Varjostus ja väritys sattuu enemmän..kö?

Hemmunkainen

Hei! Minulla on tähän asti ollu vain mustavalkokuvia ja nyt reidessä iso tatuointi, missä pelkästään ääriviivat. Kuva olisi tarkoitus värittää kesällä. Mietinkin vain että koska tatuointi on ollut aina niin tuskaa, sattuuko varjostus ja värittäminen enemmän?

13

3319

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunteja

itselle tehtiin rääreen isohko tatuointi joka väritettiin.. kyllä se aikalailla kipeetä alko siinäkolmen tunnin kohdalla tekemään.. toki muutama taukokin pidettiin.. ei olis paljoa kauempaa enää mieli tehnyt siinä olla tikattavana.. mutta sen kestää.. ja suunnotelmassa onkin toiseen sääreen uutta kuvaa syksyllä lähteä hakemaan :D

• ghhehe

Ääriviivojen teko sattuu enemmän. Mutta niitähän ei hakkailla niin kauaa, kuin värin lyömistä ihoon. Väritys muuttuu tuntuvammaksi, kun ottaa vastaan neulaa kolme tuntia putkeen.

• lifemocker

riippuu niin paikasta ja kuvasta....

• miten on?

Sattuuko kissan vai koiran kuva enemmän?

• lifemocker
        miten on? kirjoitti:

Sattuuko kissan vai koiran kuva enemmän?

riippuu minkä kokoisia ovat ja paikasta mihin sen tekee

• miten on?
        lifemocker kirjoitti:

riippuu minkä kokoisia ovat ja paikasta mihin sen tekee

Ei víttu oot viisas

• lifemocker
        miten on? kirjoitti:

Ei víttu oot viisas

jep ;)

• Hemmunkainen

Liljaa ja pääkallo ja muuta pienempää kuvaa siinä on köynösmäisesti. Koko sivu reiden laajunen. Tosiaan mietin että onko kipu lievempi värittäessä juuri siksi että kun ääriviivat on saanu ja parantua kunnolla ennen varjostusta ja muuta väritystä?

• htrj

KIvulta se silloinkin tuntuu.
        Omasta mielest homma menee näin:
        Ääriviivat sattuu ja kun alotetaan häivytys,väritys iho on jo niin turtunut, etten puhuisi enää kivusta. Itsellä n. neljän tunnin päästä keho huutaa ei enää ja homma sattuu vaikka ihoa vain koskisi pyyhkeellä.

Eli jos teet osissa. Ääriviivat sattuvat ja kun toisella kerralla sitten otat väritykset se sattuu kunnes iho on turta. Eli et jutussa mitään voita.

Kaikki on silti yksilöllistä. Ja paikka määrittää tietysti kipua.

Tää on mun mielest hauskan osuvaa:
        http://www.69tattoo.com/69_kipeinkohta.html

• tattarallallaa

Kyllä mää ite ottasin muutaman tunnin session väritystä mielummin ku ääriviivojen tekemistä.

• kfk

Joo kyl mustaki värittely tuntuu mukavammalta

• näin on

Ääriviivat ja värit tehtiin mulle ainakin erilaisilla neuloilla, kuulin jo äänestä ja kysyin vielä tatuoijalta. Ääriviivat sattuu mun mielestä paljon enemmän, mutta väritys yleensä kestää pidempään, niin siinä loppuvaiheessa sekin alkaa vähän tuntua jo...

• Derpyderp

Mulla ääriviivat ei tuntunu miltään, sit varjostus ym rupes jo pistelee, sit väritys oli jo aika kivuliasta..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1239
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      75
      1073
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      89
      873
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      773
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      747
    6. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      81
      678
    7. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      673
    8. IS Viikonloppu 25.-26.7.2026

Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin
      Sanaristikot
      68
      626
    9. 28
      625
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      46
      609
    Aihe