Taidan viettää koko kesän ihan yksin. Olen koko talven kirjoitellut naisille mut naisia ei kiinnosta tutustuminen. ihan taviksille olen vastaillut ja ei tule vastauksia takas. Ajattelin et olis ollut mukavaa tutustua kivaan naiseen ja tehdä kesällä jotain, maata vaikka rannalla tai matkustaa jonnekkin mut naisilla taitaa olla ihan liian suuria vaatimuksia miehille.
En ole mitenkään törkeesti kirjoitellut kenellekkään vaan asiallisesti. En usko olevani mikään hirviökään et se siitä olis kiinni. Ihan tavallinen mies olen mut ei kai kelpaa kenellekkään. Tai sitten naiset ei halua vaan tutustua vaikka muuta puhuvat profiileissaan.
Yksinäinen kesä
25
340
Vastaukset
- miesvm1967
Olen minäkin yksinäisiä kesiä viettänyt. Jos kyllästyttää niin baanalle vaan ja viihdevipu kybälle, turha sitä on jäädä komeroon itkemään jos on yksin. Ihmisten kanssa voi ihan vaan rupatellakin, siitäkin voi saada hyvän mielen vaikkei suhdetta tuliskaan.
- tottahantokitoki
Voi rupatella jep. Tapasin eilen marketissa 90v. mummon (itse krtoi) Siinä
tuli ummet ja lammet. Kovasti kyseli käynkö tansseissa, asunko yksin ym. ym.
Ei tullu suhdetta, mutta piristi kummasti. - tuli kuitenkin se
tottahantokitoki kirjoitti:
Voi rupatella jep. Tapasin eilen marketissa 90v. mummon (itse krtoi) Siinä
tuli ummet ja lammet. Kovasti kyseli käynkö tansseissa, asunko yksin ym. ym.
Ei tullu suhdetta, mutta piristi kummasti.Tietysti panit kumminkin marketin vessassa?
- tottahantokitoki
tuli kuitenkin se kirjoitti:
Tietysti panit kumminkin marketin vessassa?
pientä rajaa kateudellakin ja muutenkin huono heitto.
- miesvm1967
No hyi olkoon xD karu huumorintaju sulla :P
- kokemuksethyväksi
Mistä teitä kaikki asiat päälalleen nostavia riittää. Elämä opettaa ja parhaita ohjeita juuri saa näiltä suurenikäluokan ihmisiltä. Siksi tälläiset loukkakset
on anteeksi antamattomia "panit kumminkin marketin vessassa" Hitto...
Itse vaikka viel nuori olenkin, jään usein juttelemaan, mummojen/pappojen
kanssa. Huomaa, että he kaipaa juttuseuraa ja mullahan on vielä aikaa
ainakin 90 ikään, niin voi käyttää siitä hetken, tekemällä toisen iloisesksi. - nainen471
Sulla asenne kohdillaan. Justiinsa näin, rohkeasti vaan naisten kanssa juttusille.
Yksin kesän viettämisessä on myös puolensa...saa tehdä mitä haluaa ja milloin.
- sinkku.10
Tää taitaa olla 10 kesä mulla sinkkuna eli juhlavuosi sinkkuna. Pitääkin varmana juhlia oikein urkalla tätä yksinäisyyttä. 10 vuoden yksinäisyys on aika suuri saavutus kuitenkin elämässä.
- onhan kärpäsiä sent.
Kyllä se on kymmenen kossupullon paalu. Onnea nyt vaan, perässä
tullaan hyvää vauhtia. - miesvm1967
Joku sano sen jo aiemmin jossain, fiksusti.. teet jotain väärin etkä osaa olla itsekriittinen ja tutkia omia virheitäsi joita toistat alati. Tai ehket oikeasti edes halua seuraa?
- 1% kirjoittaa
Kaikki on valetta. 900000 profiilia, joista 99% ei ole ollut käytössä kuin yhden kerran!
Mene tonne lesbo palstalle sönkkäämään.- sinäjasun%
Miksei saa kertoa miltä tuntuu, vaan aina on joku passittamassa
hel-vettiin. Vai tuleeko siitä itselle autuas olo, kun saa näpäyttää.
- läski.
Pil.lua pitäis saada ettei koko kesä mene makoiluksi yksikseen.
- paskatdeittauksesta
Kyl täälki saa miehen profiili olla vaikka vuosikausia ja ei mitään tapahdu ja itse turha naisille kirjoitella, jos jostaki olisit kiinnostunut, turha kirjoittaa pitkästi kun ei se vastaa kuitenkaa kun nää suomalais naiset on turtuneet vaan ihastelemaan huomiota itelleen sen sijaan et tekisivät jotain paitsi jos on täysin ruma epätoivoinen harppu!
- saasaasaat
mikä itse sitten oot, tuolla tyylillä voit jukkua pas.kaas......
- hjhyhe9
Tää on jo aika mones kesä mulla yksin. Ei ole kavereita edes. Aion lähteä reissuun europaan rundille. Ajattelin ensin mennä omala autolla mut menenkin Laivalla ensin Ruotsiin ja sieltä lentäen espanjaan, sitten ranskaan, saksaan itavaltaan ja sveitsiin. Tanskaan aion mennä kans ja sieltä ruotsin kautta kotiin. En tiedä kauanko olen ja en ilmoita kenellekkään kun lähden. Mä vaan lähden. Joku voi tehdä katoamis ilmoituksen poliisille mut eipä haittaa.
