Mitä ajattelette miehestä, jolla on Suomi-leijona / Suomi-tatuointi olkavarressa? Perusteluineen kiitos!
Mitä ajattelet miehestä, jolla on Suomi-leijona tatuointi?
13
1457
Vastaukset
- vastaus....
Arvomaailmaltaan melko mustavalkoinen, keskimääräistä heikommin koulutettu ja myös tulotasoltaan aika matalapalkkainen -jos edes työelämässä. Auktoriteettikammoinen, viinaanmenevä, jollain lailla yksinkertainen. Väkivaltaisia taipumuksia. Todennäköisesti jonkinlainen rikosrekisteri pikkurötöstelyistä ja/tai väkivallanteoista. Tämän henkilön kohdalla näyttäytyy todeksi sanonta "joukossa tyhmyys tiivistyy". On olevinaan oman tien kulkija, kova ja itsenäinen, mutta on helposti manipuloitavissa (vaikka ei tätä itse koskaan myöntäisi) ja lähtee helposti joukkohurmokseen mukaan. Usein äijämäisellä tavalla komea, mutta en koskisi pikkurillin kynnen kärjelläkään...
- ....................
Tuskin mikään kovin älykäs ja arvomaailma varmaan aika mustavalkoinen. Tekee jotain yksinkertaista ruumiillista työtä. Voi kuitenkin olla aivan hyvä aviomies jollekin yksinkertaiselle naiselle. Tuo auktoriteettikammoinen minua huvittaa. Auktoriteetti usko on tyypillistä nimenomaan keskiluokalle ei yläluokalle. Työ ei vapauta vaan tekee orjaksi.
- niin että kuinka?
No mitähän mieltä tässä nyt sitten pitäisi olla??
Useammalla ukolla olen sellasen nähny, ei herätä minkäänlaisia ajatuksia.
Toisilla se käsittääkseni on isänmaallisuuden takia, toiset ovat sen ottaneet esim. lätkäkullan takia.
Kuka mistäkin syystä..
Mikähän tässä on pointti?- Uskomaton Wt
Se on ketä vitun juntti.
- lottamari<3
Ei sen kummempi kuin mikään muukaan tatska. Itsensä tatuoivat ihmisen nyt ylipäätänsä ovat jollain tapaa vähän outoja ja omalaatuisia. Yksi tapa hakea ja saada huomiota, ei sen kummempaa. Ei kovin älykästä.
- hjkjhkhkhkjhjhjhk
Suomileijona liittyy isänmaallisuuteen, halutaan kertoa ettö ollaan härmästä. Se on virheellisesti liitetty rasismiin.
Vähän samalla tavalla kuin että sateenkaari on homo-tunnus. Vaikka sehän on luonnonilmiö. Mikä oikeus homoilla on omia sateenkaari? Esim bändi Rainbow http://www.youtube.com/watch?v=p9nfVrusSMg - Mies1985
Jollain tavalla isänmaallinen tyyppi. Harmiton, vähän ekstrovertti, samaistuu elämän perusasioihin.
Perustella en voi sen kummemmin, koska ei se tatuointi itsessään muuta ihmistä miksikään. Uskon vain tuollaisten ihmisten kantavan niitä useammin. Tulee heti mieleen, että kyseinen yksilö (sukupuoleen katsomatta) on täysi juntti. Samaan kategoriaan menee kaikki suomileijona korut ja paidat.
- Tällaista vain
Tulee mieleen, että TheOnella on varmaan sellainen vasemmassa pakarassaan.
- Bodyfitness89
Joo,profiilikuvasta saa aika juntin vaikutelman.
Ilmeisesti toi teikäläisen luetun ymmärtäminen ei ole sieltä parhaimmasta päästä. ;)
Juurihan tossa yllä kerroin mitä mieltä olen kyseisistä leijonista, joten eikö olis melko ristiriitaista jos itse kuitenkin sellaista pitäisin..?! *vääntää rautalankaa*
- Tatuoidut tyypit
ovat paskakasoja, Se on lähtökohta
- Minna Vaajatsalo
Ajatus:Wt
Perustelu:koska Wt
Ajattelen samoin kaikista tatuoiduista miehistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783190
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313301752- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101569Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51310Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264