mielenterveydelle.On terapeuttista tehdä töitä ja nostaa palkkaa.
Jopa työhaastattelu parantaa mielenterveyttä.
Kiusaaja tietää tämän ja alkaa kiusata -sairas, kun on.Hän alkaa pilata kiusaamansa ihmisen elämän yhtä tärkeää asiaa -mielenterveyttä.
Voitteko kuvitella, kuinka sairaITA NÄMÄ IHMISET OVAT.Nykuisin kiusaaminen aloitetaan jo haastattelussa, jotta kadehditulle ihmiselle saataisiin paha mieli.Että tämäkin hyvä hetki pilattaisiin.
Kusipäillä ei ole omaa tuntoa ja jostain kumman syystä työnantajat ovat näiden pahisten puolella.
Olen itse ollut työpaikalla syötävänä ja haastattelussa syötävänä.
Olen nähnyt myös, kuinka kusipäät syövät töissä toisiaan.
Yleensä kusipäät toimivat YHDESSÄ sillä näin heillä on enemmän voimaa.
Toivottomia pöpilöitä ovat tälläiset työpaikat.
Mikään niissä ei muutu ja kaikkien pitää olla samanlaisia juoruajia ja sairaita.
Kiusaajat saisi hirttää lähinpää puuhun!
Työ on tärkeää
4
111
Vastaukset
- kiusattu2
Kannatan.
- Vinkki!
Niin ja työhaastattelussa ei pidä olla liian kohtelias. Jos haastattelija kysyy sinulta: "Juotko viinaa?" Siihen ei kannata vastata: "Kyllä, kiitos!"
- 37111
Olen vastannut, että on sitä aina riittänyt.
Ihme ja kumma ottivat kerran jopa töihin. Oli vissiin huumorintajua... - ei ollut ongelmaa
37111 kirjoitti:
Olen vastannut, että on sitä aina riittänyt.
Ihme ja kumma ottivat kerran jopa töihin. Oli vissiin huumorintajua...Kerran eräässä työpaikkahaastattelussa kysyivät oikeasti multa ett onko mulla henkilökohtainen ongelma ja jopa useampaan kertaan. Meinasin vastata, ett pitäiskö olla ett huolittais töihin =P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581