hyvä kun Mikaela tippui. Ärsyttävä ämmä. Taina on luonnollinen ja hyvä heittäjä!
hyvä Taina
5
472
Vastaukset
- asshole
miten niin hyvä....sehän oli kymmenes? surkee paska se oli!
ja ilmeisesti olet itse "ärsyttävä ämmä" koska vain naisen suusta voi tulla jotain noin typerää....puupää!- erik
Taina oli upea kilpailussa ja niin kauniskin. Kilpailijoita naisten keihäänheitossa oli 50, sijaluku 10 on olympiatasolla todella hyvä saavutus.
Taina Kolkkala, joka on ammatiltaan poliisi, oli asiakkaana kultasepänliikeessä. Samaan aikaan liikkeeseen tuli ryöstäjä. Huomattuaan ryöstäjän aikeet Taina otti mihestä niskalenkin ja heitti ryöstäjän lattiaan. Kyllä nauroin kun sain kuulla jutun. Ryöstäjä oli odottanut sopivaa tilaisuutta että liikeessä on myyjän lisäksi asiakkaana vain nuori nainen. Mahtoi yllättyä. - Tainadiggari
En todellakaan ole nainen. Sovitaan treffit, saat elämäsi selkäsaunan. Lue Erikin vastaus, siinä mielipiteitä Tainasta.
Olen itse tavannut Mikaelan, ärsyttävä ämmä, itserakas, itseriittoinen tyyppi on. Sija 10 on hyvä saavutus olympialaisissa. Hyvä Taina! - Laban
Tainadiggari kirjoitti:
En todellakaan ole nainen. Sovitaan treffit, saat elämäsi selkäsaunan. Lue Erikin vastaus, siinä mielipiteitä Tainasta.
Olen itse tavannut Mikaelan, ärsyttävä ämmä, itserakas, itseriittoinen tyyppi on. Sija 10 on hyvä saavutus olympialaisissa. Hyvä Taina!Mikaela olet ihana ihminen. Näin sanoo hetero.
- Timo
suomalaisten yhteishenki. Eikö olisi hienoa kannustaa KAIKKIA suomalaisia urheilijoita. Nyt oli Taina finaalissa, seuraavalla kerralla joku muu.
Jos ja kun Suomi saa mitalin tai yllättävän pistesijan, ei todellakaan ole väliä KUKA sen saavuttaa.
Kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633