naisten mittoja?

onko näin?

Eli siis mua kiinnostais et minkä pitusii lyöntei naiset noin keskimäärin lyö... Ite oon harrastanu vast muutaman vuoden (tyttö siis oon itekki :D) ja draivista keskimäärin reilu parisatasia, parhaat reilu 250m... ja lyönnit on kans tasasia, eli ei sillee pari hyvää, ja sit surkeit, vaan ihan koko ajan tulee noit reilui parisatasii.. Mulle sanotaan et oon tosi pitkälyöntinen, mut onks se totta? Santurilla semmonen reilu sata, ja siitä sitten noin kymmenen metriä lisää per maila.. Puilla ja hybridilläkin menee parisataa...

Nii minkä mittasia naiset keskimäärin lyö ja draivaa, ja naiset laittakaa omia tuloksianne vaa kans,:) poikien ja äijien ei tarvi tulla kerskumaan niil feikeil 300m lyönneil (toki niitäkin on paljon) mut mielipiteit saa laittaa...

Tasotus on kahenkymmenen pinnassa,mut en oo kisannu,ni lyönnit on semmosta kympin tasotuksen luokkaa...mut ei tarvi dissaa ku en oo pudottanu sitä, noi naisten keskimääräset mitat ny kiinnostaa:):)

16

3962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leidibooooy

Paljon tienaat vuodessa? Kannattaisi alkaa kiertää LPGA:ta. Pääsisit noilla lyönneillä miljoona tuloihin.
      Jompikumpi nyt valehtelee... Sinä tai minä. Arvatkaa kumpi?

• sinähän se

Susta en tiiä, mut aika on sun oma häpee jos on tänne tultava valehteleen.... Mä haluun asiallisen vastauksen, ja sulta sitä ei oo tulos, ni meeppä hankkimaa elämä. Kiitos, ja olehyvä vinkistä.:)

• fgffgfgfg
        sinähän se kirjoitti:

Susta en tiiä, mut aika on sun oma häpee jos on tänne tultava valehteleen.... Mä haluun asiallisen vastauksen, ja sulta sitä ei oo tulos, ni meeppä hankkimaa elämä. Kiitos, ja olehyvä vinkistä.:)

Niin, niin. Totuus on kuitenkin se, että jos sun draivis on todellakin keskimäärin 200- 250 metriä, niin kuulut siihen harvalukuiseen suomalaiseen naisryhmään joka pelaa ammatikseen golffia. Kiva, kun täältä palstalta löytyy yksi suomen pitkälyöntisin nainen. Ihan vaan tiedoksi, että MIESTEN pga tourin keskipituus oli viime vuonna alle 250 metriä

• sääääkkkiii

On kyllä vaikea uskoa, että joku parinkympin tasoituksella pelaava nainen lyö 250 metrin draiveja, mutta jos todellakin näin on, niin todella pitkä lyöntinen olet.
      70 % miehistäkään ei tohon pysty.

Naiset joiden kanssa ole pelannut tai olen nähnyt rangella löyvän palloa, niin 150 metriä on ollut hyvä lyönti. Eräskin pesäpalloa pitkään pelannut nainen lyö tasaisen varmasti n. 150 metriä ja sitä pidän jo pitkä löyntisenä naisena.

Toisaalta ei se pituus vaan se tarkkuus.

