Kirjoitin jo aikaisemminkin ...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000000574&posting=22000000004356634
Mutta tähän vielä liitettynä henkinen väkivalta... jota harvemmin luetaan miehiin kohdistuvaksi... niin kysympä vaan, että mistä ja miten voin saada apua ?
Henkinen väkivalta sattuu ! !
5
1346
Vastaukset
- Paukku
Miehet voivat myös mennä asioistaan juttelemaan esim.perheneuvolaan. Sinne voi mennä yksinkin -ja sitten joku kerta ottaa puolison mukaan, jos onnistuu... Jos puoliso ei näe ongelmaa=myönnä sen olemassaoloa, voi olla vaikea saada mukaan. Pienempikin läpsiminen on ärsyttävää (vaikka ei ns.sattuisikaan) ja sitä ei tarvitse sietää. Isommasta mätkimisestä puhumattakaan. Hatun nosto sinulle, joka et vahvempana ole vastannut samalla mitalla. Itse ollessani väkivaltaisessa suhteessa olisin mielelläni joskus antanaut takaisin jos olisin uskaltanut. Niin, perheneuvolassa asioivalla ei tarvitse olla lapsia eikä avioliitossa. Toivottavasti saatte suhteeseenne selvät pelisäännöt (joita noudatetaankin).
- miuku
moi
näin tämän viestin niin oli pakko vastata olen 24 vuotias ja mulla alkamassa 7vuosi ja uutena vuotena 2003 menin naimisiin ja koko meidän seurustelu ajan
se on ollut henkistä väkivaltaa kunnes tänä keväänä huhtikuullase hermostui kun pidin edellisen
illan mykkäkoulua niin seuraavana aamuna se kävi mun
kurkkuun kiinni ja heitti mut wc.pönttöä vasten eikä ollut kaukana ettei taju lähtenyt se mykkäkoulu oli kuulemma syy käydä kiinni mun mielestä sellaista syytä ei ole olemassakaan että saa käydä kiinni puolin jos toisin
kertokaa kokemuksianne nim. pelkään jokaista alkavaa päivää t.miuku- siru
Minulla on kokemuksia mitä henkinen väkivalta on
Ruumillista hän ei käyttänyt.Henkisellä väkivallalla pystyy kyllä ihmisestä viemään hänen
viimeisetkin omanarvon tunteensa ja saamaan hänet tuntemaan itsensä epäonnistujaksi kaikessa.
Jatkuvasti saat kuulla:sinusta ei ole mihinkään,
olet lihava,mene peilin eteen ja katso itseäsi,
olet huono kasvattaja,et kiihota minua,olet kusipää ja ym... Hän itse sai tehdä ja tulla miten vaan minä en,heti piti tiliä tehdä.Oli pettämistä ja juomista,silloin sai varoa mitä suustaan päästi.Sivalsi sanoillaan tosi pahasti,monet itkut itkin.Kunnes mittani tuli täyteen ja erosimme.Selvinpäin mukava mies,mutta kännipäissään kaikkea muuta,silloin henkinen väkivalta astui kuvioihin mukaan ja oli tosi rankkaa olla samankaton alla.Selvitä itsellesi mitä haluat,älä ole liian kauan tuollaisessa suhteessa ettet menetä itseluottamustasi ja omanarvon tunnettasi niinkuin minä,se vie pitkän aikaa saada ne takaisin.Tsemppiä sinulle ja jaksamista,tee päätös ja tule onnelliseksi. - miuku
siru kirjoitti:
Minulla on kokemuksia mitä henkinen väkivalta on
Ruumillista hän ei käyttänyt.Henkisellä väkivallalla pystyy kyllä ihmisestä viemään hänen
viimeisetkin omanarvon tunteensa ja saamaan hänet tuntemaan itsensä epäonnistujaksi kaikessa.
