erottiin poikaystävän kanssa noin kuukausi sitten, ja sovittiin et ollaan kavereita.. tänään soitin hänelle et missä on ja muuta.. muka samantien kitisin ja valitin.. sanoin et tehköön mitä tykkää ei kuulu mulle.. sitten olin huora ja lehmä.. ero tuli kun kirkkaalta taivalta ja haluaisin selvityksen mutta mitään ei tule.. kannattasko pistää välit kokonaan poikki?
epäreilua/ko?
4
615
Vastaukset
- kokenut
Hän ei selvästi välittää sinusta ja todennäköisesti kaiken takana on toinen tyttö.
- että
hän kohtelee sinua noin eli on epäkypsä selvittämään asioita. Tietysti taustalla voi olla häpeää tavasta, millä sinut jätti. Voit vielä yrittää kirjottamalla asiallisen ja suoran kirjeen ja pyytää siihen vastausta ja kertoa, että vastaus olisi tärkeä jottei asiat jää vaivaamaan, vaikket häntä enää takaisin haluakaan.
Jos hän ei vastaa siihen mitään, anna asian olla, anna tuolle ihmiselle anteeksi hänen typerä käyttäytymisensä (koska katkeroituminen vahingoittaa sinua itseäsi), unohda ja mene sinä eteenpäin elämässäsi entistä vahvempana. Ei kaikki miehet ole tuollaisia ja sinä varmasti ajallaan löydät hyvän miehen vierellesi, joka arvostaa sinua. Tsemppiä! - nainen21
älä ota yhteyttä. osoita olevasi vahvempi henkisesti. tiedän että ero sattuu, sillä pari päivää sitten katkaisin välit erään miehen kanssa. sattuu syvälle sydämeen pahasti, mutta en anna miehelle sitä iloa, että näytän suruni hänelle.
- so sad
niin helppoo antaa olla, varsinkin kun olen humalassa tunteet oikeen pulpahtaa esii.. sattuu vaan niin paljon kun nään hänet toisten muijien kanssa.. täytyy ottaa varmaa itteeni niskasta kiinni ja olla ottamatta yhteyttä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254783Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa73443Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283231Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272679Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu812403Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181793Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91414Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201283Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41188