RAMMSTEININ UUSI BIISI

Till

18

1279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jes

Rammstein jyrää.

• Richard

Paljon parempi kuin Mein Teil!!

• steve

Hyvät sanoitukset:

"Coca-Cola, sometimes war"

• sanoitukset
        steve kirjoitti:

Hyvät sanoitukset:

"Coca-Cola, sometimes war"

"Coca-Cola, wunderbar"

• dude2000
        sanoitukset kirjoitti:

"Coca-Cola, wunderbar"

se on muuten ekalla kerralla
        "coca cola, wonderbra" (ei wunderbar)
        ja tokalla
        "coca cola, sometimes war"

pilkun nussimista... :P

• Khira

Äijät ne vaan paranee vanhetessaan :D

• CPS

Ameeeerikaaaaa....

• Vide

Enpä nyt tiedä oliko se parempi kuin Mein Teil, täytyy sanoa että olen aika pettynyt, odotin vielä rankempaa menoa kuin Mutterilla, mutta taitaa jäädä uneksi. *Pettynyt ja surullinen*

• Khira

Menohan ei kuulemma rankennu, päinvastoin.. :-/

• Till

...Mein Teil on jo vähän rankempaa.
        Mutta se onkin ehkä huono biisi juuri sen takia.

• Mie vaan
        Till kirjoitti:

Tää on wunderbar.... muuta ei voi sanoa :-)

• Vide
        Till kirjoitti:

...saa olla ja mieluiten täytyy olla. Itse olen nykyään siirtynyt extreme metallin puolelle (black, death, trash), joten kai sitten Rammstein tuntuu "pullamössöltä". Kuulin radiosta eilen Mein Teilin ja oikeastaan pidin siitä. Amerikasta kai ne wunderbaum jutut vie sen jutun multa. Mutta antaa olla, vetäkää omat mielipiteenne minusta, olen jo tottunut siihen.

• ärgh!

ei näis nykyisis rammstein biiseis oo yhtää jytkettä. tollasta homopoppia toiki bändi nykyään. ennen sitä uskalsi sanoa industrial-metalliksi mutta nykyään antti tuisku on lähempänä. surkeen kuuloinen biisi. paska kertosäe ja paskasti toteutettu aihe. osaisin kirjoittaa amerikkaa pilkkaavia lauluja 100x paremmin kun toi saksalainen perseenreikä. enpä taida ostaa niiden uusinta albumia vaikka pitkään odotinkin sitä....

• dude2000

ei näis nykyisis ärghin arvosteluis oo yhtää jytkettä. tollane homojäykä nykyään. ennen sitä uskalsi sanoa mieheksi mutta nykyään britney spears on lähempänä. surkee arvostelu. paska otsikko ja paskaisesti kirjoitettu teksti. osaisin kirjoitta amerikaa pilkkaavia arvosteluja 100x paremmin kuin tuo homoperseenreikä-ärgh. enpä taida lukea sen uusinta arvostelua vaikken sitä odottanutkaan...

• Star

Minä tykkään.

• Armo

Tämä on varmasti se biisi, joka jakaa mielipiteet kumpaankin suuntaan. Omasta mielestäni erittäin hyvä kappale, parempi kuin odotinkaan, vaikka alussa ajattelinkin, että "olipas paska biisi".

• Jeese

Mahtava kipale tuo Amerika, mutta eka sinkku mein teil on parempi. amerika ei oo oikee rankkaa rammsteinia.

• SportFreak

paras biisi levyllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4771
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      5
      3402
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3210
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2649
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      76
      2385
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1404
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1265
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1148
    Aihe