Kertokaas mistä johtuu ajoittainen kylmien väreiden /ihokarvojen pystyyn nousu eri puolilla kehoa, esim välillä kallon alueella, sitten olkapäästä alaspäin, välillä perskankussa, sitten niskassa, välillä rinnassa - jokapuolella. Nämä alkoi joskus vuoden alussa ja välillä tulee enemmän, välillä vähemmän, kuitenkin päivittäin. Ei sinänsä haittaa mutta on alkanut häiritsemään jonkin verran kun eivät meinaa loppua. Ylipainoa on mutta ihan terve keho pitäisi olla.
Kiitokset jo etukäteen. :)
Kylmiä väreitä / ihokarvat pystyssä
3
904
Vastaukset
- sereca
Henkimaailman asukit koskettelevat sua :)
No juu, en oikeasti tiedä vastauksia, mutta olisi itsekin kiva tietää, koska multakin noita väristyksiä löytyy. Varsinkin takaraivossa :O- Vilhola
HEI! löytyykö tietoa, en jaksaisi lekuriin lähtee moisen jutun takia... pliis pliis jne
- jenina
Vilhola kirjoitti:
HEI! löytyykö tietoa, en jaksaisi lekuriin lähtee moisen jutun takia... pliis pliis jne
mulla oli kans joskus huhtikuulla viimeksi samantyyttisiä oireita.olen 30v.hieman olin aluksi huolissanikin.eli ne tuli sillain että mua rupes niinkun paleleen kylmiä väreitä meni pitkin kehoa.no sit niitä tuntu oikeella puolella päässäkin.mä sit hätäissäni soitin lekuriin ja kysyin pitääkö tulla ni sanovat että seuraa niitä.jos jatkuu yhtenään niin hyvähän se olisi selvittää mistä ne johtuu.ei niitä nyt ole tullut,huh.jos ihmiskehossa voi joskus tulla tollasia juttuja.ei niistä heti kannata lekuriinkaan mennä valittaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2453105Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell181740Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.231443Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1301253- 1041248
- 751157
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531062Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581045Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717967- 135962