Mie vain ihmettelen mut miten tapaa jätkiä? Opiskelen mut sieltä oon saanu vain kavereita, en ees mahollisia seurustelukumppaneita. Käyn pubeissa, eri illanviettojutuissa, tutustun ihmisiin helposti, mut silti oon sinkku. Oon aina mukana eri sosiaalisissa jutuissa yliopiston kautta ja muutenkin. Usein keskustelussa oon äänessä, nauran helposti, ja pidän hauskaa yleensäki.. En pelkää lähteä mukaan joukkoon tai yksinki.
En ny usko että se ois ulkonäöstäkää kiinni. Monet kehuneet kauniiks ja muotoja löytyy hyvässä mielessä. En usko että naisten pitäisi olla laihoja. Terveelliset elämäntavat on tärkeät mihin kuuluu sopiva syöminen ja liikunta. En nyt ole nii erikoinen mut en ihan tavallinenkaa mut en usko että sekään ois ongelma. Mie en vain ymmärrä miten saisi miehen itelleni.. Missä sitä pitäs sit käydä? Klubeilta tietysti saa yheks illaks seuraa mut ne muut illat on se tärkein. Kesä lähestyy ja kaikki kaverit lähtee kotia päin ja ite jään yksin tänne nii yksinäisyys painaa vielä enemmän päälle. Pelkkä deittailuki ois kiva vaikka se ei meniskää minnekää.. En ollenkaan tiedä mitä pitäisi tehdä, minne mennä
Miten saa oman jätkän?
5
328
Vastaukset
- Väärä palsta
Tälläsille ''ongelmille'' on kyllä ihan omakin palsta Suhteet/miten mies isketään-osiossa...
- dontcareaboutthat
niinpä tietysti.. poistasin tän jos pystysin. tosin ei toikaa palsta oo varmaan oikee ku en mie oo iskemässä ketään. ja kyllä se on oikee ongelma.
- öljypohatta
Opiskelu paikathan on nimenomaan parhaita paikkoja löytää itselleen seurustelukumppani. Baarit on ihan turha toivo kumppanin etsimisessä... siellä porukka on vaan ryyppäämässä, pitämässä hauskaa ja etsimässä seksi seuraa.
Muita hyviä paikkoja ois keikat, ravintolat, kuppilat, erilaiset tapahtumat, harrastukset ja miksei vaikka näin kesäisin rannat :)
Niin ja se, että löytää itselleen kumppanin vaatii myös kyllä naiseltakin aloitteeellisuutta.- tiedetään...
Joo, aloitteellisuutta. Ripsien räpsyttelyä ja 0,5 sekuntia liian pitkiä katseita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432181Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141386Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21958Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675