Kyllä täytyy sosiaaliset taidot olla naisella heikot jos kolmekymppisenä vielä on sinkku. Ainakin luonne täytyy olla kusipäinen, narsistinen tai muuten hankala. Ja jos tuollaisella muijalla on vielä useita suhteen tynkiä takanaan, niin alkaa tuo katkeruus ja kyynisyyskin pukata pintaan.
Säälittävä katella noita vanhoja kolmekymppisiä "pimuja" jotka roikkuvat baareissa ja jotka ovat siirtymässä sieltä karaokebaarien seinäruusuiksi.
Osa on ollut nuorena niin kauniita että luulivat saavansa kaiken, mutta nyt itsekeskeisyys kostautuu ja yksinäisyys odottaa. Ulkonäkö meni jo!!!
Nykynaiset on unohtaneet sen tosiasian, ettei aika edelleenkään ole suosiollinen naiselle. Nainen kukkii kauniina hetken ja sitten lakastuu nopeasti. Kolmekymppiset naiset on jo parhaat vuotensa menettäneet...elämä meni jo!!!!
30 vuotiaat naiset
24
4174
Vastaukset
- Jorma
olikos se Kepa vai mikä A. Kallosen bändi jolla on osuva biiskikin tällaisesta naisesta...
Kuka muistaa biisin nimen jota taas soitetaan melko paljon? - Jape
juuri näin. Melkeinpä kaikki tuon ikäiset jotka tunnen ovat juuri kuvailemaasi kategoriaa.
- lallati
"Kun on puhtaat munat ja vilpitön mieli niin sillä jo pärjää pitkälle, lallati lallati lallati laa laa, sillä jo pääsee pitkälle. "
Jos ei ole paljoa annettu niin ei voi paljoa odottakaan. Yhteiskunnan vähempiosaisia.
Mutta yhtälailla näitä reppanoita löytyy miehistä = kaljan sumentama katse ja turvonnut olemus. Mun ei käy edes sääliksi. - vastaa
No niinhän sen täytyy olla kun sen sinä sen sanoiksi olet pukenut:). Omalta kohdalta voin sanoa että sinkkuna oleminen on ihan oma valinta, ja niin kuin usein en ole onnistunut kohtaamaan itselleni sopivaa puoliskoa:)). Joskus olen asiasta paholillani mutta kun katson huonossa avioliitossa kituvia ystäviäni, jotka hoivaavat lapsiaan ja usein aika ikäviä miehiään en ole niinkään katkera;). Baareissa ei tule roikuttua kun urheileminen vie kaiken vapaa-ajan, joten en tiedä millaista elämää sieltä löytyy, mutta ei se suoraan sanottuna kiinnostakkaan:).
Kaikkein mukavinta elämässäni ovat urheilun kautta hankitut ystävät ympäri maailmaa ja sitten kun olen liian vanha kilpailemaan voin aina tehdä juniorityötä:), joten pariutuminen sekä omien lasten hankkiminen ei ole todellakaan kaikkien naisten elämän tarkoitus:)... - "30"
Buuhuu Matti. Olen niin yksin. Olen melkein 30 ja minulla ei ole miestä. Kauneuskin on katoamassa, yääh. Päivä päivältä rumennun, voi voi. Taas tuli yksi ryppy lisää, buuhuu. Kohta en pääse sikiämään ja täyttämään maata. Snif snif. Elämäni tarkoitus on ihan kadoksissa. Oikeastaan elämä on jo ohi. Kyllä kyllä, siltä tuntuu. Olen niin kyyyyyninen. Buuhuu. Sinäkin olet varmaan jo varattu. Kaikki hyvät miehet ovat jo naimisissa tai homoja. Snif.
Ziisus. - Yks sinkkumies
Varmaan tuollaisiakin löytyy, mutta eiköhän nykyisin ole niin miehissä kuin naisissakin paljon sellaisia, (minunlaisia) jotka haluavat olla oman elämänsä herroja.
Kaikki meistä ei nyt vain kertakaikkiaan kaipaa parisuhdetta, perhe-elämästä puhumattakaan.- hah
Ne jotka puhuu "oman elämän herruudesta" on vain katkeria paskoja jotka ei kykene parisuhteeseen ja viettävät pitkän turhan yksinäisen elämän.
- hoh
hah kirjoitti:
Ne jotka puhuu "oman elämän herruudesta" on vain katkeria paskoja jotka ei kykene parisuhteeseen ja viettävät pitkän turhan yksinäisen elämän.
Puhu itsestäsi vain, onneton, kun et oivalla mitä muuta elämässä voi olla.
- Yks sinkkumies
hah kirjoitti:
Annappa nyt minulle pikaohjeet, että miten katkeroidutaan? Voishan sitäkin vaihteeksi kokeilla : ))
- noin
hah kirjoitti:
oletko sata asiastasi? oletko nähnyt kaiken maailmassa ja tiedät mikä on parasta kullekin?
Mielipiteet on kun persereiät jokaisella on oma.Sun mielipiteesi on vaan yksi muiden joukossa samoin mun kun sanon ettet tiedä mitä joriset. - "30"
Hyvä, sinkkumies! Jos joskus päätät sinkkuutesi niin ainakaan se ei johdu siitä että olet ikävystynyt ja masiksessa, ja haluat jonkun muuttavan tilanteesi sun puolesta. Rasittaa nää tyypit jotka kitisee. Eivät ainakaan houkuttele luokseen asenteellaan. Ja luultavasti siinä vaiheessa kun he lyöttäytyvät jonkun kanssa yhteen, niin kitinä alkaa taas uudelleen kun toinen osapuoli lakkaa tekemästä heitä onnellisiksi: passiivisuuden riemuvoitto. Miten voi tehdä toisen onnelliseksi, jos ei pysty tekemään itseäänkään?
ps. edellisen kirjoittajan kommentteihin viitaten, olipa kehnoa tulkintaa sun kommenteista. eihän mikään sanomasi missään vaiheessa vaiheessa edes viitannut siihen että olisit tuputtanut näkemystäsi ainoana oikeana asenteena. hyvät kommentit koskien sun henkilökohtaista elämää (ja mukavan tasapuolisesti myös meitä muita, joita kyllä on!) oli taas jonkun kaverin yksioikoisen tulkinnan uhreina.
tsemppiä sulle sinkkumies. pidä hauskaa!
- tekla
Aika lailla yleistät. Tuo saattaa päteä niihin kolmekymppisiin, jotka todellakin ovat nirsoilleet nuoruusvuosinaan, mutta tuskinpa kaikkiin.
Minusta kolmekymppiset miehet ovat miehekkäitä ja kokeneempia kuin oman ikäiseni (olen 25)!Nykyinen avokki täyttää pian 30-vuotta ja kun katson aikajanaa, jolla olen hänet tuntenut ja kaikkia kuvia joita olen hänestä nähnyt ennen minua, voin vaan sanoa että muutosta parempaan on tapahtunut kokoajan. Sitä mukaa mitä vanhemmaksi minä olen käynyt, sitä nuoremmaksi minua on alettu luulemaan.Ollessani 19-vuotias, miehet usein ajattelivat minun olevan ainakin 23-vuotias. Nykyään veikataan 21-vuotta!Enkä usko että olen kolmeenkymppiin mennessä olennaisesti muuttunut siitä mitä olen nyt. Olen sellainen nainen, joka haluaa pitää huolta itsestään.
että näillä sanoilla... - Kaisa-Lotta
Sinulla on kummallisia ajatuksia. Ilmeisesti ne kuitenkin perustuvan jonkinlaiseen empiiriseen kokemukseen, muutoin tuskin viitsisit esittää niitä julkisesti.
Kummastuttaa, missä sinä tuollaisia kokemuksia olet hankkinut. Ja surettaa sinun puolestasi, jos niiden perusteella muodostat ennakkokäsityksiä, jotka aivan ilmeisesti toimivat esteenä sille, että näkisit, minkälaista maailmassa oikeasti on. Viime kädessähän ne estävät sinun kasvusi ja viisastumisesi. - Maria
En ole sinkku.Näytän n.25v. vaikka olen 34v.Edelleen kaunis,sexy perheen äiti.Ja vientiä olis..
- M..
Kyllähän vientiä varmaan on. Jos pillua irtoaa niin mikä ettei vaikka olis vanhempikin. Mutta että alkais johonkin muuhun niin ei ei ei.
- Oster
M.. kirjoitti:
Kyllähän vientiä varmaan on. Jos pillua irtoaa niin mikä ettei vaikka olis vanhempikin. Mutta että alkais johonkin muuhun niin ei ei ei.
" Kyllähän vientiä varmaan on. Jos pillua irtoaa niin mikä ettei vaikka olis vanhempikin. Mutta että alkais johonkin muuhun niin ei ei ei."
Tätä naiset eivät onneksi tajua sitten millään. Sänkyyn haluaminen ja perheen perustaminen ovat miehille kaksi eri asiaa. Sänkyyn kelpaa vähän rypistyneempikin nainen, mutta ei sellaisen kanssa halua viettää muuta aikaa.
Jos naisesta tuntuu, että miehet ovat vain seksin perässä, niin se tarkoittaa, että naisesta ei ole muuhun kuin patjaksi. Yksinkertaista. - Maria
M.. kirjoitti:
halunnut suhteen kanssani.En ole maannut hänen kanssaan.Mutta muuten olemme tapailleet.
- Pillu
Eihän meistäkään moni seurustele. Teinipoikia kun ei kiinnostanut muu kuin pillu, eikä suurinta osaa parikymppisistä miehistäkään. Kerran luulin seurustelevani erään kolmekymppisen miehen kanssa, mutta sekin oli vaan pillun perässä. Tässä sitten odotan sitä rupsahtamista kuin kuuta nousevaa, ettei tarvitse enää hätistellä pois näitä pilluhaukkoja. Seitsemän vuoden päästä täytän 30 ja ilmeisesti sitten helpottaa.
- Ukkeli
Mitä naisilla on muutakaan tarjota kuin pillu???
- ...
Sä oot vielä käypää tavaraa, varsinkin jos et oo synnyttänyt. Tollaset synnyttäneet kolmekymppiset on ihan löysiä ja varmasti siinä vaiheessa saavatkin olla rauhassa. Kannatta panna nyt kun sua vielä halutaan, 7 vuoden päästä siirryt takariviin seinäruusuksi.
- pillu
... kirjoitti:
Sä oot vielä käypää tavaraa, varsinkin jos et oo synnyttänyt. Tollaset synnyttäneet kolmekymppiset on ihan löysiä ja varmasti siinä vaiheessa saavatkin olla rauhassa. Kannatta panna nyt kun sua vielä halutaan, 7 vuoden päästä siirryt takariviin seinäruusuksi.
Olen seurustellut jo kolme vuotta itseäni tyhmemmän tyypin kanssa. Häneltä saan munaa kun panettaa eli päivittäin. Harmittaa välillä, kun parempitasoisempiakin miehiä olisi tarjolla, mutta ne ei anna kuin kerran, pari ja lähtee sitten etsimään uutta. Mä olen tullu siihen tulokseen, ettei miehet oikeesti edes välitä seksistä, kunhan saa kerran viikossa jonkun vartin vetää puunkoloa. Ehkä vanhemmat miehet haluais useammin, mutta niillä ei enää seiso muna.
- Voi voi Matti :)
... kirjoitti:
Kylläpäs tuli katkeraa tilitystä..oletkohan Matti ihan kunnossa? :)
Itse voin kertoa olevani kaikkea muuta kuin ravintoloissa notkuva seinäruusu, ulkonäölläni voitan useimmat 10 vuotta nuoremmat mennen tullen ja palatessa. Ja ennen kaikkea: olen fiksumpi ja itsevarmempi kuin naiivimmat, vielä itseään etsivät ja epätoivoisesti miehiin takertuvat nuoret naiset.
Pitkiä, monien vuosien seurustelusuhteita ja avoliitto takana voin kertoa, että varaa oli valita silloin ja on edelleen.
Tottahan on se, että ihminen muuttuu vanhetessaan, mutta joillekin on suotu hyvät geenit, joiden ansioista voi kolmikymppinenkin näyttää hyvin hehkeältä :) Oma poikaystäväni uskoi minun olevan korkeintaan 23, kun tapasimme ensimmäisen kerran.
Ja sinulle otsikolla "sä olet vielä käypää.." Oma p****ni on tiukempi (muutenkin kaunis viivapimppi, jossa ei ole ylimääräisiä röpelöitä ja puskia)kuin monella teinillä, ei ikä vaikuta löysyyteen millään tavoin, vaan se on rakennekysymys. Synnyttänyt en ole, mutta eivätköhän äidit jumppaamalla saa lihakset taas kuntoon.
Tässä Matin tapauksessa olisi syytä puhua KATKEROITUNEISTA MIEHISTÄ naisten sijaan.
Tsemppiä Matti!! - ironman
... kirjoitti:
Ei oo olemas löysää p**ppiä. On vaan peinimunasia miehiä.
- kyllä ne miehet
vuotiaankin perässä ihan samalla tavalla kuin 10 vuotta sitten, ottaen huomioon sen, et olen yhä erittäin hyvännäköinen nainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254803Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113479Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1303256Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282706Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu832449Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181813Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211299Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41228