Sinkku and proud of it. Eli nyt virallisesti on suomessa yks heila ilman miestä kiitos minun ja te saatte pitää sen. Minua ei kiinnosta parisuhteet.
En ole koskaan seurustellut kyseisen naisen kanssa, joten toivon että hänen tiukkuus ei olisi teille haitaksi.
Looseri olen, mutta stressitön ja iloinen sellainen.
http://www.youtube.com/watch?v=YgSPaXgAdzE
Saatte pitää mun tulevan naisen
exca1
4
155
Vastaukset
- ...pölöpölö
Nyt on maanantai. Vieläkö leijuttaa olla looseri?
- 14+16
Miksi sitten nettideitissä vielä pyörit?
" Eli nyt virallisesti on suomessa yks heila ilman miestä "
Ooh, toi oon varmaan minä. :)- Isä Timppa
Saatte pitää rupsahtaneen, seksimatkailevan läskiperseisen vaimoni. Mutta tuskinpa kukaan tältä palstalta häntä haluaa omakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit705808KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2364572Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202568Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei272483Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT821507Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 961305
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa971194Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191161