menestynyt työelämässä tavoitteittesi mukaisesti? :)
Oletko
21
97
Vastaukset
- kiltti nainen
En varsinaisesti. :) Kiitos kysymästä.
Entä itse? :)- kiltti mies
Olen koululainen :)
- kiltti nainen
kiltti mies kirjoitti:
Olen koululainen :)
Miksi? :)
- kiltti mies
kiltti nainen kirjoitti:
Miksi? :)
Amis jäi kesken 90-luvulla.
- kiltti nainen
kiltti mies kirjoitti:
Kenelläpä ei. :)
- kiltti nainen
kiltti mies kirjoitti:
Arvaan, että sinulla on jotain ei-kesken jäänyttä. :)
- kiltti mies
kiltti nainen kirjoitti:
Arvaan, että sinulla on jotain ei-kesken jäänyttä. :)
En voi puhua siitä. :)
- kiltti nainen
kiltti mies kirjoitti:
En voi puhua siitä. :)
Ymmärrän. Vaimosi salakatselee. :)
- pili.
Ehdottomasti. Paremmin kuin kuvittelinkaan.
Buha! ;D Paremmin kuin 10v sitten kuvittelinkaan.
Paskaa tämä on silti.- kiltti nainen
Oletko jo valmis psygologi? :)
- kiltti mies
kiltti nainen kirjoitti:
Oletko jo valmis psygologi? :)
Ei, ei, dorka kasvattaa homeitiöitä kaapissa. :)
kiltti mies kirjoitti:
Ei, ei, dorka kasvattaa homeitiöitä kaapissa. :)
Itiöt ja humanistinen hömppä ovat mennyttä elämää. Olen nyt kunniallinen koodinnäpyttelijä.
- ISO mies
Onko kiltti mies oikeasti kiltti?
En ole, koska mulla ei ole vakipaikkaa. En mä koskaan mistään pätkätöistä haaveillut. Muutenhan mä en haluakaan edetä, perustuunarin työ riittää ihan hyvin. Kunhan sillä perheen ja ittensä pitää elämän syrjässä kiinni ja tarpeelliset kulut kattaa.
se on helppoo ku ei ole niitä tavoitteita, mut se edellinen paikka kyl alkoi jo tympimään et oli ihan positiivista et se loppuikin ilman et mun tarvi irtisanoutua sieltä.. mut ei sekään ollu tavoite, se oli vaan onnenkantamoinen,
murElämän pitkässä juoksussa on tavoitteet muuttuneet pari kertaa. Vielä on matkaa jäljellä. Pusken eteenpäin kuin tamppauskone. :)
(ehkä jonakin päivänä.. )Olen vielä hengissä.
Työelämässä on menestystä kyllä, enemmänkin kuin laiskanpuoleiselle tyypille olis tarpeen. Varsinaisia tavoitteita ei sen jälkeen ole ollut kun yliopistoon pääsi, tarkoituksena saada pohja mukaville sisätöille. Sattuma johdottaa työuraa hyvin pitkälle, mitä paikkoja kohdalle osuu kun sellasen tarvii. Aika nopeasti työn mielekkyys tuli tärkeämmäksi jutuksi kuin palkka. Paras on tietysti hyväpalkkainen kiva työ.
- kesämisu :)
parasta on tietysti kesäkollin pusuttaminen. moiskis, njom, njom. :-)
kesämisu :) kirjoitti:
parasta on tietysti kesäkollin pusuttaminen. moiskis, njom, njom. :-)
Entä jos se on äkäisellä tuulella? :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5842269Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4081826Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221650Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641428JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191226- 571154
- 1221144
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16898Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13878Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66833