Olin viime kesänä napassa lomailemassa ja nyt oon aatellut lähteä
sinne töihin. Löytyiskö täältä joku joka ois kiinnostunu lähtemään mun kanssa?
Aurinkorannat houkuttelee mutta yksin en välttämättä ihan uskalla lähteä,
olis kiva tavata joku täällä suomessa ensin ja sit lähteä yhdessä. :)
Suunnitelma on ihan sellanen että varattais viikoksi pariksi asunto ja mentäis sinne,
ehkä jollain äkkilähdöllä tai mikä nyt tulis halvimmaksi, ja sinä aikana haettais
töitä. Ainut vaatimus mikä niillä siellä on jos esim baarihommia haluaa niin ei saa
ujostella ja englantia pitää osata puhua. Ite aattelin ensin ainakin et yrittäisin saada
päivätöitä, mut jos ne ei nappaa niin sit varmaankin baareista.
Pistäkää rohkeesti viestiä! :)
Töihin Ayia Napaan!
ella8
3
365
Vastaukset
- Jasse5000
Itse miettinyt Turkkia myös. Edullinen maa asua. Laitappa tonne hieman infoa itsestäsi. Itse olen 34v urheilullinen 188/90 miekkonen. Ps. Kuva ois kiva ;) [email protected]
- poissuomestakiitos
Hei! Aloittaja heitätkö mua spostilla, olisin tosi kiinnostunu jutteleen enemmän tuosta, välivuosi olisi itellä nytten edessä..
iita(a)netikka.fi - ulkomailletöihin
Moikka! Olisin kanssa tod. kiinnostunut lähtemäään. Laitatko mulle myös spostia niin jutellaan paremmin??? karoliina.sallila(a)gmail.com
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861580
- 721207
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741105Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52902Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47868
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38868- 46802
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769