Urheilukiellon aikana

nro 11

Hei,

minulla todettiin jalkapöytämurtuma, mikä luutuu omia aikojaan. Urheilukieltoa on ainakin kaks kuukautta. Onko kellään kokemuksia? Voinko tänä aikana olla vaikka lyöjäjokerina, silleen että en juoksisi, löisin vaan. Miten voin treenata tänä aikan? Antakaa vinkkejä.

2

164

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rokuli3

Nojaat siihen mailaan aamupäivällä pari tuntia ja pyörittelet, iltapäivällä sma homma! Kypärää kannattaa käytää ja pihkaa lapasiin! Tosi illasta sitten baariin kehuun, no saitko lyötyä! Melkein sain!

• pelaaja2

Olin viime kesänä viisi viikkoa sivussa juurikin samasta syystä(tosin oli vaan hiusmurtuma, siksi lyhyempi aika). Ei mulla olis kyllä ollut mitään asiaa pelaamaan, hyvä kun kävellä pysty kunnolla.

Et oikeestaan voi vaan lyödä, koska kyllä saatetaan kentälle pudotella, vaikka koppia löisitkin. Ja varmaan pudotetaankin, jos selkeesti nähdään, ettei siellä pysty etenemään. Kurja totuus :(

Nyt kannattaa ehkä painottaa fysiikkaan, esim. ylävartaloa pystyy hyvin treenaamaan ja jalkojakin(jos siis on pääsy salille, jossa on laitteita, joilla tehdessä ei tarvitse seisoa. Muuta treenimahdollisuutta en oikein näe. Paitsi sitten, kun saat luvan alkaa tehdä jotain. Pesäpallossa tulee kuitenkin niin kovaa vääntö jalkapöytään ihan lyödessäkin, että sitä ei missään nimessä voi suositella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      127
      1289
    2. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      88
      1212
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      78
      656
    4. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      9
      608
    5. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      21
      576
    6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      533
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      44
      495
    8. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      19
      485
    9. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      115
      479
    10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      462
    Aihe