Kirjoittelin tuossa aikaisemmin työsopimuksesta, jonka esimieheni haluaisi muuttaa ekstraajan sopimukseksi. Noh, minähän en tähän suostunut ja tänään käytiin "kiivaat" keskustelut asian tiimoilta. Sanoin, että en moiseen suostu, koska asialle ei ole mitään syytä. Kukapa olisi niin tyhmä,että haluaisi "irtisanoa" vakinaisen työsuhteensa vapaaehtoisesti ilman järkevää syytä...Tällä hetkellä työsopimuksessani on työtunteja 15h/vko. Ja ne työnantajan on minulle annettava.
Noh, esimies tästä vetäisi herneet nenään ja alkoi uhkailemaan, että laittaa minulle juuri sellaisia työvuoroja joita en pysty tekemään. Ja sitten kun en niitä voi tehdä tai vaihdan jonkun toisen kanssa niin se on voi voi ja kenkää persuuksiin. Olen nimittäin opiskelija ja tämän vuoksi en pysty tekemään muita kun iltavuoroja.
Mitä minun pitäisi tehdä tilanteessa?? Eihän se mua voi potkaista pihalle moisen takia? Olen ollut työpaikassa töissä jo yli 3 vuotta ja homma on toiminut erittäin hyvin tähän mennessä. Työsopimusta tehdessä työnantaja oli tietoinen, että en pysty tekemään kuin ilta-ja viikonloppuvuoroja. Asia alkaa vituttamaan aika rankasti jos joudun moisen ajojahdin kohteeksi...voidaan puhua jo työpaikkakiusaamisesta. Käräjillekkö tässä pitäisi lähteä?
vittuileva esimies
Apua tarvitaan
3
811
Vastaukset
- toimii
Kiva ylläri esimiehelle, kun otat salaa uhkailut nauhalle. Ja sitten kiristät lisää liksaa, vielä paremmat työajat tai muuten...
- soita
Soita liittoon. Liiton täti soittaa sun pomolle ja kiristää sitä seksiskandaalilla tai jotain. En tiedä tarkkaan mutta mitä ikinä ne tekee niin yleensä pomolle tulee äkkiä toinen ääni kelloon.
- T&T
ja työkaverit. Keskustele heidän kanssaan tilanteestasi. Paras ymmärtäjä tilanteelle ovat lähimmät työkaverisi ja jos olette järjestäytyneet ammatillisesti teillä on hyvät mahdollisuudet muuttaa tilanne paremmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1294845Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa163514Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1583327Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss302772Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu882523Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181833Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101452Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1351368Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky61354Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267