Väylältä hybridillä tai puumailoilla 200 metrinen lyönti on aivan huikea, siinä olet oikeassa, että sun tasoitus noilla mitoilla puitäisi olla alle 10. Par 5 kahdella päälle... Meikä voi vaan uneksia moisesta

• asklöklösadksdklökdf

Tässä tilastot LPGA:n parhaiden avaajien keskiarvopituudet:
      Mitat jaardeina eli poista n. 10% niin saat metreinä (247 m... 235 m)

Sun pituuksilla olisit suomen ykkös avaajia eli eiköhän kannata mitata ne sun avaukset uudemman kerran ja sitten tulla tänne ne kertomaan. Lopetaan brassailu

1 Nicole Smith 276.9
      2 Brittany Lincicome 274.8
      3 Marina Stuetz 272.9
      4 Lexi Thompson 271.5
      5 Daniela Iacobelli 270.8
      7 Gerina Piller 269.9
      8 Jessica Korda 269.6
      9 Yani Tseng 268.1
      10 Belen Mozo 265.7

• aloittaja:)))

Juu te ootte ihan oikeessa, ja ymmärrän hyvin että epäilette, mutta sainpahan vastauksen kysymykseeni..

Mä ihan totta lyön parisataa metrisiä tasasesti, mut toi tasotus on parin kympin luokkaa, ku lyöntien pituus on periaattees ainoo mitä mulla on:D

Alotin vasta pari vuotta sitten, ja pääsin suoraan todella hyvään opetukseen, juuri pitkien lyöntieni takia, ja sitä myötä ne ovat pidentyneet entisestään. Tarkkuus ja lähipeli ovat asia erikseen, ja parin vuoden harrastamisella mm. lähipeliä ei voi kauheen hyväksi sanoa..

Saa nähä mitä tästki harrastuksest tulee, mut siis kyllä, olen par vitosella kahdella griinillä (jos sattuu osumaan päin griiniä) mut voi kuule ku mä onnistun sit puttaamaan vaikka 3-4 puttia siinä...enkä oikeastaan kahdella ole edes päällä, kun avaus on parisataa, niin puumailoilla ei lyönti suju, ja niinpä joudun turvautumaan esim. hybridiin.

Kiitos vastauksistanne, en yhtään epäile teidän epäilyjänne, mutta ehkä jos lyönnit tulee tarkemmaks ja muutki ku draivit rupee sujumaan, ni tasotus laskis, ja kisahermotki paranis itseluottamuksen mukana..

• aloittaja:)))

Ehdottomasti lisään vielä sen,että vaikka lyönneillä on mittaa, niin ei ne draivitkaan TODELLAKAAN aina SUORIA ole, jos minkäki moisia koukeroita sinne sun tänne, mut mittaa löytyy kyllä... Kysymyksiä saa esittää jos haluaa, mutta omaan kysymykseeni sain jo vastauksen:)

• sdfdfdffsd
        aloittaja:))) kirjoitti:

Ehdottomasti lisään vielä sen,että vaikka lyönneillä on mittaa, niin ei ne draivitkaan TODELLAKAAN aina SUORIA ole, jos minkäki moisia koukeroita sinne sun tänne, mut mittaa löytyy kyllä... Kysymyksiä saa esittää jos haluaa, mutta omaan kysymykseeni sain jo vastauksen:)

Nyt se totuuskin tuli. Jos vielä väität, että noiden käivärä lyöntien jälkeen pituudet on vielä tuota luokkaa, niin paskaa puhut. Slaissi syö nin paljon pituutta, että kukaan eii lyö slaissilla 250 metrin draiveja. Toisaalta, niitä kukaan pysty edes mittaamaan, kun ne on metsässä ja syvällä eli alkuperäinen kirjoittaja ei tiedä golffista juuri mitään. Hillittömät draivit, mutta lähipeli hanurista... joo joo, uskokoon ken haluaa.

Kyllä minäkin lupaan lyödä 400 metriä, kunhan se tapahtuu kovassa myötätuulessa ja isolla, todella isolla asfaltoidulla lentokenttäalueella ja vielä kun olisi hyvä alamäki.

Onnistuu myös n. 1000 metrin lyönti oikealla kentällä... Afrikassa on jossain kentän yhteydessä "harjoitus" par3- väylä, mikä löydään lähes 1000 metrin korkeudesta vuoren huipulta alas päin.

