Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

On

jjjjjepppppisz21

ollut lähes puolivuotta pelkkää riitelyä tyttöystävän kanssa, milloin minun koneella olemisesta, minun sivuhistoriasta(jätettävä), tiskaamisesta ja kaikesta normaalista. Tyttöystävä todella stressaantunut ja menee pienestäkin jutusta täysin hysteeriseksi jos ei ole mieleen. Muutaman kerran ollut ero lähellä. Olen kysellyt että mikä se homma on, että olen "maailman paskin poikaystävä", "kuole", "tapa ittes", "muut on parempia" ja yömyöhään norkoilu jossain huoltoasemalla.

Jotenki minua pelottaa tyttöystävän puolesta, jos hänen päänsä ei enää kestä ja tapahtuu jotain peruuttamatonta. Uhannut itsemurhalla sen jälkeen kun olen sanonut, että "nyt riittää en jaksa tässä enää". Muutaman kerran on uhannut, minua pelottaa, että oikeasti tekee itselleen jotain.

Jotenki menen ihan lukkoon aina kun tulee sellainen hysteerisyyskohtaus, tuntuu että en pärjää yksin. Minä en ääneen sano, mutta olen kerännyt rohkeutta, että uskaltaisin tappaa itseni, kun en enää pärjää!

En voi jättää, koska rakastan liikaa, mutta en myöskään nykyiselläni pärjää, pelottaa kaikki! Olen vitun huolissani tyttöystävästä, jos hänelle tapahtuukin jotain? En vaan vittu pysty olemaan yksin näiden ajatusten kanssa, ei vaan huvita puhua kenellekään.

Sais vaan rohkeuden lähtee pois täältä. Anteeksi epäselvä teksti!

4

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajattele itteäs ny

      Ei tuollaisen muijan kanssa kannata olla yhdessä.

      Jätä se, vaikka pahalta tuntuukin. Ei ole normaalia norkoilla huoltoasemilla, muijasi on sairas ja etsii vaan tyyppiä, jonka kanssa pettää sua.

    • että silleen..

      Ei ole sun vastuulla, jos hän tappaa itsensä.

      Itsemurhalla uhkailu on voimankäyttöä, alistamista.

      Sano hänelle, että hän tarvitsee apua itsetuhoisuuteensa ja sano, että lähdet silti.

      Itsesi urhaamalla menet vain itsekin rikki. Tiedän mistä puhun, olin suhteessa ihan samantapaisia uhkauksia antaneeseen mieheen. Lähdin ja hän on edelleen elossa.

    • oppeliini1

      Teette hirveän väärin yrittäessänne leikkiä kotia; kumpikin on tuohon aikuisten vakavaan leikkiin aivan liian epäkypsä. Fyysisesti saatatte olla sukukypsiä, yes, mutta henkinen kehitys on hyvin, hyvin kaukana siitä!

      Kummallekin on todella parasta että menette takaisin koteihinne, omien vanhempienne luo, asumaan ja kasvamaan rauhassa aikuisiksi.

      Sinä tarvitset äitisi huolenpitoa vielä muutaman vuoden - se on täysin normaalia! "Rakkautesi" tyttoystävää ei ole normaalia, se hipoo läheisriippuvuuta ja turvallisuuden kaipuuta.

      Sitä tuo tytto ei tietenkään pysty antamaan, hänen on kehityttävä siihen vielä monta vuotta!

      Tyttoystäväsi ei tiedä mitä haluaa. Kuinka voisikaaan, onhan hän täysin alikehittynyt (kertomasi perusteella!) tunnepohjalla - hän on vielä henkisesti lapsi jolta odotetaan liikaa, jolta hän itse odottaa liikaa- johon hän yksinkertaisesti ei ole vielä valmis!

      teiltä puuttuu normaali muiden nuorten kanssakäynti ja maailmanparannus. Hankkiutukaa muiden nuorten joukkoon joko urheilun, musiikin, taiteen, elokuvien tai muiden terveiden ja kehittävien (EI KAPAKKASEURAA TAI VIINAN kanssa läträämisen typeryyttä!) asioiden parissa.

      Kasvakaa aivan rauhassa. Oppikaa olemaan itsenäisiä ja seisomaan omilla jaloillanne. VASTA sitten te voitte olla tasapainoista seuraa puolisoillenne.

      Jos kuitenkin heität sioille kaikki ohjeeni niin vähin mitä sinun velvollisuukset vaativat on että ET ala lisääntymään tuon henkisesti heikoilla jäillä kulkevan tyton kanssa!

    • Ammattiauttajalle

      Mikä sitä tyttöystävää stressaa? Koulu? Duuni? Sukulaiset? Joku hoitamaton sairaus??

      Ette te ole yksin ongelmienne kanssa. Tässä maassa on verorahoin ylläpidetty terveydenhuoltojärjestelä, joka on kaikkien käytössä. Kun hakee apua sitä myös saa. Näin ei ole kaikkialla maailmassa.

      Itsemurhalla uhkailu on merkki siitä, että omat voimat on loppuun käytetty ja eteen noussut ylipääsemättömältä tuntuva seinä.
      Siinä viheessa on syytä hakeutua lekuriin ja kertoa rehellisesti miltä tuntuu.

      Niin pöhköltä kuin se ehkä kuulostaakin, mutta ulkopuolinen ammattilainen kuulee ja näkee enemmän kuin mihin te itse nyt pystytte, joten hakekaa apua ja pitäkää huolta itsestänne ensin, vasta sitten teillä on voimia huolehtia toisistanne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2288
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1984
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1812
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1628
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1542
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      25
      1422
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1382
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      40
      1375
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe