Sanokaa rehelliset mielipiteenne tästä;
Olen 13v tyttö ja olen tässä nyt muutaman vuoden harrastanut salibandyä, laji on muuten minulle todella rakas, mutta se vie todella paljon rahaa ja on viime aikoina alkanut kyllästyttämään. Etenkin huonon joukkuehengen ja jatkuvasti vaihtuvien valmentajien takia.
Viime aikoina olen kiinnostunut chearleadingista ja harrastanutkin sitä aiemmin vuoden, mutta sitten lopettanut (tästä on pari vuotta) ja nyt muutaman ystävän kanssa kotiporukalla sitä harrastettu (näistä ystävistä kaksi on chearleadereja)
Ongelma on siis tuossa nyt se, että haluaisin aloittaa chearleadingin ihan kilpajoukkueessa, mutta myös jatkaa rakastamaani salibandya. Molempiin ei ole varaa. Chearleading olisi halvempaa ja lisäksi siellä olisi ystäviäni joukkueessa kun taas salibandyjoukkueessani ei niitä ole.
Mitä itse tekisit?
Haluan kuulla rehellisiä mielipiteitä ja perusteluja. :)
Kumpi laji mieluummin?
3
<50
Vastaukset
- Oman pään mukaan
No vähän vaikea tuohon on kenenkään puolesta perusteluja antaa. Vaikka jollakin olisi sivun lista hyviä syitä toisen lajin puolesta, niin edelleenkin on kyse siitä kumpi on sinusta se mukavampi laji. Se on kuitenkin sinun harrastuksesi ja siksi sinun täytyy itse päättää kumpaa mielummin harrastat. Ei siinä pidä tehdä päätöstä muiden mielipiteiden pohjalta, vaan miettiä kumpaan haluat itse keskittyä.
Eikä tuo välttämättä mikään lopullinen päätös ole. Olet vasta 13v joten ehdit vaihtamaan harrastuksia vielä vaikka kuinka moneen kertaan. Päätät nyt keskittyä siihen joka kiinnostaa nyt enemmän ja vaihdat sitten jos siltä tuntuu. Älä anna muiden päättää puolestasi omaa harrastustasi. - chears
chearleading
-halpaa
-hyvää valmennusta, todennäköisesti
-turvallisempaa
- enemmän hyötyä myöhemmällä iällä opituista taidoista - foo bar
Sinuna katsoisin, voisinko harrastaa salibandya halvemmalla. Joissain lajeissa palaa rahaa kisamatkoihin, seuramaksuihin, vakuutuksiin yms. aika paljon, kun voisi harrastuspohjaltakin pelailla.
Voisit ehkä nauttia enemmän, jos pelaisit salibandyä jossain amatööriporukassa jossa joukkuehenki ei ole huono, ja samalla kokeilisit cheerleadingiä kilpajoukkueessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124090MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822101Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991405Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671127Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838