Alkaakin olla jo pitkä lista erilaisia ohareita kasassa tälle kaudelle. Laitetaanpa listaa:
1. Aappo teki oharit Crocodilesille ja siirtyi Sveitsiin
2. McElwee teki oharit Roostersille eikä tullutkaan Suomeen
3. Toby Henry teki oharit Lightsille eikä saapunutkaan Suomeen
4. Helsinkiläinen joukkue X ei päässytkään pelaamaan Istanbul Cupiin
5. Gerald Gooden teki oharit Crocoille eikä haluakkaan Suomeen
6. Sean Reilly sairastui ranne-flunssaan eikä saavukkaan Seinäjoelle
7. Wolvojen Charpilloz ei haluakaan pelata Suomessa ja pakeni Saksaan
8. Wolvojen jenkkiläinen ja saksalainen valmentaja palasivat maitojunilla kotiin
9. Arlanda Jets ei halunnutkaan pelata vieraaksi saapuneita Crocoja vastaan
10. Trojansin Vorbugh sairastui Turussa polvi-flunssaan ja palasi kotiin
Kaikki tämä kun sarjat ovat vasta alkamaisillaan..
Kauden 2013 oharit
19
421
Vastaukset
- 7+13
Monen tonnin arvoinen lista!
- 5+15
11. Sixtareitten "eurooppalaisvahvistus" serbialainen Pavlovic?
- kuuuus9
Mites onko Sixtarien "valmentaja" Mattisia näkynyt ??
- 13+19
kuuuus9 kirjoitti:
Mites onko Sixtarien "valmentaja" Mattisia näkynyt ??
Eikös tää manageri-valmentaja ollut McCrean kavereita?
- 18+9
13+19 kirjoitti:
Eikös tää manageri-valmentaja ollut McCrean kavereita?
Luulempa että tää Mattis juttu haudataan kaikessa hiljaisuudessa niinkun haudattiin vuosi sitten Damon Waren kuukauden mittaiseksi jäänyt 4-vuotinen pesti.
- 12+12
Tohon voisi listata mukaan:
11. Roosters teki oharit yleisölle ja nosti lippujen hintaa 100%- 9+2
KÖYHÄ!!
- kymysysmerkki
Jos toi tarina siitä, että Crocot matkusti turhaan Tukholmaan pelaan on totta niin se on yksi kaikkien aikojen ohareista jefussa.
- Lajia seurannut
Ei ole totta. Tämän palstan juttuja.
- ?? 1908678888
Lajia seurannut kirjoitti:
Ei ole totta. Tämän palstan juttuja.
Mikä tää Crocodilesin Arlanda Jets-ottelun huhu oikein on. Seuran oman ilmoiuksen mukaanhan joukkueiden piti kohdata toisensa Ruotsissa 18. pvä. Ainakaan Jetsin tai Crocojen sivulla ei ole mitään mainintaa asiasta sen koommin.
- U.I.
Turusta kuultuna vielä:
Kami lähti Wolvoihin.
Koiviston Arttu lähti johonkin ulkomaille.. - 14+17
Gerald Gooden, "NFL" DE/LB? Millon tää ohari on tehty?
- 12211221
Tään on jo vanha juttu S24:n perspektiivistä.
- oulu
Jaguaarien paljon mainostama Harri "eurobowlwinner" Väyrynen ei ole oikeasti joukkueen vahvuudessa.
- 260
"Crocodilesin uusien nettisivujen avautuminen kaikelle kansalle on viivästynyt luvattoman pitkälle seurasta riippumattomista syistä. Sivut ovat periaatteessa jo valmiina ja julkaisukelpoisena, kunhan serverinvaihto saadaan suoritettua. Ei kuvittelisi olevan iso juttu, mutta on siihen jo pari viikkoa tuhrattu."
Huh, melkeen tekivät oharit- 883
dgasgea kirjoitti:
260 mitä sinä höpiset ;)
http://crocodiles.fi/
kovasti nuo uudet on auki ;)wolwoille povattu täällä jo pari vuotta eurobowl mestaruutta......mut kaikki voitot tehny oharit.......vaikka koutzi sanoo,ettei ole ikinä nähny näin sitoutunutta porukkaa...ei ilmeisesti enää...sitoutuneisuus teki oharit.....mut älkää ottako herneitä tästä,koska tää on vain huhu......huhu......huhu....no voi huh huh...
- 2+10
dgasgea kirjoitti:
260 mitä sinä höpiset ;)
http://crocodiles.fi/
kovasti nuo uudet on auki ;)No eipä noi sivut nyt kovin paljoa ainakaan parempaan suuntaanole mennyt.
- Kukonpoika
2+10 kirjoitti:
No eipä noi sivut nyt kovin paljoa ainakaan parempaan suuntaanole mennyt.
Hyvän näköiset sivut on! :) Näyttävät toimivan hyvin myös ipadilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483