Juu, oon 12v. tyttö, joka haluu litteän kesä masun! :3 En oo mitenkää erityisen lihava , mut maha on tollanen löllö...:( Haluun kiinteen vatsan kesäks, sellasen jota ei tarii hävetä rannalla!
Fiksuja vinkkejä!:))
Litteä vatsa kahdessa viikossa!
2
333
Vastaukset
- Ei onnistu
Kahdessa viikossa ei ehdi tekemään käytännössä mitään. Ehkä nestettä saa poistettua, mutta eipä juuri muuta.
Mutta ajattele positiivisesti: Jos aloitat nyt, niin vaikka se vatsa ei olisikaan vielä 2 vk kuluttua litteä ja sporttinen, niin on se litteys jo 2 vk lähempänä. Ehkä kesän loppupuolella sellainen jo löytyy.
Se nyt vaan on niin että lihakset eivät parissa viikossa kehity eikä "löllöys" poistu, eikä se auta vaikka kuinka toivoisi ja yrittäisi. - tytto1
oon 13v. tyttö ja itelläni sama ongelma. en oo läski tai mitää, oon melkein alipainone. mut silti mul on tämmöne ihme pömppömaha:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että326657- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564