Täällä Suomessa on joitakin erittäin komeita ja kohteliaita tummaihoisia miehiä, mutta heistä on erittäin vaikea löytää vapaata sellaista. Ihmekös tuo, erittäin komeita, tyylikkäitä, kohteliaita, sivistyneitä ja hyväkäytöksisiä kuin ovat. Itsekin olen aina ollut aivan hulluina komeisiin tummiin miehiin ja tykännyt heistä kovasti. Mistä voisin löytää vapaan sellaisen? Kun kaikki ne tuntuvat olevan jo varattuina koska he ovat niin suosittuja. Melkein kaikilla heillä on jo joko sormus sormessa tai sitten heillä on joku nainen jo kainalossa tai käsipuolessa.
Tummat miehet harvoin sinkkuina
6
205
Vastaukset
Noo, nettideittailuhan on siitä kätevää, että sinne saa syötettyä tarkasti kaikki vaatimuksensa, silmien väristä lähtien. :)
- yks atm
Suomi24 treffipalvelussakin on muutamia niekereitä, mutta käytännössä kaikki feikkikuvilla varustettuja feikkiprofiileja. Kahdessa eri profiilissa oli vieläpä ihan sama kuva. Joku niistä tienasi muka 100 000 euroa vuodessa jne. Näyttäkää mulle Suomessa asuva afrikkalainen, joka tienaa sen verran, niin minä näytän teille maailmankaikkeuden ulkopuolen.
Ei voi kuin ihmetellä naisia, jotka näille viestittelee ja treffeille lähtee. Ei paljon järki päätä pakota tai itsesuojeluvaisto pelaa.
- sivistyneitä?
"Täällä Suomessa on joitakin erittäin komeita ja kohteliaita tummaihoisia miehiä, mutta heistä on erittäin vaikea löytää vapaata sellaista. Ihmekös tuo, erittäin komeita, tyylikkäitä, kohteliaita, sivistyneitä ja hyväkäytöksisiä kuin ovat."
Tämän on pakko olla vitsi. Tuossa linkissä hyvä analyysi Suomen "tummista miehistä":
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9285638
Tyylikin on useimmilla sitä gettogangstalökäpöksy-tyyliä. Luulisi, että kolmekymppiset miehet olisivat jo kasvaneet yli siitä vaiheesta, mutta ei...- vaalea nainen
Kyllä täällä Suomessa on aivan koulutettujakin tummia miehiä, joten kyllä he ovat silloin sivistyneitä.
Koulutettu ja komea tumma mies onkin aivan paras.
- oot lihava mies?
Hyvä provo. ;D
- Isä Timppa
Tyttäreni on hulluna tummiin etnoastujiin. Hänen viidakkokuumeensa puhkeaa kukoistukseen aina kevään aikoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175610
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus03841Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252819- 412515
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432211Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332146Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141548- 381410
- 1681327