Rahaa seksistä?

harkinnut

Kylläpä kuulostaa otsikko karulta.

No, vuosia sitten kesätöissä ollessani harrastelin seksiä pomoni kanssa.
Välillä tämä jopa maksoi siitä. Nyt taas, on laitellut viestiä ja kysellyt josko nähtäisiin "kahvien" merkeissä. En ole vielä tähän mennessä suostunut. Mutta tuo heitti ilmoille, että maksaa 300 e jos suostun. No tottakai suostun! Köyhällä yksinhuoltajalla ei oo varaa kieltäytyäkään. Aloin sitte miettimään, että sillähän tienais ihan kivastikin. Siis 1-2 viikonloppua kuukaudesta käyttäis tuohon hommaan.
Sais rahaa jopa säästöön, kunnei nyt saa. Vanhemmille mieshenkilöille varmaan kelpais nuori nätti tyttö. Jotkuthan maksaa vaan seurana olostakin?

Onko kellään täällä kokemusta kyseisestä "työstä"?
En kaipaa mitään mollauksia, vaan neuvoja ja mahdollisia kokemuksia.

16

824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maksulliseksi

      Kyllä tuolla tavoin rahaa saa ja runsaasti. Netin kautta varsinkin kun laitat ilmoituksen missä vihjaat yhtään mahdollisuudesta seksiin, niin tulee satamäärin vastauksia, ja sitten privana kerrot että et harrasta outojen kanssa mitään, paitsi no ehkä pientä korvausta vastaan.......

      Rahaa tulee kyllä, useimmat vaan eivät pysty elämään itsensä kanssa tai tunnu oloaan hyväksi omassa nahassaan enään tuolle tielle lähdettyään. Jos siihen pystyy, niin siitä vain, anna palaa! Sinä tarvitset rahaa, miehet seksiä. Moralisoinnit voi yhtälöstä unohtaa, tärkeintä on mitä itse ajattelet itsestäsi. Itsepetoksen tielle ei myöskään kannata lähteä. Jos aijot sen tehdä, niin ole itsellesi rehellinen äläkä yritä uskotella itsellesi tai kenellekään muulle, ettet olisi huora. Kamala sana, mutta tosi.

    • mahdollisia kokem…

      Yksi tuttu vaki on turvallinen, helppo ja siisti ratkaisu. Toimii muutamia vuosia (max 4v) jos kummallakin on pää kunnossa (terve itsetunto).
      Minusta ei ole yhtään sen enempää h…mista se saako taloudellista tukea vai jakaako ilmaiseksi. Turha siinä on alkaa itseään nimittelemään, jätä se kateellisten ikäneitojen huoleksi.

    • Pholittkkapaksa

      Täyteepi kysyä tuota siltä Anna Henrikssonilta että mitteepi se tykkee.

    • harkittu

      Mihin tuollasia ilmotuksia sit vois pistää?
      Tuo pomohan nyt ois ainakin tuttu ja turvallinen ja varmaankin aika säännöllinenkin saattais olla, mut siihen kylkeen ois ihan kiva saada vielä vaikka toinenkin
      ni ois ainaki "säännöllinen rahanlähde".
      Oikeesti, miten kamalasti voikaa korvaan särähtää asiast puhuminen, mut ehkä johtunee siitä etten oo siitä puhunu, omassa päässäni vaa pohtinu ja nyt sen tuon vasta ilmi. :)

      Missä ihmiset yleensä näitä harrastelee? Kotonaan? Miehen kotona? Hotelleissa?
      Baareissa?

    • mies 38.

      Siis koko viikonloppu 300 euroa vain. 300 pitää jo maksaa tunnista.
      Maksaisin heti vaikka 600 koko viikonlopusta sun kanssa?

    • harkittu

      Hän tulee siis lauantai illaksi ja siitä 300 euroa.

      En vaan tiedä mistä tälläsiä "löytöjä" vois alkaa tekemään, että vois alottaa sen rikastumisen ja siinä sivussa sen ihan kokemuksien hankkimisen... Ideoita?

      • mahdollisia kokem…

        Jos aiot rikastua, niin se on täysin toinen juttu. ”Vaikka toinenkin” ei siihen riitää.
        Toisen löydät helpoimmin ja ehkä turvallisimmin pomosi kaverista, kysy häneltä.

        Jos pitää rikastua niin se on pikemminkin ”vaikka toinenkin” joka tunti. Siihen pitää olla kovapäinen ja kovan luokan ammattilainen. Veikkaan, että sellaisesta ei selviä ilman kemiallista apua ja säännöllisä terapiaa.
        En suosittele ”ahneella on pas…nen loppu”

        Missä ihmiset yleensä näitä harrastelee?
        Muista en tiedä, mutta omalla kohdallani
        —missä milloinkin. Esim autossa, veneessä ja kesämökillä usein, rantakalliolla pari kertaa,…
        Kotonaan?
        —ehkä n. puolet
        Miehen kotona?
        —vain kerran
        Hotelleissa?
        —muutaman kerran kurssimatkoilla
        Baareissa?
        —no ei sentään, liian roisia minulle tuollainen esiintyminen, lieneekö yleensä edes sallitua?


    • minulla olisi sinulle parempi ehdotus, toki riippuen missä asut? :)

      • hmmm4

        Täällä olis kans yks kiinnostunut 21 vuotias tyttö kuulemaan sun ehdotuksen? ;) Itse olen turusta.


      • hmmm4 kirjoitti:

        Täällä olis kans yks kiinnostunut 21 vuotias tyttö kuulemaan sun ehdotuksen? ;) Itse olen turusta.

        Asun kans Turussa niin mittä sinä voit tarjota?


    • mcm83...

      Pakko pikkasen puuttua ohi aiheen...miehet: ostaisitte seksiä näkemättä "tavaraa"?

      • tuntematon.

        En ostais. Pitää tietää minkä näköinen nainen on. Kauniista naisesta maksaisin vaikka 500 tunti.


    • Kaiken kokenut

      Kyllä aina näkee tavaran kauppiaan mutta itse tavaraa ei näe ennenkun on maksanut.

    • Tuleva opiskelijapro

      Olen itsekin miettinyt elättää itseni prostituutiolla. Olen siitä jo melko varma, kun muutan tässä loppuvuoden (toivottavasti jo syksyllä) porukoilta ja opiskeluaika tulee olemaan tiukkaa. Nykyään on aika vaikea päästä töihin osa-aikaisesti ja yleensä työ on sen verran raskasta ja aikaa vievää, ettei välttämättä aikaa jää tarpeeksi opiskelulle. Itsensä myymisellä tienaisin hyvin ja aikaa jäisi myös opiskeluun, harrastuksiin ja elämään yleensäkin.

      Suosittelen itse sihteeriopiston sivuja, johon voit laittaa ilmoituksen. Itse en ole vielä tehnyt sinne mitään, tai voisin kyllä jo tehdä käyttäjä tunnuksen, mutta kameran tarvitsisin kuvia varten. (En omista, olen köyhä.) Aikansa vie että oppii käyttämään sivua, ainakin minulla.

      Olen sinut itseni kanssa ja pystyn salaamaan mahdollisen elantoni perheeltä ystäviltä, ei heidän tarvitse tietää mitä teen työkseni. Tarkoitus on vain rahoittaa opiskelu aika, sen jälkeen lopetan ja siirryn oman alan töihin. Niin ja ikää minulla 19 vuotta.

      Tosin minua mietityttää se tuleva prostituutiolaki. Toivottavasti se ei mene läpi, ei palvele seksityöläisten oikeuksia mitenkään, päinvastoin.

      • Tarkoitus on?

        Tuollainen sihteeriopiston mainos kääntyy itseään vastaan.

        ”Suosittelen itse sihteeriopiston sivuja … Itse en ole vielä tehnyt sinne mitään … Aikansa vie että oppii käyttämään sivua, ainakin minulla.”

        Harvoin näkee tökerömpää.


      • Tuleva opiskelijapro
        Tarkoitus on? kirjoitti:

        Tuollainen sihteeriopiston mainos kääntyy itseään vastaan.

        ”Suosittelen itse sihteeriopiston sivuja … Itse en ole vielä tehnyt sinne mitään … Aikansa vie että oppii käyttämään sivua, ainakin minulla.”

        Harvoin näkee tökerömpää.

        Korjaan:

        Suosittelen siihteriopistoa, koska siellä on monipuoliset keskustelufoorumit ja sua neuvotaan, tarvitsitpa apua missä tahansa asiassa.

        ''Tarkoitus on?25.5.2013 17:520 SULJE
        Tuollainen sihteeriopiston mainos kääntyy itseään vastaan.

        ”Suosittelen itse sihteeriopiston sivuja … Itse en ole vielä tehnyt sinne mitään … Aikansa vie että oppii käyttämään sivua, ainakin minulla.”

        Harvoin näkee tökerömpää.''

        Omasta kokemuksestani puhuin, en ole vielä tehnyt ilmoitusta, koska en omista vielä hupakkoluuria ja kameraa kuvia varten. Ja koska en ollut käynyt sivuilla aikaisemmin, en heti sitä omaksunut ja otin selvää, miten sivu toimii. Ei tarkoita yleisestikään, että kaikilla menee aikaa oppia käyttämään sivua, toisin kuin mulla. Parempi?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      6274
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      68
      4182
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      2752
    4. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      53
      1469
    5. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1203
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1134
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      13
      998
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      863
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      841
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      823
    Aihe