Scene hiukset

PinkiePieNeedsYourHelp

Haluasin semmoset. Olen siis kohta 13 vuotias tyttö. Mitä muuten äiti reagois niihin? Haluisin leikata ne itte, mutta en oo koskaan kokeillu... Pestäänkö lakka illalla pois, vai?
Tiedän kyllä että scene hiukset on tarkoitettu sceneille, ja ite olen scene jos musta tuntuu siltä c:
Ainut vaan, että en tykkää musiikista... Olen siis kummajais scene :D
Voisitteko laittaa jotain hyviä YuoTube videoita missä opetetaan leikkaamaan scene/emo hiukset?

11

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ootnolo

      Älä leikkaa ite, pilaat vaa hiukses. Ja tottakai lakka pestään pois, ei sitä hiuksiin jätetä. Ja voit ihan itse etsiä videoita, jos kuitenkin aiot hiuksesi pilata

      • PinkiePieNeedsYourHelp

        Mitäs noloa ootnolon mielestä on yrittää itse? Ikinä ei voi tietää mihin pystyy, ellei kokeile. Yritä hankkia vähän itseluottamusta ja kohteliaisuutta itsellesi, pidän peukkuja! ;3


      • Nemo
        PinkiePieNeedsYourHelp kirjoitti:

        Mitäs noloa ootnolon mielestä on yrittää itse? Ikinä ei voi tietää mihin pystyy, ellei kokeile. Yritä hankkia vähän itseluottamusta ja kohteliaisuutta itsellesi, pidän peukkuja! ;3

        Kyllä mäkin viimekesänä ihan itse leikkasin hiukset ja hyvät niistä tuli vaikka koskaan ennen en ollu hiuksia leikannut itse :) Jos oot ihan varma että haluut itse leikata hiukses niin mikäs siinä, sakset käteen vaan! Hiukset kuitenkin kasvaa nopeesti ni ei siitä mitään ikuista jälkee jää hiuksiin :)


      • PinkiePieNeedsYourHelp
        Nemo kirjoitti:

        Kyllä mäkin viimekesänä ihan itse leikkasin hiukset ja hyvät niistä tuli vaikka koskaan ennen en ollu hiuksia leikannut itse :) Jos oot ihan varma että haluut itse leikata hiukses niin mikäs siinä, sakset käteen vaan! Hiukset kuitenkin kasvaa nopeesti ni ei siitä mitään ikuista jälkee jää hiuksiin :)

        Kiitos Nemo rohkaisusta :)

        Mietin tässä nyt lähinnä, että miten äiti niihin suhtautuisi? On äiti kyllä aika positiivinen...


      • ok.

        Mistä tietää, pilaako?
        Tässä n. vuos sitte leikkasin iha itse ja niistä tuli todella hyvät. En itekkää ois uskonu et oisin osannu nii hyvin. Sillon leikkasin itekkin emo/scene malliseks ja tykkäsin. Enkä annan enää kenenkään muun näitä leikata, kun aina tulee iha järkyttävät kampaamoissa..
        Minnekkää kampaajalle ainakaa kannata mennä ku nyrhiivät iha paskaks koko homman.


    • dippadappa3

      Ei äidit semmosiin mitenkään erikoisesti suhtaudu. Olet jo 13 vuotias.

      Itse olen kanssa leikannut kaverilleni scene tyyliset hiukset joskus pari vuotta sitten, tulivat tosi kivat :) eikä tarvinnut maksaa kampaajalla käynnistä!

      • PinkiePieNeedsYourHelp

        Kiitos vastauksesta dippadappa! c:


      • PinkiePieNeedsYourHelp
        PinkiePieNeedsYourHelp kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta dippadappa! c:

        Voitteko kertoa omia kokemuksianne scene hiuksista jos on? Ja miten scenet otetaan ylä-asteelle vastaan?

        Kiitos asiallisista vastauksistanne ^^


      • PinkiePieNeedsYourHelp
        PinkiePieNeedsYourHelp kirjoitti:

        Voitteko kertoa omia kokemuksianne scene hiuksista jos on? Ja miten scenet otetaan ylä-asteelle vastaan?

        Kiitos asiallisista vastauksistanne ^^

        Vastailkaas? :o


    • Глаза

      Sitähän ei kukaan varmaksi osaa sanoa, miten porukka yläasteella suhtautuu. Miksi sitä edes kannattaa miettiä, jokaisella oma tyyli. Minun yks kaveri tykkäs yläasteella värjätä hiuksia vaikka millä väreillä (esim vihree) niin eipä siitä kukaan koskaan tullu sanomaan :D

      • PinkiePieNeedsYourHelp

        Ok, se on hyvä :3

        Aion nyt kai kesälomalla leikata ja yks kaveri auttais kuka on ennenki leikannu ^^


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe