Hei! Minulla on tähän asti ollu vain mustavalkokuvia ja nyt reidessä iso tatuointi, missä pelkästään ääriviivat. Kuva olisi tarkoitus värittää kesällä. Mietinkin vain että koska tatuointi on ollut aina niin tuskaa, sattuuko varjostus ja värittäminen enemmän?
Vastaukset 13
- tunteja
itselle tehtiin rääreen isohko tatuointi joka väritettiin.. kyllä se aikalailla kipeetä alko siinäkolmen tunnin kohdalla tekemään.. toki muutama taukokin pidettiin.. ei olis paljoa kauempaa enää mieli tehnyt siinä olla tikattavana.. mutta sen kestää.. ja suunnotelmassa onkin toiseen sääreen uutta kuvaa syksyllä lähteä hakemaan :D
- ghhehe
Ääriviivojen teko sattuu enemmän. Mutta niitähän ei hakkailla niin kauaa, kuin värin lyömistä ihoon. Väritys muuttuu tuntuvammaksi, kun ottaa vastaan neulaa kolme tuntia putkeen.
- lifemocker
riippuu niin paikasta ja kuvasta....
- miten on?
Sattuuko kissan vai koiran kuva enemmän?
- lifemocker
miten on? kirjoitti:
Sattuuko kissan vai koiran kuva enemmän?
riippuu minkä kokoisia ovat ja paikasta mihin sen tekee
- miten on?
lifemocker kirjoitti:
riippuu minkä kokoisia ovat ja paikasta mihin sen tekee
Ei víttu oot viisas
- lifemocker
miten on? kirjoitti:
Ei víttu oot viisas
jep ;)
- Hemmunkainen
Liljaa ja pääkallo ja muuta pienempää kuvaa siinä on köynösmäisesti. Koko sivu reiden laajunen. Tosiaan mietin että onko kipu lievempi värittäessä juuri siksi että kun ääriviivat on saanu ja parantua kunnolla ennen varjostusta ja muuta väritystä?
- htrj
KIvulta se silloinkin tuntuu.
Omasta mielest homma menee näin:
Ääriviivat sattuu ja kun alotetaan häivytys,väritys iho on jo niin turtunut, etten puhuisi enää kivusta. Itsellä n. neljän tunnin päästä keho huutaa ei enää ja homma sattuu vaikka ihoa vain koskisi pyyhkeellä.
Eli jos teet osissa. Ääriviivat sattuvat ja kun toisella kerralla sitten otat väritykset se sattuu kunnes iho on turta. Eli et jutussa mitään voita.
Kaikki on silti yksilöllistä. Ja paikka määrittää tietysti kipua.
Tää on mun mielest hauskan osuvaa:
http://www.69tattoo.com/69_kipeinkohta.html
- tattarallallaa
Kyllä mää ite ottasin muutaman tunnin session väritystä mielummin ku ääriviivojen tekemistä.
- kfk
Joo kyl mustaki värittely tuntuu mukavammalta
- näin on
Ääriviivat ja värit tehtiin mulle ainakin erilaisilla neuloilla, kuulin jo äänestä ja kysyin vielä tatuoijalta. Ääriviivat sattuu mun mielestä paljon enemmän, mutta väritys yleensä kestää pidempään, niin siinä loppuvaiheessa sekin alkaa vähän tuntua jo...
- Derpyderp
Mulla ääriviivat ei tuntunu miltään, sit varjostus ym rupes jo pistelee, sit väritys oli jo aika kivuliasta..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791239
- 751073
- 89873
- 48773
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko81678Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40673IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin68626- 28625
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46609