On

jjjjjepppppisz21

ollut lähes puolivuotta pelkkää riitelyä tyttöystävän kanssa, milloin minun koneella olemisesta, minun sivuhistoriasta(jätettävä), tiskaamisesta ja kaikesta normaalista. Tyttöystävä todella stressaantunut ja menee pienestäkin jutusta täysin hysteeriseksi jos ei ole mieleen. Muutaman kerran ollut ero lähellä. Olen kysellyt että mikä se homma on, että olen "maailman paskin poikaystävä", "kuole", "tapa ittes", "muut on parempia" ja yömyöhään norkoilu jossain huoltoasemalla.

Jotenki minua pelottaa tyttöystävän puolesta, jos hänen päänsä ei enää kestä ja tapahtuu jotain peruuttamatonta. Uhannut itsemurhalla sen jälkeen kun olen sanonut, että "nyt riittää en jaksa tässä enää". Muutaman kerran on uhannut, minua pelottaa, että oikeasti tekee itselleen jotain.

Jotenki menen ihan lukkoon aina kun tulee sellainen hysteerisyyskohtaus, tuntuu että en pärjää yksin. Minä en ääneen sano, mutta olen kerännyt rohkeutta, että uskaltaisin tappaa itseni, kun en enää pärjää!

En voi jättää, koska rakastan liikaa, mutta en myöskään nykyiselläni pärjää, pelottaa kaikki! Olen vitun huolissani tyttöystävästä, jos hänelle tapahtuukin jotain? En vaan vittu pysty olemaan yksin näiden ajatusten kanssa, ei vaan huvita puhua kenellekään.

Sais vaan rohkeuden lähtee pois täältä. Anteeksi epäselvä teksti!

4

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajattele itteäs ny

Ei tuollaisen muijan kanssa kannata olla yhdessä.

Jätä se, vaikka pahalta tuntuukin. Ei ole normaalia norkoilla huoltoasemilla, muijasi on sairas ja etsii vaan tyyppiä, jonka kanssa pettää sua.

• että silleen..

Ei ole sun vastuulla, jos hän tappaa itsensä.

Itsemurhalla uhkailu on voimankäyttöä, alistamista.

Sano hänelle, että hän tarvitsee apua itsetuhoisuuteensa ja sano, että lähdet silti.

Itsesi urhaamalla menet vain itsekin rikki. Tiedän mistä puhun, olin suhteessa ihan samantapaisia uhkauksia antaneeseen mieheen. Lähdin ja hän on edelleen elossa.

• oppeliini1

Teette hirveän väärin yrittäessänne leikkiä kotia; kumpikin on tuohon aikuisten vakavaan leikkiin aivan liian epäkypsä. Fyysisesti saatatte olla sukukypsiä, yes, mutta henkinen kehitys on hyvin, hyvin kaukana siitä!

Kummallekin on todella parasta että menette takaisin koteihinne, omien vanhempienne luo, asumaan ja kasvamaan rauhassa aikuisiksi.

Sinä tarvitset äitisi huolenpitoa vielä muutaman vuoden - se on täysin normaalia! "Rakkautesi" tyttoystävää ei ole normaalia, se hipoo läheisriippuvuuta ja turvallisuuden kaipuuta.

Sitä tuo tytto ei tietenkään pysty antamaan, hänen on kehityttävä siihen vielä monta vuotta!

Tyttoystäväsi ei tiedä mitä haluaa. Kuinka voisikaaan, onhan hän täysin alikehittynyt (kertomasi perusteella!) tunnepohjalla - hän on vielä henkisesti lapsi jolta odotetaan liikaa, jolta hän itse odottaa liikaa- johon hän yksinkertaisesti ei ole vielä valmis!

teiltä puuttuu normaali muiden nuorten kanssakäynti ja maailmanparannus. Hankkiutukaa muiden nuorten joukkoon joko urheilun, musiikin, taiteen, elokuvien tai muiden terveiden ja kehittävien (EI KAPAKKASEURAA TAI VIINAN kanssa läträämisen typeryyttä!) asioiden parissa.

Kasvakaa aivan rauhassa. Oppikaa olemaan itsenäisiä ja seisomaan omilla jaloillanne. VASTA sitten te voitte olla tasapainoista seuraa puolisoillenne.

Jos kuitenkin heität sioille kaikki ohjeeni niin vähin mitä sinun velvollisuukset vaativat on että ET ala lisääntymään tuon henkisesti heikoilla jäillä kulkevan tyton kanssa!

• Ammattiauttajalle

Mikä sitä tyttöystävää stressaa? Koulu? Duuni? Sukulaiset? Joku hoitamaton sairaus??

Ette te ole yksin ongelmienne kanssa. Tässä maassa on verorahoin ylläpidetty terveydenhuoltojärjestelä, joka on kaikkien käytössä. Kun hakee apua sitä myös saa. Näin ei ole kaikkialla maailmassa.

Itsemurhalla uhkailu on merkki siitä, että omat voimat on loppuun käytetty ja eteen noussut ylipääsemättömältä tuntuva seinä.
      Siinä viheessa on syytä hakeutua lekuriin ja kertoa rehellisesti miltä tuntuu.

Niin pöhköltä kuin se ehkä kuulostaakin, mutta ulkopuolinen ammattilainen kuulee ja näkee enemmän kuin mihin te itse nyt pystytte, joten hakekaa apua ja pitäkää huolta itsestänne ensin, vasta sitten teillä on voimia huolehtia toisistanne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      200
      2901
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      63
      2780
    3. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      23
      2132
    4. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      69
      1705
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      143
      1493
    6. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      185
      1442
    7. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      112
      1408
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      151
      1385
    9. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      90
      1314
    10. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1211
    Aihe