Urheilukiellon aikana

Hei,

minulla todettiin jalkapöytämurtuma, mikä luutuu omia aikojaan. Urheilukieltoa on ainakin kaks kuukautta. Onko kellään kokemuksia? Voinko tänä aikana olla vaikka lyöjäjokerina, silleen että en juoksisi, löisin vaan. Miten voin treenata tänä aikan? Antakaa vinkkejä.
2165
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Nojaat siihen mailaan aamupäivällä pari tuntia ja pyörittelet, iltapäivällä sma homma! Kypärää kannattaa käytää ja pihkaa lapasiin! Tosi illasta sitten baariin kehuun, no saitko lyötyä! Melkein sain!

Äänestä

Olin viime kesänä viisi viikkoa sivussa juurikin samasta syystä(tosin oli vaan hiusmurtuma, siksi lyhyempi aika). Ei mulla olis kyllä ollut mitään asiaa pelaamaan, hyvä kun kävellä pysty kunnolla.

Et oikeestaan voi vaan lyödä, koska kyllä saatetaan kentälle pudotella, vaikka koppia löisitkin. Ja varmaan pudotetaankin, jos selkeesti nähdään, ettei siellä pysty etenemään. Kurja totuus :(

Nyt kannattaa ehkä painottaa fysiikkaan, esim. ylävartaloa pystyy hyvin treenaamaan ja jalkojakin(jos siis on pääsy salille, jossa on laitteita, joilla tehdessä ei tarvitse seisoa. Muuta treenimahdollisuutta en oikein näe. Paitsi sitten, kun saat luvan alkaa tehdä jotain. Pesäpallossa tulee kuitenkin niin kovaa vääntö jalkapöytään ihan lyödessäkin, että sitä ei missään nimessä voi suositella.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

nro 11 kirjoitti:

Hei,

minulla todettiin jalkapöytämurtuma, mikä luutuu omia aikojaan. Urheilukieltoa on ainakin kaks kuukautta. Onko kellään kokemuksia? Voinko tänä aikana olla vaikka lyöjäjokerina, silleen että en juoksisi, löisin vaan. Miten voin treenata tänä aikan? Antakaa vinkkejä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu