Reilupeli on perseestä?

Rakkauttako

Joskus on vaikea ymmärtää asioiden tarkoitusta. Tammikuussa avovaimo halusi pitkän seurustelun jälkeen kihloihin "ehtona" oli että se on sitten avioliittolupaus! Ostettiin mm. uusi auto yhteisen turvallisuuden vuoksi. Tuli yllättävä sairastuminen ja raha tilanne tiukkeni.. minkäs teet?. Kulkupelistä ei kuulema voitu luopua kun hävettäisi niin paljon. Kesä läheni kovaa vauhtia ja toinen pystyin menemään piten halusi sl takia. Suhde rupesi oireilemaan. Avovaimo ehdotteli ""taukoa"" ja miettimis aikaa. Ei kuulema haluaisi minua menettää, enhän minä ollut mihinkään menemässä!! Kuulin alkukesästä toisesta miestä ja molemmat kiistivät asian, kavereita vain. Vietimme kuitenkin paljon aikaa yhdessä ja asiat tuntuivat olevan niin kuin ennenkin. Aika ajoin kyselin tästä toisesta ihmisestä kun tuntui että jokin mättää. Mutta kun ihminen jota rakastaa ylikaiken ja itse on valmistekemään suuriakin "uhrauksia" toisen / suhteen eteen, katsoo sinua syvälle silmiin ilme värähtämättä ja sanoo että sinä olet ainut mies hänen elämässään.. miten voi olla uskomatta?? Loppu kesä meni todella hyvin!! avovaimokin puhui asioista monikossa (me kaksi).. Olin uskoa täynnä!! elokuussa kaikki meni riekaleiksi, yhden vkon lopun jälkeen asiat muuttuivat oudoiksi. Toisesta näki jo kauvaksi että jokin mieltä painaa! Sanoin että en jaksa enään jos tilanne on mennossa samaksi kuin alkukesästä ja mun pitää viettää lomaa yksinäni vaikka oli suunniteltu ihan muuta! keskustelun yhteydessä hän ilmoitti minulle että ei halua enään olla minun kanssa. Kunnollista syytä ei meinannut tulla mitenkään. Sanoin että joko olen niin oksettava ihminen tai sinulla on toinen! muutaman tunnin asiaa selviteltäessä hän sitten "tunnusti" että on "ihastunut" siihen samaan mieheen jota epäilinkin. Heillä oli kuulema ollut peliä jo n 3 kk. Rupes tuntumaan aika pahalta!! tunteet meni aivan sekasin, miten toinen voi kohdella toista näin? mitä oon tehnyt että rakastamani ihminen valehtelee koko kesän? Vastahan hän itse ehdotti kihloista!! Näinkö palkitaan että tukee toista läpi vaikeiden aikojen kaikella mahdollisella tavalla. Olen aina pitänyt toista ensimmäisellä sijalla ja itse siinä rinnalla tai kakkosena. Elämä muuttuu ihan täysin, ei ole enään mahdollisuutta nukahtaa ja herätä Rakkaansa vierestä. Sen paikan täyttää toinen?? Tavallaan asia ei minulle kuulu, mutta tuntuu pahalta kun iltaisin asiaa ajattelee, nukkumaan menen vasta kun olen todella väsynyt niin uni tulee väkisinkin. Toisen perään ei saisi ruikuttaa, mut jokainen voi sitä sitten miettiä jos sattuu omalle kohdalle. Tulevaisuus on mysteeri, ei paljon tee mieli suunnitella mitään isompia. kumpa pääsis tän asian yli, pelottaa tosin kun haluaisi toisen vielä takaisin! Onneksi on ystäviä joille voi asiasta puhua, yhdelle ihmiselle tää ois liikaa!! "Tarinan opetus voisi olla, että älä koske toisen omaan ennen kuin toinen on selvittänyt omat asiansa"