• USKON SUA!!
        sdfdfdffsd kirjoitti:

Nyt se totuuskin tuli. Jos vielä väität, että noiden käivärä lyöntien jälkeen pituudet on vielä tuota luokkaa, niin paskaa puhut. Slaissi syö nin paljon pituutta, että kukaan eii lyö slaissilla 250 metrin draiveja. Toisaalta, niitä kukaan pysty edes mittaamaan, kun ne on metsässä ja syvällä eli alkuperäinen kirjoittaja ei tiedä golffista juuri mitään. Hillittömät draivit, mutta lähipeli hanurista... joo joo, uskokoon ken haluaa.

Kyllä minäkin lupaan lyödä 400 metriä, kunhan se tapahtuu kovassa myötätuulessa ja isolla, todella isolla asfaltoidulla lentokenttäalueella ja vielä kun olisi hyvä alamäki.

Onnistuu myös n. 1000 metrin lyönti oikealla kentällä... Afrikassa on jossain kentän yhteydessä "harjoitus" par3- väylä, mikä löydään lähes 1000 metrin korkeudesta vuoren huipulta alas päin.

Vitun idiootti! :D

Eihän toi alottaja oo mitää tolast väittäny, tottakai JOKASELLA, usko pois SULLAKIN pälli tulee slaissii ja feidii, mut alottajaa on kertonu et suurin osa on suoria ja 200 metrisii, ja mä tosiaanki uskon sitä! Mullaki on yks kaveri (tyttö) joka lyö saman kaltasii, eli varmaan jotain190 m noin keskimäärin, ja mitta pitenee koko ajan!! Ei mitenkään oo mahdotonta tollanen.. vitun pälli...

aloittaja: "aina SUORIA ole" opettele lukemaa!!! missä muka lukee että aloittajan ne lyönnit, jotka menevät esim. slaissilla, olisivat yhtä pitkiä kuin ne suorat??

"Slaissi syö nin paljon pituutta, että kukaan eii lyö slaissilla 250 metrin draiveja."
        missä hän on näin väittänytkään????

Opetelkaa hyvät ihmiset lukemaan, enne ku tuutte valittaa tänne jostai iha paskasta mikä menee jo koko asian vierestä!!

Ja sulle vielä alottaja: Uskon sua ja tiiän et noi on huomiohakusii idioottei... se mun kaveri lyö samanmittasii ku sä ja kuhan sun lähipeli paranee, ni sä varmasti lasket tasotustas ja pian:))) Unohda noide kommentit ja tsemppii!!:)))ja kyllä, olet pitkälyöntinen;;)

• pälli kkk
        USKON SUA!! kirjoitti:

Eihän toi alottaja oo mitää tolast väittäny, tottakai JOKASELLA, usko pois SULLAKIN pälli tulee slaissii ja feidii, mut alottajaa on kertonu et suurin osa on suoria ja 200 metrisii, ja mä tosiaanki uskon sitä! Mullaki on yks kaveri (tyttö) joka lyö saman kaltasii, eli varmaan jotain190 m noin keskimäärin, ja mitta pitenee koko ajan!! Ei mitenkään oo mahdotonta tollanen.. vitun pälli...

aloittaja: "aina SUORIA ole" opettele lukemaa!!! missä muka lukee että aloittajan ne lyönnit, jotka menevät esim. slaissilla, olisivat yhtä pitkiä kuin ne suorat??

"Slaissi syö nin paljon pituutta, että kukaan eii lyö slaissilla 250 metrin draiveja."

Opetelkaa hyvät ihmiset lukemaan, enne ku tuutte valittaa tänne jostai iha paskasta mikä menee jo koko asian vierestä!!

Ja sulle vielä alottaja: Uskon sua ja tiiän et noi on huomiohakusii idioottei... se mun kaveri lyö samanmittasii ku sä ja kuhan sun lähipeli paranee, ni sä varmasti lasket tasotustas ja pian:))) Unohda noide kommentit ja tsemppii!!:)))ja kyllä, olet pitkälyöntinen;;)

Olipa läpinäkyvää. Olisit kirjoittanut, että olet aloittanut tämän ketjun. Noin kahta samalaista kirjoitustapaa ei hevin löydy. Hienosti puolustit itseäsi...

Puhuit keskimääräisestä pituuksista eli se tarkoitaa pälli keskiarvoa.
        Keskiarvo pituuksista me pällit puhumme, mutta tutustu itse golffiin niin sitten puhumme samaa kieltä, pälli
        Rautalanka: Jos lyöt kerran 250 m, toisella kerralla 200 m ja kolmannella metsään, niin keskimäärin sun avaus ei suinkaan ole edes 200 metriä. Kotitehväksi pälli saat laskea paljon kyseiset avaukset tekevät keskipituudeksi

• 4444 paaar
        USKON SUA!! kirjoitti:

Terminologia...
        Samaan lauseeseen slaissi ja feidi. Erittäin hyvin. Mikähän meni pieleen?
        Ainakin tuo viimeistään paljasti, että sulla ei ole oikein tuo golffi hallussa eli lyhennä ainakin puheessa noita draiveja 100 metriä.

Slaissi ja feidi... hmmm. yeah

• dfgfggdfg
        USKON SUA!! kirjoitti:

Etkö sä tiedä mitä olet itse kirjoittanut? Eikös siellä sinun aloittamassa ketjussa lue, että koko ajan tulee parisatasia (copy/ paste: "vaan ihan koko ajan tulee noit reilui parisatasii") ... en osaa tuollaista teinislangia kirjoitaa :-)

Luulen, että osaan jo lukea, sinä ilmeisesti et, koska et osaa edes kirjoitaa.

• Anonyymi
        sdfdfdffsd kirjoitti:

Joo sama juttu kun kuplavolkkari kiihtyy lähes 300km ,/t kun pudotetaan helikopterista ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo sama juttu kun kuplavolkkari kiihtyy lähes 300km ,/t kun pudotetaan helikopterista ?

Ferrari kiihtyy kuiteski kovempaa. Ja Håkanin Audi.

• voivoivoivoi...

No jo on säälittävää!! Antakaa pikkuste likkoje golffata pitkiä lyöntejä, itteään he vain huijaavat jos jotain, mutta hankkikaa itsellenne elämä! Noita syytöksiä, ja muitakin viestei saa vedet silmissä lukea... Voi voi jos noin paljon häiritsee niin ei kyllä ole pakko tulla näitä lukemaan, saati päivittelemään, että onko totta vai ei... Hävetkää jok ikine! kyllä on maailma ihmeelliseksi menny ku Suomi24 on jotain näinkin raukkamaista, menkää nyt ihmeessä johonkin nuorten palstoille saman tien niitäkin haukkumaan, kun ette mistään mitään tiedä

• Iippovinetto

Kuulostaa varmasti ihan hölynpölyltä, mutta tekniikka ja voimalajeista olen kakkosharrastuksena frisbeegolfille aloittanut viikko sitten lyöntiharjoitukset, mailoista en ymmärrä vielä mitään enkä varsista, jäykkyyksistä yms, mutta miesten (lunttaan nyt mailasta) 10.5' cobralla lyönnit tasaisesti 125-150m mitalle rangelta, puu3 100-120m. Tänään kuulin että napakka swingini kuulemma on, ja tekniikan kehittyessä jos malttia on pituis voi kasvaa 170m tienoille iisisti, jooa 200m. Tämä siis silloin kun siihen pikkuriikkiseen palloon osun. Muut lyönnit sitten onkin ihan sutta ja kuraa. Suoraan saan jos muistan ranteet, muuten oikeakätisenä lyönnit feidailee (mikä lie golfterminä onkaan, fribassa hyssään) lyönnit liian paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe