Haluisin kovasti saada itselleni tyttöystävän.
Oon samaa mieltä kun suurin osa tänne kirjoittavista muistakin miehistä: naisessa tärkeintä on sisäinen kauneus. Eli siis hyvä peba ja isot tissit. Lisäksi yks juttu. En ala kattelemaan sellasia tavallisen kauniita tyttöjä; pitää olla sellaista eksyneen teinityttön ujoutta ja samalla sellasta varmaa ja hyvää itsetuntoa niinkun kokeneella naisella. Herranen nyt sentään!
Hitto kun mä oon epävarma itestäni. Pitää kysellä tämmösillä keskustelupalstoilla muiden mielipiteitä. Ihankun en osais muodostaa niitä ite. No en kyllä osaakaan!
Kaikissa muissa on aina vika!
Kerrankin yritin jutskaa yhelle kivalle tytölle baarissa. Kerroin hauskoja, ennaltavalmisteltuja kaskujani sekä iskeä iskeskelin hieman silmä silmulaistani. Ei sanonu mitään! Nauroi.
Eukko.
Mä oon käyny kouluja. Sen huomaa kyllä jo mun kirjoitus tyylistänikin, eli olen akateeminen. Seon kans yks juttu jota en käsitä. Tajuun kaikenlaisia hienoja käsitteitä, osaan tehdä skragasolmunkin ihan itse, käytän mind mappeja opiskellessani ja oon jopa ottanu selvää mikä hitto on klitoris. Mutta sitten mä tapaan tuolla jossain kaupungilla naisia, jotka on hitto jostain ihmeen opistosta. Ne on niin tyhmiä, ettei ne näe ulkoapäin miten mä olen aka-teeminen. Osaakohan ne edes tavata sitä sanaa?
Jestas kun ottaa pannuun. Varsinkin jos koittaa näistäkin asioista jollekin puhua, niin sieltä tulee heti jotain ääääläyleistä ei kaikki naiset o tollasia -läppää.Hitto mä mitään yleistä kun tiedän! Mä olen oikeassa, koska olen oikeassa. Miten en vois olla oikeassa, kun en oo väärässä? Jestas en tajua noita ei-akateemisia.
Ei ne naiset oo mitään vaikeaselkoisia kun ne on vaan niin pahuksen kieroilijoita kaikki! Leikkivät tällaisten nuorten ja ujojen miesten tunteilla. Tää on oikeasti ihan kauheata.Tekis mieli kertoa, miten niin usein itken itteni uneen mutta ehkä en kuitenkaan kerro. Siitä tulis vaan taas ihmiset jakamaan mulle jotain sympatiaansa vai onkse empatiaansa.
Niin että tällasta oli mulla sanottavaa. Kyl se on kumma, ettei mulle löydy ketään.
Emmä tajua. Oon vaan niin hauli auki, että akateemiset nielurisani vain heiluvat.
Mä en sitte vaan tajua.
Mä en tajua
15
2159
Vastaukset
- Sissi
Kaikesta päätellen olet Suomen miellyttävin mies.
- Vastaus
Akateemisuus? Sehän rupeaa kuulostamaan ihan kirosanalta. Tunnen paljon ihmisiä. Akateemisia ja sitten ei. Akateemisuus ei ole mikään itseisarvo. Lähi piirissäni on yksi ammislainen joka tänä päivänä omistaa vakavaraisen yrityksen. Puoliso sanoo hänen olevan fiksumpi kuin ne seitsemän insinööri Työkaveria. Eli älä kehu liikoja. Putoaa korkealta.
- ihme
Joo, akateemiseen sivistykseen ei kannattane aina insinöörejä lukea. Eivät tosiaan ole kaukana amiksesta, varmaan huippuamiskin tosiaan on älykkäämpi kuin 7 heikointa insinööriä.
Sivistyksen määrään ei tosin firmat eikä tekniset arvosanat vaikuta. Suomalaisuuskin on yleensä heikentäjä. - Insinöörien ihailija
ihme kirjoitti:
Joo, akateemiseen sivistykseen ei kannattane aina insinöörejä lukea. Eivät tosiaan ole kaukana amiksesta, varmaan huippuamiskin tosiaan on älykkäämpi kuin 7 heikointa insinööriä.
