Tervehdys,
Olen lukenut talla palstalla kirjoituksiasi ja tykannyt kovasti viestiesi sisallosta. Oletkin kertonut, etta Tunisialainen poikaystavasi tulee vierailemaan luonasi pian, ja on 2 viikkoa, olisi kiva kuulla miten teilla meni ajatukset yksiin.
Toivottavasti kaikki tulisi oleman i.h.a.n.a.a.
Ala valita kaikkien kirjoittajien vastauksista, silla joukossa on kateellisia, epaonnistuneita ja katkeroituneita ihmisia, jotka eivat voi ottaa osaa toisen ihmisen onneen.
Vain sina tiedat mika on sinulle hyvaksi ja mika saa sinut onnelliseksi.
No itsestani> Itsekkin tapasin mieheni netin kautta ja se oli rakkautta melkeinpa heti, siis nettirakkautta. Mies Intialainen ja asui Kanadassa joten valimatkaa oli paljon. Chattailimme useamman kuukauden, kunnes mies ehdotti, etta han soittaisi minulle, halusi kuulla aaneni, ja vihdoin koitti se paiva kun puhelin soi, ja siella oli tama chattirakkauteni.
Olimme tunteneet melkein vuoden, kun vihdoin uskaltauduin lahtea hanta tapaaman Kanadaan. Matka oli upea elamys. Mies oli enemman kuin olin edes voinnut kuvitella, ja rakastuimme vain enmman toisiimme. Olin reissulla kolme kuukautta, ja kun eron hetki tuli tiesimme, etta tama ei jaa tahan. Mies tulikin muutaman kuukauden kuluttua suomeen ja oli luonani kuukauden .. Ja taas mina meni hanen luokseen jne .. Tata edestakas reissaamista kesti kaksi vuotta ja ensimmaisen vuoden siis chattailimme ja soittelimme, eli ei sovi heikkohermoisille :)
Vuonna 2003 mies halusi, etta lopetamme jatkuvan edestakaisin reissaamisen ja alamme elamaan normaalia elamaa. Nyt olen asunnut yhdessa hanen kanssaan kohta vuoden ja olemme tunteneet toisemme nelisen vuotta ja rakkaus vain kasvaa.
Han on ihana mies, ja kaikista peloitteluista huolimatta mita minakin sain, niin tein omat ratkaisuni ja valitsin hanet.
Halusin vain kirjoittaa sinulle, etta pida kiinni omista mielipiteistasi ja ala anna muiden puuttua elamaasi tai ratkaisuihin joita teet. Voit tehda virhe arvion nyt taman miehen kanssa, mutta sama patee myos miehiin taalla suomesa.
On ollut hienoa lukea myos, etta olette molemmat viela neitsyeita, mina ainakin uskon, etta mies on, jos kerran on niin sinulle kirjoittanut.
Tsemppia syksyyn taalta Kanadasta ja kirjoita miten tapaaminen meni. Onnea matkaan !!!
Marioumalle !!!
5
776
Vastaukset
- Mariouma
Kiitos paljon mukavasta viestistäsi. Ihanaa kuulla että olet löytänyt elämääsi rakkauden, se on jotain niin suurta, ja kauneinta mitä elämä voi tarjota. Minunkin elämäni on todella ihanaa juuri tällä hetkellä. Rakkaani on täällä minun luonani ja aikoo jäädä Suomeen pysyvästi. Hän ei halua palata Ranskaan, vaan haluaa alkaa rakentaa elämää minun kanssani. Ensitapaaminen oli aivan uskomaton, oli niin ihanaa ja ihmeellistä saada koskettaa rakastani ensimmäistä kertaa. Halasimme lentokentällä yli 5 minuuttia emmekä olisi millään halunneet päästää irti. Puristimme toisiamme niin lujaa ettemme meinanneet saada henkeä. Tunne oli aivan uskomaton. Mutta ei minun tarvitse varmaan selittää, tiedät varmasti miten ihanaa se on. Alamme suunnitella tulevaisuutta, helppoa ei tietenkään tule aina olemaan, mutta yhdessä me selvitämme kaikki esteet. Kiitos vielä sinulle lämpimistä sanoistasi ja onnellista tulevaisuutta teille molemmille. :-)
- Dilanille
Koita nyt ymmärtää, että koko tuo Mariouma-juttu on huolellisesti rakennettu vedätys. En vaan tajua, miten joku jaksaa nähdä noin paljon vaivaa suomalaisten naisten naurettavaksi tekemiseen...
