menestynyt työelämässä tavoitteittesi mukaisesti? :)
Oletko
21
112
Vastaukset
- kiltti nainen
En varsinaisesti. :) Kiitos kysymästä.
Entä itse? :)- kiltti mies
Olen koululainen :)
- kiltti nainen
kiltti mies kirjoitti:
Olen koululainen :)
Miksi? :)
- kiltti mies
kiltti nainen kirjoitti:
Miksi? :)
Amis jäi kesken 90-luvulla.
- kiltti nainen
kiltti mies kirjoitti:
Amis jäi kesken 90-luvulla.
Kenelläpä ei. :)
- kiltti nainen
kiltti mies kirjoitti:
Amis jäi kesken 90-luvulla.
Arvaan, että sinulla on jotain ei-kesken jäänyttä. :)
- kiltti mies
kiltti nainen kirjoitti:
Arvaan, että sinulla on jotain ei-kesken jäänyttä. :)
En voi puhua siitä. :)
- kiltti nainen
kiltti mies kirjoitti:
En voi puhua siitä. :)
Ymmärrän. Vaimosi salakatselee. :)
- pili.
Ehdottomasti. Paremmin kuin kuvittelinkaan.
Buha! ;D Paremmin kuin 10v sitten kuvittelinkaan.
Paskaa tämä on silti.- kiltti nainen
Oletko jo valmis psygologi? :)
- kiltti mies
kiltti nainen kirjoitti:
Oletko jo valmis psygologi? :)
Ei, ei, dorka kasvattaa homeitiöitä kaapissa. :)
kiltti mies kirjoitti:
Ei, ei, dorka kasvattaa homeitiöitä kaapissa. :)
Itiöt ja humanistinen hömppä ovat mennyttä elämää. Olen nyt kunniallinen koodinnäpyttelijä.
- ISO mies
Onko kiltti mies oikeasti kiltti?
En ole, koska mulla ei ole vakipaikkaa. En mä koskaan mistään pätkätöistä haaveillut. Muutenhan mä en haluakaan edetä, perustuunarin työ riittää ihan hyvin. Kunhan sillä perheen ja ittensä pitää elämän syrjässä kiinni ja tarpeelliset kulut kattaa.
se on helppoo ku ei ole niitä tavoitteita, mut se edellinen paikka kyl alkoi jo tympimään et oli ihan positiivista et se loppuikin ilman et mun tarvi irtisanoutua sieltä.. mut ei sekään ollu tavoite, se oli vaan onnenkantamoinen,
murElämän pitkässä juoksussa on tavoitteet muuttuneet pari kertaa. Vielä on matkaa jäljellä. Pusken eteenpäin kuin tamppauskone. :)
(ehkä jonakin päivänä.. )Olen vielä hengissä.
Työelämässä on menestystä kyllä, enemmänkin kuin laiskanpuoleiselle tyypille olis tarpeen. Varsinaisia tavoitteita ei sen jälkeen ole ollut kun yliopistoon pääsi, tarkoituksena saada pohja mukaville sisätöille. Sattuma johdottaa työuraa hyvin pitkälle, mitä paikkoja kohdalle osuu kun sellasen tarvii. Aika nopeasti työn mielekkyys tuli tärkeämmäksi jutuksi kuin palkka. Paras on tietysti hyväpalkkainen kiva työ.
- kesämisu :)
parasta on tietysti kesäkollin pusuttaminen. moiskis, njom, njom. :-)
kesämisu :) kirjoitti:
parasta on tietysti kesäkollin pusuttaminen. moiskis, njom, njom. :-)
Entä jos se on äkäisellä tuulella? :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427