Jatkuvasti saat kuulla:sinusta ei ole mihinkään,
olet lihava,mene peilin eteen ja katso itseäsi,
olet huono kasvattaja,et kiihota minua,olet kusipää ja ym... Hän itse sai tehdä ja tulla miten vaan minä en,heti piti tiliä tehdä.Oli pettämistä ja juomista,silloin sai varoa mitä suustaan päästi.Sivalsi sanoillaan tosi pahasti,monet itkut itkin.Kunnes mittani tuli täyteen ja erosimme.Selvinpäin mukava mies,mutta kännipäissään kaikkea muuta,silloin henkinen väkivalta astui kuvioihin mukaan ja oli tosi rankkaa olla samankaton alla.Selvitä itsellesi mitä haluat,älä ole liian kauan tuollaisessa suhteessa ettet menetä itseluottamustasi ja omanarvon tunnettasi niinkuin minä,se vie pitkän aikaa saada ne takaisin.Tsemppiä sinulle ja jaksamista,tee päätös ja tule onnelliseksi.tiedän kyllä miltä susta tuntuu mutta meillä ei ole ongelmaa alkoholista mutta silti kaikki muu on melkein yhtä pahaa sanotaan näin että vittu ei ole voinut tiskata tai tyyliin näin miks et oo voinut pestä mun paitaa tai farkkuja tai jopa mitä vittua sä oot tehnyt koko päivän niin maannut vaan sängyssä joo kyllä varmaan ehtii nukkua koko päivän kun on kaksi lasta 5v poika ja 2v tyttö tuntuu niin pahalta aina kun menemme kauppaan tai muut julkiset paikat niin mua vituttaa jo etukäteen kun tiedän että se rupaa huutamaan vaikka kassa jonossa eikä katso sitä millään vaikka meidän takana olisi noin 10 kunta ihmistä kaippa se saa jonkun saatanan tyydytyksen siitä kun mä helotan punaisena vieressä kuin naantalin aurinko en oikeastaan enää jaksa reakoida millään
lailla sen huutoihin muutakuin vaikenemalla mutta sekin on liikaa kun siitäkin saa turpaan viim. lensin wc.n pönttöä vasten ja ja ensin se kävi kurkkuun kiinni silloin vain aattelin että no niin nyt sitä mennään ja lujaa mutta sen jälkeen se pelästyi kun rupesin itkemään ja yritti pyydellä anteeksi mutta huusin niin lujaa ku ääntä että
PAINU VITTUUN MUN ELÄMÄSTÄ ÄLÄ ENÄÄ IKINÄ KOSKE MUHUN SAATANAN KUSIPÄÄ mutta se mitta tulee vielä
täyteen niin sitte mä lähden MUTTA KOETA JAKSAA SE ON HYVÄ ETTÄ OLET NTY ONNELLISEN HYVÄT JATKOT
TERV. MIUKU - Minä vaan
miuku kirjoitti:
tiedän kyllä miltä susta tuntuu mutta meillä ei ole ongelmaa alkoholista mutta silti kaikki muu on melkein yhtä pahaa sanotaan näin että vittu ei ole voinut tiskata tai tyyliin näin miks et oo voinut pestä mun paitaa tai farkkuja tai jopa mitä vittua sä oot tehnyt koko päivän niin maannut vaan sängyssä joo kyllä varmaan ehtii nukkua koko päivän kun on kaksi lasta 5v poika ja 2v tyttö tuntuu niin pahalta aina kun menemme kauppaan tai muut julkiset paikat niin mua vituttaa jo etukäteen kun tiedän että se rupaa huutamaan vaikka kassa jonossa eikä katso sitä millään vaikka meidän takana olisi noin 10 kunta ihmistä kaippa se saa jonkun saatanan tyydytyksen siitä kun mä helotan punaisena vieressä kuin naantalin aurinko en oikeastaan enää jaksa reakoida millään
lailla sen huutoihin muutakuin vaikenemalla mutta sekin on liikaa kun siitäkin saa turpaan viim. lensin wc.n pönttöä vasten ja ja ensin se kävi kurkkuun kiinni silloin vain aattelin että no niin nyt sitä mennään ja lujaa mutta sen jälkeen se pelästyi kun rupesin itkemään ja yritti pyydellä anteeksi mutta huusin niin lujaa ku ääntä että
PAINU VITTUUN MUN ELÄMÄSTÄ ÄLÄ ENÄÄ IKINÄ KOSKE MUHUN SAATANAN KUSIPÄÄ mutta se mitta tulee vielä
täyteen niin sitte mä lähden MUTTA KOETA JAKSAA SE ON HYVÄ ETTÄ OLET NTY ONNELLISEN HYVÄT JATKOT
TERV. MIUKUTekstisi oli tosi huolestuttavaa luettavaa...
Kai sä tiedät että voit saada apua tollaseen tilanteeseesi ottamalla yhteyttä Sodeen tai lähtemällä turvakotiin ennenkuin sun hullu miehesi saa sut siihen tilaan ettet sä pääse enää pakoon.
Hae Miuku apua ennenkuin on liian myöhäistä!
Sain itse apua sitä kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708