- edellisille
En ole seurannut Mariouma-juttua. Jospa se ei ole saanut joltain suomalaiselta naiselta. Ja se oli kova pala.Mistäs sen voi lukea?Kannattaako nähdä vaivaa siihen?
- Mariouma
edellisille kirjoitti:
En ole seurannut Mariouma-juttua. Jospa se ei ole saanut joltain suomalaiselta naiselta. Ja se oli kova pala.Mistäs sen voi lukea?Kannattaako nähdä vaivaa siihen?
Miksi aina, jos joku kertoo onnestaan, aletaan epäillä, ettei se voi olla todellista. Kuvitellaan, että sen on pakko olla pelkkää provosointia, jolla halutaan vain saada huomiota. Miksi on vaikeaa uskoa, että joku todella voi olla onnellinen löydettyään rakkauden elämäänsä, ja haluaa kertoa sen kanssa ihmisilleen. Luulen, että se johtuu siitä, että minun on vaikea löytää sanoja joilla kuvata tunteitani. Tällä tavalla kirjoitettuna ne vaikuttavat mekaanisilta ja persoonattomilta. Mutta tunnen silti syvästi, ja olen kiitollinen siitä, että saan elää. Elämä voi olla ihanaa, nautitaan siitä olemalla onnellisia :-)
- saman kokenut!
Mariouma kirjoitti:
Miksi aina, jos joku kertoo onnestaan, aletaan epäillä, ettei se voi olla todellista. Kuvitellaan, että sen on pakko olla pelkkää provosointia, jolla halutaan vain saada huomiota. Miksi on vaikeaa uskoa, että joku todella voi olla onnellinen löydettyään rakkauden elämäänsä, ja haluaa kertoa sen kanssa ihmisilleen. Luulen, että se johtuu siitä, että minun on vaikea löytää sanoja joilla kuvata tunteitani. Tällä tavalla kirjoitettuna ne vaikuttavat mekaanisilta ja persoonattomilta. Mutta tunnen silti syvästi, ja olen kiitollinen siitä, että saan elää. Elämä voi olla ihanaa, nautitaan siitä olemalla onnellisia :-)
Minä myös olen löytänyt rakkaani netin välityksellä, joten Dilanin ja Mariouman kertomukset tuntuivat hyvin tutulta. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että toista ihmistä voi todella rakastaa jo pelkästään netin välityksellä. Ei kannata välittää kateellisten mielipiteistä, vaan täytyy luottaa omiin tunteisiin. Omalla kohdallani kesti kaksi ja puoli vuotta, ennen kuin tapasimme toisemme. Ensimmäiset 1,5 vuotta olimme hyviä ystäviä, sitten tunteet muuttuivat syvemmiksi ja huomasimme todella rakastavamme toisiamme. Usein chattailimme tuntikausia päivittäin, eikä koskaan tullut tylsyyden tunnetta. Hän oli aina ajatuksissani ja tiesin, että hän ajatteli minua. Yksikin päivä ilman sähköpostia tai chattia oli tuskallinen. Tätä kesti yli vuoden, kunnes lopulta tapasimme. Rakkaani tuli Suomeen pariksi viikoksi ja hän vastasi kaikkia niitä mielikuvia ja odotuksia, jotka olin mielessäni asettanut. Itseasiassa kaikki oli parempaa kuin olin koskaan voinut toivoa! Oli aivan uskomatonta viettää aikaa hänen kanssaan, en koskaan aikaisemmin tuntenut itseäni niin onnelliseksi. Kun hän lopulta palasi kotimaahansa, oli todella haikea olo ja ikävä. Mutta tapaamme varmasti pian uudelleen, vaikka välimatkaa on yli 10 000km. Kaukorakkaus ei todellakaan ole aina helppoa, mutta kaikki ne harvat hetket, jotka voin viettää hänen kanssaan ovat ainutlaatuisia ja varmasti kaiken tämän arvoista. Toivon todella kaikkea hyvää teille Dilan ja Mariouma, pitäkää kiinni onnestanne! :-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564446Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal854137- 703598
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963520Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1102557- 352388
- 372272
- 242269
- 382249
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232134