Juu, oon 12v. tyttö, joka haluu litteän kesä masun! :3 En oo mitenkää erityisen lihava , mut maha on tollanen löllö...:( Haluun kiinteen vatsan kesäks, sellasen jota ei tarii hävetä rannalla!
Fiksuja vinkkejä!:))
Litteä vatsa kahdessa viikossa!
2
289
Vastaukset
- Ei onnistu
Kahdessa viikossa ei ehdi tekemään käytännössä mitään. Ehkä nestettä saa poistettua, mutta eipä juuri muuta.
Mutta ajattele positiivisesti: Jos aloitat nyt, niin vaikka se vatsa ei olisikaan vielä 2 vk kuluttua litteä ja sporttinen, niin on se litteys jo 2 vk lähempänä. Ehkä kesän loppupuolella sellainen jo löytyy.
Se nyt vaan on niin että lihakset eivät parissa viikossa kehity eikä "löllöys" poistu, eikä se auta vaikka kuinka toivoisi ja yrittäisi. - tytto1
oon 13v. tyttö ja itelläni sama ongelma. en oo läski tai mitää, oon melkein alipainone. mut silti mul on tämmöne ihme pömppömaha:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713