa yö ,jonka yhdessä vietimme,niin vain nukuimme. Yritin hyvillä vaan ei vastannut kosketuksiin!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782