Minuakin harmittaa aivan suunnattomasti vakavalla asialla pilailu.
Rockabilly ei ole leikin asia. Ja pilailu ei missään tapauksessa kuulu rockabillyn vakavaan luonteeseen.
Meidän tulee käyttäytyä SIVISTYNEESTI ja kunnoittaa tietäjiä kuten Heeby Jeebies ja kumppanit.
Lukekaamme heidän viestinsä tietoa janoten ja toivoen, että saisimme vielä talteen jokaisen tiedon murusen, joka heillä on tarjottavana.
Mutta pilailu heidän kustannuksellaan on täysin epäkypsää ja lapsellista.
Toivokaamme, etteivät Elvisrebel ja kumppanit ole typerillä viesteillään loukanneet tietäjiämme niin pahoin, että jättäisivät meidät aloittelijat tänne rypemään omassa typeryydessämme.
Sen olisimme varmasti ansainneet.
Rukoilen teitä, oi suuret rockabilly grand old manit, älkää jättäkö meitä kurjia maan matosia pulaan. Janoamme tietoa. Vain Te suuret gurut, pystytte sitä meille tarjoilemaan!
Sopikaamme, että tästä lähtien emme enää hymyile, kun rockabillystä on kysymys.
Olkaamme asiallisia ja korrekteja.
Vielä kerran kiitos tietäjille.
Kiitos!
Asiallinen kommentti.
12
943
Vastaukset
- Lane
Älä höpsi!
- matti nykänen
Olikohan tää nyt tosissaan kirjotettu vai puhdas vittuilu "kaikkitietäviä guruja" kohtaan?
No, joka tapauksessa: kukaan ei ole korvaamaton. Löytyy sitä tietoa muiltakin kuin parilta ihmiseltä, mutta eipä täällä paljoa mistään keskustella, johon huvittaisi kommentoida. Pitäis pikemminkin peräänkuuluttaa keskustelijoitten avaajia ja muita alullepanijoita. Helppo se on vastata useimpiin kysymyksiin, jos vain joku jotain kysyy... - butler
Annatko pillakkaa ?
- Maria
kettuiluako?
;) - Buzz
Minun mielstäni Elvisrebel kumppaneineen on hyvä jätkä ;-) Siitähän on tullut jo tämän palstan lemmikki hauskoine juttuineen. Ihmetyttää mistä se keksii aina nuo juttunsa ... ja aina löytyy joku joka ei ymmärrä niiden olevan provoja ja ottavat ne tosissaan ja vastaavat samalla mitalla takaisin. Nehän ovat oikeasti hauskoja juttuja.
Tietäjistä etenkin herra Johnny Rocket on aivan mahtava. En tiedä mitä tekisin ilman häntä. Hän osaa valistaa meitä mikä on rockabillyä ja mikä missään nimessä ei ole. Tämä on hyvä asia koska muutenhan sitä voisi erehtyä kuuntelemaan väärän tyylistä musiikkia. Johnny Rocket ja Heebydeebyt ja muut, vai mitä ne oli, älkää vaan jättäkö meitä arvailujemme varaan, vaan valistakaa meitä että emme eksy rockabillyn kapealta polulta.- Elvis nero
Nimenomaan, Tsoni don't gou!
- jonny
Valitettavasti olen samaa mieltä ton "tsoni roketin" kanssa tosta rockabillyn määritelmästä, jotakuinkin se menee noin kyllä.
- Tietoa on
jonny kirjoitti:
Valitettavasti olen samaa mieltä ton "tsoni roketin" kanssa tosta rockabillyn määritelmästä, jotakuinkin se menee noin kyllä.
No ei saatana mene!
Vittu. Toi sen määritelmä on aivan älytön.
Kattokaa nyt perkele vaikka tietosanakirjasta tai jostain oikeasta musiikkiteoksesta, mitä rockabillystä sanotaan!
Täällä on ollu ihan kelvollisiakin mielipiteitä aiheesta "mikä on rockabillyä" mutta toi rakettihemmo on tyhmä kuin saapas! - jonny
Tietoa on kirjoitti:
No ei saatana mene!
Vittu. Toi sen määritelmä on aivan älytön.
Kattokaa nyt perkele vaikka tietosanakirjasta tai jostain oikeasta musiikkiteoksesta, mitä rockabillystä sanotaan!
Täällä on ollu ihan kelvollisiakin mielipiteitä aiheesta "mikä on rockabillyä" mutta toi rakettihemmo on tyhmä kuin saapas!No mitä olen tietosanakirjoja selaillut niin aikas harhaanjohtavia määritelmiä sieltäkin löytyy. Mutta mulle itselleni toi roketin määritelmä pätee kutakuinkin.
- Peanut Wilson
jonny kirjoitti:
No mitä olen tietosanakirjoja selaillut niin aikas harhaanjohtavia määritelmiä sieltäkin löytyy. Mutta mulle itselleni toi roketin määritelmä pätee kutakuinkin.
Mä luulen, että sä et tiedä rockabillystä kovin paljoa.
Kuten ei tiedä tuo J. Rakettikaan.
Teidän henkilökohtaisilla näkemyksillä ei ole mitään tekemistä totuuden kanssa.
Lue uudestaan se Johnny Rocketin viesti ja mieti vähän.
Se tyyppi on ihan lapsi! - jonny
Peanut Wilson kirjoitti:
Mä luulen, että sä et tiedä rockabillystä kovin paljoa.
Kuten ei tiedä tuo J. Rakettikaan.
Teidän henkilökohtaisilla näkemyksillä ei ole mitään tekemistä totuuden kanssa.
Lue uudestaan se Johnny Rocketin viesti ja mieti vähän.
Se tyyppi on ihan lapsi!Varoitus!
Kun menet levykauppaan älä Antti Tuiskua, se ei ole rockabillyä. Sillä vaan sattuu oleen samanlainen tukka kun sulla...:))) lmao. - Jepjep
jonny kirjoitti:
No mitä olen tietosanakirjoja selaillut niin aikas harhaanjohtavia määritelmiä sieltäkin löytyy. Mutta mulle itselleni toi roketin määritelmä pätee kutakuinkin.
Mikä asiantuntija...taida olla ite jussiraketti. Tietosanakirjatkin on jo väärässä...hehhhhhhh
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?1412448Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä611208Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1775122Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa353750Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963564Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss503179Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092894Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132498Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie542193Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191985