5

1118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen21

varsinkin kun tajuaa, että on toiselle vain leikkikalu. se sattuu ja pahasti, kun toinen on antanut ymmärtää, että tästä jutusta tulee jotain kunhan vain yrittää oikein. yritystä on niin paljon, ettei tosikaan, mutta eivät asiat ole miksikään muuttuneet. tein kantani selväksi miehelle, etten ole mikään lelu hänelle. eipä ole ottanut yhteyttä. otan osaa suruusi. mikään ei voi pelastaa särkynyttä sydäntä. toipuminen vie aikaa. itse ajattelen, ettei toinen ole minun arvoiseni. sillä jos ihmisestä välittää oikeasti, ei se toiselle ole kertakäyttökamaa. ehkä joskus löydän miehen, joka voisi rakastaa minua ehdoitta. nyt ajatus tuntuu todella kaukaiselta, mutta ehkä joskus..

• Rakkauttako

Toivon myös sinulle kaikkea hyvää tästä eteen päin. Toivottavasti löydät miehen joka sinut ansaitsee=). Mä yritän kovasti paikkailla haavojani. T: mies 26v

• ei lelu

Tuo auttaa kun voi ajatella ettei toinen ollut "minun arvoiseni" tai jos jättäjä osoittautuu paskiaiseksi. Silloin voi todellakin selittää itselleen ettei kuviosta muutenkaan olisi tullut mitään.

Minut jätti ihminen joka rakasti minua ja rakastaa edelleen. Tuntuu aika pahalta luopua tällaisesta kun ei edes voi olla vihainen toiselle tai selittää että emme olisi sopineet toisillemme.

Hassua, välillä melkein toivoo että kunpa se olisi ollut edes ilkeä minulle... Olisin saanut syyn...

• nainen21
        ei lelu kirjoitti:

Tuo auttaa kun voi ajatella ettei toinen ollut "minun arvoiseni" tai jos jättäjä osoittautuu paskiaiseksi. Silloin voi todellakin selittää itselleen ettei kuviosta muutenkaan olisi tullut mitään.

Minut jätti ihminen joka rakasti minua ja rakastaa edelleen. Tuntuu aika pahalta luopua tällaisesta kun ei edes voi olla vihainen toiselle tai selittää että emme olisi sopineet toisillemme.

Hassua, välillä melkein toivoo että kunpa se olisi ollut edes ilkeä minulle... Olisin saanut syyn...

minä se jutun laitoin poikki kun jätkästä ei kuulunut hyvin pitkään aikaan (melkein kaksi viikkoa) mitään. on kai turha teeskennellä että mies oli tosissaan mun kanssa. yleensähän naiselle soitetaan tai muuten otetaan yhteyttä jo halutaan nähdä. nytkin kyseessä oli toinen vai kolmas yritys jatkaa hommaa. en halunnut jatkaa "suhdetta" niin että näimme vain kolmen viikon välein ja silloinkin mies halusi sänkyyn. hommaan liittyy niin monta muutakin asiaa, en vain jaksa kertoa stooriani kymmentä kertaa uudelleen. tietty jos kiinnostaa kerron, mutta nyt säästän itseltäni aikaa.

joten nyt oikeasti olo on parempi, kun ei ole sitä miestä riesana. harmi vain ettei asioita saatu sanottua päin kasvoja, mutta toisaalta asia ei näytä olevan edelleenkään miehelle mikään iso menetys kun ei ota yhteyttä ja halua keskustella asiasta. olen tosi onnellinen että sain tehtyä ratkaisun joka osoittautui itselleni parhaaksi.

• Partapekka

Olisit tyytyväinen että se tapahtui tuossa vaiheessa.
      Olisi ollut vaikeampaa ja kalliimpaa muutaman vuoden kuluttua. Et menettänyt mitään. Parempia naisia löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4740
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3364
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3180
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2607
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      69
      2320
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1769
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1374
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1245
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1078
    Aihe