- jamenoksi
Minä lähden ensikuussa lomalla Canadaan. Olen kerran käynyt ja wau.
Yksin menen, mutta olisi kiva jakaa tuo toisen kanssa. - näin sen näen
Ei sitä voi muuta tehdä kuin nautta elämästä. Yksinkin voi olla todella onnellinen, kunhan vain näkee asiat oikealta kantilta (=asioiden todellisen tilanteen). Jos asiasta masentuu, sitten se vasta vaikeaa on. Meissä on vikaa ainoastaan, jos itse ajatellaan, että meissä on vikaa ja oikeasti kenessäkään meissä ei ole mitään vikaa. Omalla ajattelulla me oma tulevaisuus luodaan ja viat itsellemme tehdään.
Tsemppiä ja iloista aurinkoista kesää kaikille! Kyllä sen oikean jossain vaiheessa kohtaa, jos antaa itselleen mahdollisuuden kohdata se oikea. - yksi mies yksin.
Yksin ei voi nauttia elämästä. Väkisin masentuu kun ei ole ketään läheistä. Nyttenkin tosi lämmin ilma ulkona mut minä sisällä. mitä mä teen tuolla ulkona yksin. Kauppaan ja salilla käyn, mut muuten kesä meneekin sisällä
- näin sen näen
Näin minäkin jossain vaiheessa ajattelin, ja olin jopa todella masentunut asiasta, mutta kun ymmärsin, että ongelma ei ole yksinäisyys, vaan se mitä ajattelen siitä, asiat alkoivat aukeamaan. Masentuminen ei auta mitään. Tekeminen ja oikea ajattelu auttaa. Kaikki ongelmat, mitä meillä on, on pelkästään oman mielen tuottamaa mielikuvitusta, eikä mitään todellisia ongelmia. Jos me kuvitellaan, että ollaan huonompia ja elämä on paskaa ilman toista ihmistä, sitten me ollaan huonompia ja elämä on paskaa ilman toista ihmistä.Jos me ajatellaan, että elämä on fantastista ja täynnä mahdollisuuksia, sitten elämä on fantastista ja täynnä mahdollisuuksia. Meidän täytyy vain nähdä ne mahdollisuudet ja tehdä.
Tiedän, että vaikeaa se on nähdä asia noin ja se vaatii ainoastaan sen heureka-hetken ja suuren ahaa-elämyksen, ennen kuin asian tajuaa, mutta kun sen suuren oivalluksen kokee, näkee asiat täysin toisessa valossa ja koko elämä muuttuu, vaikka mikään ei ulkoisesti muuttuisikaan. - krisse661
Kukaan ei tule kotoa hakemaan. Kyllä minä voin yksin olosta nauttia, mutta toki meidät on luotu erilaisiksi...Voin käydä leffassa,festareilla(joissa usein sitten tutustuu muihinkin)tapahtumissa,kävelylenkeillä ym. yksinkin, ei minun onni elämässä ole toisesta ihmisestä kiinni. Elämä sujahtaa nopeasti ohi jos jää oloaan surkuttelemaan/liiaksi pohtimaan.
Pidetään peukkuja että se onni toisen ihmisen muodossa elämääsi tänä kesänä löytyy:))
Jos pysyy sisällä niin pysyy varmuudella myös yksin. Tekemällä aina samaa saa tulokseksi aina samaa, eli jos se nettideittailu ei ole tähänkään mennessä tuottanut tulosta (vaikka ilmeisesti kauan olet yrittänyt) niin on tosi epätodennäköistä että tuottaa jatkossakaan. Tai vaikka jostain syystä haluaisit säilyttää profiilisi niin sen lisäksi pitää varmasti laajentaa hakua ihan elävään elämään.
Mutta toki jokainen saa kesänsä viettää sisälläkin, se on ihan oma valinta. Kovin paljon ei kuitenkaan viitsisi lukea purnausta niistä omista valinnoista, kun ei niihin kukaan muu voi kuitenkaan vaikuttaakaan.- 999999-22222
Ei niitä naisia ulkoa löydä yhtään helpommin. Olen sen jo todennut aikaa sitten ja naiset ei hirveesti halua tutustua edes miehiin vaikka niille menis juttelee. Niin et simasuu nyt pitää suunsa kiinni kun ei tiedä asioista mitään.
- keskiikäistenmoraali
No simasuu puhuu mitä huvittaa. Jatkuva pelottelo ekatreffien suhteen,
että yleiselle paikalle ja sitten taas hehkutetaan pussailemista ja iha panes-kelua
jos siltä tuntuu, vaikka eka treffeilä. Ihan pimeetä, mut jos itse pitää suihin
otosta ja vapaasta seksistä, niin vähän rotii jesuus sentään.
Ja päätä nyt miten se menee.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174876
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2102622Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella301687- 251572
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291475Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1491128
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81104Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962