Apua pankin valinnassa, miehet?

nainen4

Nyt tarvitaan miehen logiikkaa ja aivoja! Miksei naistenkin! Olen "paniikissa" koska en tiedä minkä pankin valitsen. Pitäisi olla matalat palvelumaksut, ei visalla maksaessa usein katkoksia, turhautumaton asiakaspalvelu jos jotain ei heti tajua ja toimiva verkkopankki! Pyrin vaihtamaan Nordeasta toiseen, toivottavasti pian.

Mitä pankkia suosittelet? Pakko kysyä täältä, kun ei Pankki -palstalta saa vastauksia. Olen kiitollinen jos joku viitsii kertoa mielipiteensä ja kokemuksia. En ole kovin pinnallinen ihminen, mutta haluan vaan päästä eroon aiemmasta pankista nopeasti. En ole edes rikas, mutta kaikkihan tarvitsevat pankkia joskus. :o

12

182

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IKisinkku M

Itse olen tykännyt pop-pankista kun siellä on asiat sujuneet ja kun suh't pienet konttorit ei tarvitse jonoissa seisoskella. On siitä näköjään muutkin tykänneet:

http://www.marmai.fi/uutiset/asiakkaat arvostavat eniten pop pankin palvelua/a2154311

Palvelumaksuista en tiedä onko halvimmat, muistaakseni jos on 5te tai enemmän käyttötilillä eivät peri ollenkaan niitä. On niitä varmaan muitakin hyviä mutta itse ainakin lähtisin siitä että jättikokoisia konttoreita ja kytkynä vakuutusyhtiöitä ym. haalineita pankkeja välttäisin jo ihan senkin vuoksi kun tuommoisissa pienemmissä yksiköissä pääset esim. asuntolainoista neuvottelemaan suoraan pankinjohtajan kanssa ja ihan eri tavalla löytyy joustoja kuin virkailijan kanssa joka joutuu noudattamaan tarkasti ohjeita.

• lifemocker

itellä ainakin op:n kanssa toiminut kaikki ok

• yx kutale

Ite oon miettinnä siirtymist op:sta S-pankkiin.Suapi rahhoo kysseisistä kaupoista millo vuan, ei tarttee jonotella puolta tunttii. Tahi millon pankin soppii anttoo ommii rahhoi ulos (yleensä auki 14.00). S-pankki 21.00 asti ja ilimanen netti palavelu. Tietennii jos tarvivvaa issoi summii lainnoo, silloin varmaan tuo op-pankki paree.

• Minä vähän luulen, ettei pankkiketjuissa sinänsä suurta eroa ole. Enemmän on merkitystä tuurilla. Millaisen pankkineuvojan on sattunut saamaan, millainen ihminen on palvelunumeroon sattunut vastaamaan jne. Halvimmat ja kalliimmat palvelumaksut ja marginaalitkin vaihtelevat vertailusta toiseen.

• Ikisinkku M

Joop, pankkineuvojan, buahhahhaa, juurikin tuon takia vältän suuria ketjuja kun se on jotenkin niin lapsellista puhua henkilökohtaisesta pankkineuvojasta joka on ihan rivivirkailija jonka luokse jonotat jonolippu kourassa ja saat samaa palvelua kuin miljoona muutakin asiakasta. Itsenäisessä pienemmässä pankissa voit kävellä sisälle ja sanoa että voitko jutella asuntolainasta ja menet samantien sopimaan ehdoista pankinjohtajan kanssa, joustoja löytyy ihan eri tavalla kuin taulukoista.

• iiiiiiiiiiics
    • vaarin neuvo

Pidä rahasi patjasi alla.

• Kyöstix

Pankilla ei ole väliä, koska kaikki pankit pyrkivät niistämään asiakkaasta kaikki eurot ja sentit tavalla sun toisella.

• niin no

Luulisi kuitenkin että pankinjohtotavoissa on eroja ja palvelussa?

• Oasis

Itse olen hankkiutumassa eroon Nordeasta. Olen ollut ko. pankin asiakas aina, mutta pankkineuvojan muuttuessa kaikki muuttui ja minua ollaan kohdeltu viime aikoina kuin "riskiasiakasta".

Minulla ei ole luottohäiriömerkintöjä, minulla on vakituinen hyväpalkkainen työ ja kuulun liittoon työttömyyden varalta, koskaan ei ole jäänyt lyhennyksiä väliin, säästän sekä osakkeisiin että säästötilille, en harrasta osamaksuja, en osta luotolle ja blaah blaah, mutta Nordeassa olen saanut hiukan sellaista kohtelua, että "kun nyt kuitenkin olet yksinäinen nainen, niin riskihän on aika suuri"... Mies kainalossa ilmeisesti pitäisi pankkiin astella.

Hatutti liikaa edellisen käynnin jälkeen, joten olen itsekin etsimässä pennosilleni uutta kotia. Varmaan ne vastaanotetaan jossain positiivisemmalla asenteella.

• Nordean ja Danske Bankin kun jättää pois, ei ole kovin suurta väliä. Itse olen pienen pirkanmaalaisen Sinetti Säästöpankin asiakas. Ei ole konttoreissa ruuhkaa ja kaikki tarvittavat palvelut on netissä saatavissa.

Nordea ja DB harrastaa mm. sitä, että konttoreissa on rajatut palvelut ja kassa, jos sellanen ylipäätään on, on auki 10-13... Erittäin hanurista. Suosittelen paikallista osuuspankkia tai säästöpankkia.

• Geneves tili

Siirrä hillos Sveitsiin niin ei ongelmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      610
      2494
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      414
      1991
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1880
    4. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1486
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1478
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1389
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      123
      1218
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      1020
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      968
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      52
      896
    Aihe