Mehupaastosta olen lueskellut ja mieli tekisi ryhtyä elämän ensimmäiselle paastolle! Kiinnostaisi vaan, että käykö mitkään muut mehut kuin nuo "Biotta" merkkiset?
Vai passaako kaikki mihin ei ole lisätty sokeria (esim tuorepuristettu sokeroimaton appelsiinimehu)?
Jos em. sopii, tarvitseeko sitä laimentaa?
Voiko tavallisesta kasvisliemikuutiosta tehdä "keittoa" vai onko liikaa suolaa?
Onko selkeää kalorimäärää joka mehupaastolla tulee alittaa?
Kiitos jo etukäteen asiallisille vastaajille!
Mehupaastosta
Ensipaastoaja
0
74
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391807
- 961598
Martina uinnin jälkeen sijalla 436! Tästä tuli riemun päivä!
Martina painaa menemään sitkeästi kuin sissi! Rambolla ja Martinalla on molemmilla hidas aamu 🤣1031314Haha, nyt vähän naurattaa:)
Kun täällä on kovasti ollut aloituksia niistä M syömistä, niin nyt on M ja Mimmin stooreissa hirveä valkopyykkipäivä terveellisestä ruoasta.. 😂 Miksi1211278- 591270
luomua olla pitää
sitä sinä olet :) ei "tahroja" ihossa ei turhaa meikkiä eikä feikkiä. just siitä tykkään, olet se kaunis oma itsesi :) äläkä nyt sano että et ole kaun1271145- 38915
Sofian dj-deitti
No nyt on päässy hyvään seuraan, joko päästään romanssin makuun? :)39899Tuleeko mielipiteestä rikos?
Sananvapaus kyseenalaistetaan? Tuleeko sodan toisen osapuolen puolustusmielipide rikolliseksi toiminnaksi? Tai vastaavasti sodan osapuolen tekojen syy462881Hauskaa iltaa
mun hehkulampulle :) Jos et ois antan anteeks mulle, ni oisit saanu postissa sellasen nallekarhun, minkä paidassa lukee I'm sorry :) Kohta saunaan149869