Heipä hei, itse olen höyläillyt sääriäni jo vuosia, mutta reidet olen jättänyt koskemattomiksi, syytä siihen en oikeastaan tiedä, varmaan pelko tummista paksuista karvoista.
Faktahan on ilmeisesti se että ne vaan näyttää paksummilta koska höylätessä se katkaisee karvan "terävästi"
Tilanne on kuitenkin se etten kehtaa lähteä mihinkään shortseissa ilman sukkahousuja koska reiteni ovat senverran karvaiset verrattuna muihin kehon-osiini. Karvat eivät ole mitenkään erityisen tummia, mutta aika pitkiä ja näkyvät esim auringon valossa erittäin selkeästi. Joten niistä päätin hankkiutua eroon.
Joten onko kellään kokemusta, millä näitten reisikarvojen poistaminen kannattaa aloittaa, olen käyttäny kylmävahausliuskoja sääriini, jolloin kokeilin reisiinikin, mutta eipä oikein toiminut, ei lähtenyt karvat kunnolla.
Epilaattoria olen miettinyt tai sitten ihan lämmin vahausta?
Vinkkejä otetaan vastaan.
kiitos jo etukäteen.
Reisikarvojen poistosta
2
352
Vastaukset 2
- Vuosien kokemus
Epilaattori on paras ja vuosien mittaan halvempi vaihtoehto. Vahauksesta kertyy kuluja paljon kun sitä joutuu jatkamaan vuosia. Ei kannata ostaa kallista epilaattoria, muutaman kympin laadukas epilaattori (mm. Braunin Silk Epil mallisto) kestää vuosia ja karvojen poistaminen on tehokasta. Säännöllinen epilointi heikentää jonkunverran karvankasvua, mutta se ei yleensä lopu ihan kokonaan.
- Joo-orm
Kiitos vastauksesta, tästä oli todella apua! Kokeilin tänään suihkussa käytetävää ihokarvanpoisto voidetta veet:iltä joka toimi moitteettomasti. Epiloimalla toki saa pidempiaikaisen ja loppujen lopuksi halvemman lopputuloksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 711359
- 1081265
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 1091009
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89896
- 45881
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66811Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50706- 43676
- 58663
- 70646
- 98638
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123622- 67596
- 53587