Kauden 2013 oharit

7päivää

Alkaakin olla jo pitkä lista erilaisia ohareita kasassa tälle kaudelle. Laitetaanpa listaa:

1. Aappo teki oharit Crocodilesille ja siirtyi Sveitsiin
2. McElwee teki oharit Roostersille eikä tullutkaan Suomeen
3. Toby Henry teki oharit Lightsille eikä saapunutkaan Suomeen
4. Helsinkiläinen joukkue X ei päässytkään pelaamaan Istanbul Cupiin
5. Gerald Gooden teki oharit Crocoille eikä haluakkaan Suomeen
6. Sean Reilly sairastui ranne-flunssaan eikä saavukkaan Seinäjoelle
7. Wolvojen Charpilloz ei haluakaan pelata Suomessa ja pakeni Saksaan
8. Wolvojen jenkkiläinen ja saksalainen valmentaja palasivat maitojunilla kotiin
9. Arlanda Jets ei halunnutkaan pelata vieraaksi saapuneita Crocoja vastaan
10. Trojansin Vorbugh sairastui Turussa polvi-flunssaan ja palasi kotiin

Kaikki tämä kun sarjat ovat vasta alkamaisillaan..

19

421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+13

      Monen tonnin arvoinen lista!

    • 5+15

      11. Sixtareitten "eurooppalaisvahvistus" serbialainen Pavlovic?

      • kuuuus9

        Mites onko Sixtarien "valmentaja" Mattisia näkynyt ??


      • 13+19
        kuuuus9 kirjoitti:

        Mites onko Sixtarien "valmentaja" Mattisia näkynyt ??

        Eikös tää manageri-valmentaja ollut McCrean kavereita?


      • 18+9
        13+19 kirjoitti:

        Eikös tää manageri-valmentaja ollut McCrean kavereita?

        Luulempa että tää Mattis juttu haudataan kaikessa hiljaisuudessa niinkun haudattiin vuosi sitten Damon Waren kuukauden mittaiseksi jäänyt 4-vuotinen pesti.


    • 12+12

      Tohon voisi listata mukaan:

      11. Roosters teki oharit yleisölle ja nosti lippujen hintaa 100%

      • 9+2

        KÖYHÄ!!


    • kymysysmerkki

      Jos toi tarina siitä, että Crocot matkusti turhaan Tukholmaan pelaan on totta niin se on yksi kaikkien aikojen ohareista jefussa.

      • Lajia seurannut

        Ei ole totta. Tämän palstan juttuja.


      • ?? 1908678888
        Lajia seurannut kirjoitti:

        Ei ole totta. Tämän palstan juttuja.

        Mikä tää Crocodilesin Arlanda Jets-ottelun huhu oikein on. Seuran oman ilmoiuksen mukaanhan joukkueiden piti kohdata toisensa Ruotsissa 18. pvä. Ainakaan Jetsin tai Crocojen sivulla ei ole mitään mainintaa asiasta sen koommin.


    • U.I.

      Turusta kuultuna vielä:
      Kami lähti Wolvoihin.
      Koiviston Arttu lähti johonkin ulkomaille..

    • 14+17

      Gerald Gooden, "NFL" DE/LB? Millon tää ohari on tehty?

      • 12211221

        Tään on jo vanha juttu S24:n perspektiivistä.


    • oulu

      Jaguaarien paljon mainostama Harri "eurobowlwinner" Väyrynen ei ole oikeasti joukkueen vahvuudessa.

    • 260

      "Crocodilesin uusien nettisivujen avautuminen kaikelle kansalle on viivästynyt luvattoman pitkälle seurasta riippumattomista syistä. Sivut ovat periaatteessa jo valmiina ja julkaisukelpoisena, kunhan serverinvaihto saadaan suoritettua. Ei kuvittelisi olevan iso juttu, mutta on siihen jo pari viikkoa tuhrattu."

      Huh, melkeen tekivät oharit

      • dgasgea

      • 883
        dgasgea kirjoitti:

        260 mitä sinä höpiset ;)

        http://crocodiles.fi/

        kovasti nuo uudet on auki ;)

        wolwoille povattu täällä jo pari vuotta eurobowl mestaruutta......mut kaikki voitot tehny oharit.......vaikka koutzi sanoo,ettei ole ikinä nähny näin sitoutunutta porukkaa...ei ilmeisesti enää...sitoutuneisuus teki oharit.....mut älkää ottako herneitä tästä,koska tää on vain huhu......huhu......huhu....no voi huh huh...


      • 2+10
        dgasgea kirjoitti:

        260 mitä sinä höpiset ;)

        http://crocodiles.fi/

        kovasti nuo uudet on auki ;)

        No eipä noi sivut nyt kovin paljoa ainakaan parempaan suuntaanole mennyt.


      • Kukonpoika
        2+10 kirjoitti:

        No eipä noi sivut nyt kovin paljoa ainakaan parempaan suuntaanole mennyt.

        Hyvän näköiset sivut on! :) Näyttävät toimivan hyvin myös ipadilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe