Nähdään huomenna sanoit...

en vieläkään viisastunut

En halua nähdä, en halua olla tekemisissä kanssasi, en, vaikka sydän tykyttää kuin hiiren sydän. En halua vähän. Kokonaan tai ei mitään, varattuja olemme kuitenkin molemmat.
Nähdään huomenna.

5

1331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisastunut

No kokonaan saatkin. Samanlailla se minullakin tykyttää ja lähden liitostani heti kun ojennat kätesi.

• Fraasi, herää hei

Duunikavereille sanotaan tientekin usein, varsminkin esimies, hyvin tehdyn työn jälkeen että 'nähdään huomenna'. Kohtelias fraasi, sivistyneille esimiehille arkikauraa, eikä fraasi todellakaan sisällä mitään muuta. Itsekeskeisesti ajatteleva luulee, että kaikki pomon ja työkavereiden kohteliaan työetiketin mukaiset sanonnatkin koskevat häntä henkilökohtaisesti ja ovat tarkoitetut juuri hänelle, syvällisesti. Lue joku työelämän etiketti -kirja.

• ehkä nähdään

Mä en kyllä näe että aloittaja kokisi tuon "nähdään huomenna" sanonnan mitenkään erityisenä huomionosoituksena. Ymmärsin itse että aloittaja vaan ei halua nähdä esimiestänsä omien tunteidensa takia "poissa silmistä, poissa mielestä".
        Tosin taas jos nyt aloittaja ajattelee niin, minäkin ihastunut esimieheeni ja hänkin usein sanoo minulle jotain huomisesta, kuten myös minä sanon hänelle ja molemmat sanomme samoin myös muille työkavereille. Mehän kaikki näemme toisemme huomenna.

• sydämen haureus

Ei se ole vaimon syy, jos mies lentää houkutuslintujen kuville, sillä mies itse kääntää päänsä vaimostaan houkutusten suuntaan ja samalla vaimo muuttuu houkutuslintujen kauneudesta sokaistuneen miehen silmissään vastenmieliseksi. Moni vaimo saa tällöin kokea mielipahansa lisäksi raivoa ja väkivaltaa.
      Synnin houkutuslintuja liian paljon!
      "Viettelysten täytyy tulla, mutta voi sitä, kenen kautta se tulee!"

• nähdään

muutaman päivän kuluttua nähdään taas, kesä kulunut, ajatuksissani olet ollut. Toivon... En halua sua enää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3174
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2107
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2102
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1701
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      9
      1546
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1260
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1234
    Aihe