17 vierailua 0 viestiä

aluat käyttää omaa

17 naista on vieraillut profiilissani kukaan ei ole laittanut viestiä.

Olen ihan ajatteleva ihminen.

22

240

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Villevinkeä

Jospa profiilisi kaipaisi korjausta?

• Kiitos viestistäsi

Itselläni vaati 232 vierailua ennen kuin sain viestin naiselta ja tämä kehui ulkonäköäni. Tällainen käytös on täysin normaalia, naiset vain mittaavat markkina-arvoaan ja ovat katsomassa tarjontaa. Suurin osa ei ole mitään seuraa etsimässä.

• Aika perus

Heh, profiilissa 660 vierailua ja olen tainnut saada aloitusviestin ehkä kolmelta naiselta, joista toinen ampui ohi kriteereistäni rankalla kädellä. Eivät naiset mitään viestejä pistä.

• mietinpä vain

Toinen kolmesta? Hmmm... ;)

• Ole mies!

Minulla meni mielenkiinto laittaa aloitusviestejä miehille, koska huomasin, että heillä on jo vipinää monen muunkin kanssa. Vastausviestit olivat lyhyitä, aika mielenkiinnottomia, ja niitä sa odotella päivistä viikkoihin.

Parempi, että mies tekee itse aloitteen. Vaikka on aloitteentekijöilläkin monta kierrossa samaan aikaan, mutta sentään vähän innokkaammin pitävät yhteyttä.

Käyn kurkkaamassa miehien profiileja, ja kun tekevät vastavierailuja, niin siitä vaan rohkeasti viestiä laittamaan, jos kiinnostaa.

Hyvä ap, tarkoitus on, että tsekattuasi näiden 17 naisen profiilit, laitat sen mukaan viestiä niille, jotka herättävät sussa jotain säpinää.

• kjlkfdjgdg

ei naiset uskalla mitään viestejä laittaa, poista profiilisi ja mene baariin.

• Itse en naisena tykkää tehdä aloitetta miehelle josta en yhtään voi tietää että pitääkö se minua rumana tai jotain. Eli pistä itte sitä viestiä jos musta oot kiinnostunut.

"Tällainen käytös on täysin normaalia, naiset vain mittaavat markkina-arvoaan ja ovat katsomassa tarjontaa. Suurin osa ei ole mitään seuraa etsimässä."

Kyllähän sitä jollain tavalla haluaakin markkina-arvoaan testata, ja se tuntuukin olevan huomattavasti alhaisempi kuin olin kuvitellut, eli kolmikymppinen urheilullinen, lapseton nainen olisi sopiva kumppani 50 eronneelle, ylipainoiselle miehlle, jolla on lapsia. :(

Olen kuitenkin tosissani sitä elämänkumppania sieltä etsimässä, kun ei mistään muualtakaan ole sitä löytynyt. Taitaa vaan noilla 30 miehillä olla aikamoiset vaatimukset naisen suhteen.

• kjlkfdjgdg

eli et uskalla laittaa viestiä

• kjlkfdjgdg kirjoitti:

eli et uskalla laittaa viestiä

En uskallakaan. Enkä haluu mennä baariin.

• kjlkfdjgdg
        stellaria81 kirjoitti:

aloittajan pitää mennä baariin, sä istut kotona odotamassa.

• ja juuri
        stellaria81 kirjoitti:

siksi olet yksin.

• .......

Kurkkaan profiilin -> Se ei miellytä -> next

so simple!

• 6+11

Kurkkaan profiiliin -> en mahdu miehen kriteereihin tai on ihan eri harrastukset/ajatukset -> next

Jokaiselle, joka on mahtunut omiin kriteereihini (= profiili on tullut esiin haussa) ja jonka kriteereihin olen itse mahtunut (!) ja jonka profiilitekstissä ei ole ollut mitään tyrmäävää, olen lähettänyt viestin. Enpä vaan ole saanut vastauksia.

• uraa

ihan varmaan..

• pas.ka mies

Joku 300 naista on kattonut mun profiilin eikä kukaan ole vastannut. itse olen vastannut ainakin sadalle ja kask vastas et en ole sen tyyppiä. Eli naama ei miellyttänyt.

• ♥ ihanainen nainen ♥

Viikko on aikaa rekisteröitymisestäni.
      - 300 katsonut profiiliani.
      - 2 laittoi viestin - kumpikaan ei minua yhtään miellyttänyt eikä sopiva kriteereihin ja kaukana asuivat, silti kohteliaasti vastasin ja muutaman viestin vaihdoimme.
      - 4 aloitusviestiä olen lähettänyt - lähetin heti toisena päivänä kolmelle profiiliani kurkanneelle saman maakunnan miehelle moikkausviestin ja sitten vielä yhden mua myöhemmin tulleelle saman kaupungin miehelle. Kaikki vastasivat ja ovat mukavia kunnon miehiä.
      Viestittely heidän kanssaan jatkuu mutta aloitteen tekemisen olen siirtänyt nyt miehelle.
      Kolme on pyytänyt jo treffeille. Yhden lähimpänä asuvan olen tavannut yhteisen liikuntaharrastuksemme parissa ja oli positiivinen yllätys ulkonäkönsä - hyväkuntoinen, lihaksikas tumma mies. Kemiat mahdollisesti eivät kohdanneet, sellainen tunne jäi, vaikka fyysisesti hurmaava mies. Viestikapulan jätin hänelle ja sen sanoinkin. Sen myös sanoin kysyessään haluani jatkotapaamiseen, että hänen tapaamisensa oli positiivinen yllätys, kiitti kohteliaisuudesta (vaikka totuus se oli :)

• ♥ ihanainen nainen ♥

Kuvaa ei ollut profiilissaan näillä miehillä, joille laitoin aloitusviestin!!!!!!!!

• ♥ ihanainen nainen ♥
        ♥ ihanainen nainen ♥ kirjoitti:

Kuvaa ei ollut profiilissaan näillä miehillä, joille laitoin aloitusviestin!!!!!!!!

Minulla itselläni on kuva ja paljon tietoja profiilissani.
        Samoin ihannekumppanista olen merkinnyt paljon toiveita.

• ap--

Minulla itselläni on kuva ja paljon tietoja profiilissani.
        Samoin ihannekumppanista olen merkinnyt paljon toiveita.

Ja sano nyt vielä että olet viiskymppinen nainen.

• ♥ ihanainen nainen ♥
        ap-- kirjoitti:

Ja sano nyt vielä että olet viiskymppinen nainen.

@ap--:

Heh
        Kuuskymppinen :))))))
        Haittaaksekään?

• ♥ ihanainen nainen ♥

@ap--:

Heh
        Kuuskymppinen :))))))
        Haittaaksekään?

Niin ja ikäkriteereihini ( - 5 vuotta) sopivat vain saavat minulle laittaa viestejä :D

• tää on tätä

Jos kurkistaa profiiliin, pitäisikö toisen automaattisesti lähettää viestiä,
      vaikka ei kiinnosta piiruakaan. Siis mikä tämän aloituksen pointti nyt on.

Sekö, ettei kukaan vastaa ikinä, mutta kun tuo on sääntö, muutamia
      poikkeuksia lukuun ottamatta.

Profiileja on niin penteleesti, varsinkin miehillä ja ne valetekeleet
      päälle. Pitää tyytyä osaansa, koska ei kukkokaan käskemällä kieku,
      eikä kana muni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4926
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      214
      2649
    3. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1715
    4. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1697
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      28
      1634
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1528
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      150
      1143
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1134
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe