Torvisen Matille, tulevalle kansanedustajalle, on perustettu fani klubi.
Siispä kaikki järjenvalolla varustetut henkilöt klubiin mukaa. PerSu4
Torvisen Matti
7
227
Vastaukset
- Marvisen Totti
Fänclab, on se niin perussuomalainen keissi että nevöhööd but eniwei ja souwot. Naurattaa ihan!
- seku___vain
Voi hyvä tavaton senthän!
- kepukka_
Mattiko se täällä mainostelee?
- EErikkSa
No on tämä kummaa tämä sakki, joka haukkuu ennen kun ihminen edes vastaa. Aivan sama joku funclub tai jotain. Pitää kuitenkin ajatella Roissa, kuinka markat makkaa ja mihin ne mennee. Että minä, äänestäjä sen sanon, ei Matti. Ja kyllä katon, että sana pittää..
- äänestinkerranmattia
olen melko pettynyt aikaansaannoksiin kun syksyllä muita politikkoja herjasi, mutta näköjään on kokoomuksen ansiosta vähän varpaillaan siis "belefantti" koko mies.
- q54ei76 m
äänestinkerranmattia kirjoitti:
olen melko pettynyt aikaansaannoksiin kun syksyllä muita politikkoja herjasi, mutta näköjään on kokoomuksen ansiosta vähän varpaillaan siis "belefantti" koko mies.
Niin minäkin (kerran äänestin), mutta onneton mies.......
- waltteri5
Matin teot ja asiallisuus tunnetaan joten meidän kuudenkymmenen hengen työporukka (ent. SDP) tuemme Mattia innolla ja sydämellä .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932225Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751370
- 233836
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591