Sivistyksen määrään ei tosin firmat eikä tekniset arvosanat vaikuta. Suomalaisuuskin on yleensä heikentäjä.Tuli vain mieleenm että insinöörithän ne ovat tämänkin maan vaurauden luoneet mistä kaikille akateemisille tyhjäntoimittaja-veltto-säkeille eli viher-sossu-humanisti-piipertäjille riittää jaettavaa : )))
Hyvä insinöörit!!!
- Akateeminen idiootti
"Mä oon käyny kouluja. Sen huomaa kyllä jo mun kirjoitus tyylistänikin, eli olen akateeminen."
Niin varmaan. Niin tosiaan huomaa. Ääliö. Siellä koulussa olis pitäny tehdä muutakin kun käydä.- Hlö
"Ääliö. Siellä koulussa olis pitäny tehdä muutakin kun käydä."
Sinunkin olisi pitänyt, äidinkielen tunnilla. Luepas aloittajan teksti uudestaan, mutta katso ensin mitä tietosanakirjassa sanotaan ironian kohdalla. - Akateeminen jne...
Hlö kirjoitti:
"Ääliö. Siellä koulussa olis pitäny tehdä muutakin kun käydä."
Sinunkin olisi pitänyt, äidinkielen tunnilla. Luepas aloittajan teksti uudestaan, mutta katso ensin mitä tietosanakirjassa sanotaan ironian kohdalla.Suosittelen yleissivistyksesi kohottamiseksi sinuakin katsomaan, mitä tietosanakirjassasi sanotaan ironian kohdalla ironian periaatteista.
- Little sinner
Akateeminen jne... kirjoitti:
Suosittelen yleissivistyksesi kohottamiseksi sinuakin katsomaan, mitä tietosanakirjassasi sanotaan ironian kohdalla ironian periaatteista.
ironia (sala)iva ¶ Ironiassa sanotaan muuta kuin tarkoitetaan, tyyliin "olitpa sinä fiksu", kun asiayhteydestä selviää, että tarkoitus oli sanoa, että toinen toimi tyhmästi. Ironia tulkitaan ja selitetään yleensä salaivaksi, mutta sen tarkoitus voi olla muukin kuin ivailu, varsinkin itseironiassa, ja toisaalta ironiaan sisältyvä ivailu voi olla hyvinkin avointa.
- yks vaan
En olekaan pitkään aikaan nähnyt täällä päin noin hyvää hupijuttua. Ihmettelen vain, eivätkö nuo toiset vastaajat huomanneet ironiaa ollenkaan?
- isabella
Sait mut nauramaan! Apua miten hyvä juttu! =D Hei nyt vähän huumoria ja itseironiaa peliin muillekin, ilman että ollaan katkerankuuloisia tai oikeesti ilkeitä.
- ...............
mä oon täysin samaa mieltä.NAISET OVAT HELVETINMOISIA KIEROILIJOITA! älkää kysykö perusteluja koska niitä on niin saatanan paljon,on tullu koettua ne vitun kieroudet.PERKELEEN NAISET OOTTE HELVETINMOISIA KIEROILIJOITA MUTTA SILTI NIIN SAATANAN IHANIA.
- Kerkko
"Mä oon käyny kouluja. Sen huomaa kyllä jo mun kirjoitus tyylistänikin, eli olen akateeminen."
Heh, olet käynyt kouluja, mutta ainakin äikäntunnit on jääny väliin ;).
Käytkö usein soveltuvuus kokeissa?
Entä luetko sanoma lehtiä?
Opiskeletko kauppa korkea koulussa?
Tiedätkö mitä ovat yhdys sanat?
Niin, ja jos et ymmärtänyt, tässä oli tarkoitus selventää, että kirjoitustyyli on yhdyssana. - juuso
kirjoittamaan, vitun pelle!
- Opettaja
...tai mitäpä se hyödyttää. Toivotonta mikä toivotonta:
- Heh :)
Parodioit loistavasti erästä opiskelukaveriani, joka on suoraan sanottuna ääliö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564556Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal884262- 713718
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963647Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1172687- 352488
- 372382
- 242369
- 382359
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232234