Asiallinen kommentti.

"Little"JimmyDick...

Minuakin harmittaa aivan suunnattomasti vakavalla asialla pilailu.
Rockabilly ei ole leikin asia. Ja pilailu ei missään tapauksessa kuulu rockabillyn vakavaan luonteeseen.
Meidän tulee käyttäytyä SIVISTYNEESTI ja kunnoittaa tietäjiä kuten Heeby Jeebies ja kumppanit.
Lukekaamme heidän viestinsä tietoa janoten ja toivoen, että saisimme vielä talteen jokaisen tiedon murusen, joka heillä on tarjottavana.
Mutta pilailu heidän kustannuksellaan on täysin epäkypsää ja lapsellista.
Toivokaamme, etteivät Elvisrebel ja kumppanit ole typerillä viesteillään loukanneet tietäjiämme niin pahoin, että jättäisivät meidät aloittelijat tänne rypemään omassa typeryydessämme.
Sen olisimme varmasti ansainneet.
Rukoilen teitä, oi suuret rockabilly grand old manit, älkää jättäkö meitä kurjia maan matosia pulaan. Janoamme tietoa. Vain Te suuret gurut, pystytte sitä meille tarjoilemaan!
Sopikaamme, että tästä lähtien emme enää hymyile, kun rockabillystä on kysymys.
Olkaamme asiallisia ja korrekteja.
Vielä kerran kiitos tietäjille.
Kiitos!

12

943

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lane

Älä höpsi!

• matti nykänen

Olikohan tää nyt tosissaan kirjotettu vai puhdas vittuilu "kaikkitietäviä guruja" kohtaan?

No, joka tapauksessa: kukaan ei ole korvaamaton. Löytyy sitä tietoa muiltakin kuin parilta ihmiseltä, mutta eipä täällä paljoa mistään keskustella, johon huvittaisi kommentoida. Pitäis pikemminkin peräänkuuluttaa keskustelijoitten avaajia ja muita alullepanijoita. Helppo se on vastata useimpiin kysymyksiin, jos vain joku jotain kysyy...

• butler

Annatko pillakkaa ?

• Maria

kettuiluako?
      ;)

• Buzz

Minun mielstäni Elvisrebel kumppaneineen on hyvä jätkä ;-) Siitähän on tullut jo tämän palstan lemmikki hauskoine juttuineen. Ihmetyttää mistä se keksii aina nuo juttunsa ... ja aina löytyy joku joka ei ymmärrä niiden olevan provoja ja ottavat ne tosissaan ja vastaavat samalla mitalla takaisin. Nehän ovat oikeasti hauskoja juttuja.

Tietäjistä etenkin herra Johnny Rocket on aivan mahtava. En tiedä mitä tekisin ilman häntä. Hän osaa valistaa meitä mikä on rockabillyä ja mikä missään nimessä ei ole. Tämä on hyvä asia koska muutenhan sitä voisi erehtyä kuuntelemaan väärän tyylistä musiikkia. Johnny Rocket ja Heebydeebyt ja muut, vai mitä ne oli, älkää vaan jättäkö meitä arvailujemme varaan, vaan valistakaa meitä että emme eksy rockabillyn kapealta polulta.

• Elvis nero

Nimenomaan, Tsoni don't gou!

• jonny

Valitettavasti olen samaa mieltä ton "tsoni roketin" kanssa tosta rockabillyn määritelmästä, jotakuinkin se menee noin kyllä.

• Tietoa on
        jonny kirjoitti:

Valitettavasti olen samaa mieltä ton "tsoni roketin" kanssa tosta rockabillyn määritelmästä, jotakuinkin se menee noin kyllä.

No ei saatana mene!
        Vittu. Toi sen määritelmä on aivan älytön.
        Kattokaa nyt perkele vaikka tietosanakirjasta tai jostain oikeasta musiikkiteoksesta, mitä rockabillystä sanotaan!
        Täällä on ollu ihan kelvollisiakin mielipiteitä aiheesta "mikä on rockabillyä" mutta toi rakettihemmo on tyhmä kuin saapas!

• jonny
        Tietoa on kirjoitti:

No ei saatana mene!
        Vittu. Toi sen määritelmä on aivan älytön.
        Kattokaa nyt perkele vaikka tietosanakirjasta tai jostain oikeasta musiikkiteoksesta, mitä rockabillystä sanotaan!
        Täällä on ollu ihan kelvollisiakin mielipiteitä aiheesta "mikä on rockabillyä" mutta toi rakettihemmo on tyhmä kuin saapas!

No mitä olen tietosanakirjoja selaillut niin aikas harhaanjohtavia määritelmiä sieltäkin löytyy. Mutta mulle itselleni toi roketin määritelmä pätee kutakuinkin.

• Peanut Wilson
        jonny kirjoitti:

No mitä olen tietosanakirjoja selaillut niin aikas harhaanjohtavia määritelmiä sieltäkin löytyy. Mutta mulle itselleni toi roketin määritelmä pätee kutakuinkin.

Mä luulen, että sä et tiedä rockabillystä kovin paljoa.
        Kuten ei tiedä tuo J. Rakettikaan.
        Teidän henkilökohtaisilla näkemyksillä ei ole mitään tekemistä totuuden kanssa.
        Lue uudestaan se Johnny Rocketin viesti ja mieti vähän.
        Se tyyppi on ihan lapsi!

• jonny
        Peanut Wilson kirjoitti:

Mä luulen, että sä et tiedä rockabillystä kovin paljoa.
        Kuten ei tiedä tuo J. Rakettikaan.
        Teidän henkilökohtaisilla näkemyksillä ei ole mitään tekemistä totuuden kanssa.
        Lue uudestaan se Johnny Rocketin viesti ja mieti vähän.
        Se tyyppi on ihan lapsi!

Varoitus!
        Kun menet levykauppaan älä Antti Tuiskua, se ei ole rockabillyä. Sillä vaan sattuu oleen samanlainen tukka kun sulla...:))) lmao.

• Jepjep
        jonny kirjoitti:

Mikä asiantuntija...taida olla ite jussiraketti. Tietosanakirjatkin on jo väärässä...hehhhhhhh

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      14
      12448
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      6
      11208
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      177
      5122
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      35
      3750
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3564
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      50
      3179
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      2894
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2498
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      54
      2193
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1985
    Aihe