Oletko

kiltti mies

menestynyt työelämässä tavoitteittesi mukaisesti? :)

21

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiltti nainen

      En varsinaisesti. :) Kiitos kysymästä.


      Entä itse? :)

      • kiltti mies

        Olen koululainen :)


      • kiltti nainen
        kiltti mies kirjoitti:

        Olen koululainen :)

        Miksi? :)


      • kiltti mies
        kiltti nainen kirjoitti:

        Miksi? :)

        Amis jäi kesken 90-luvulla.


      • kiltti nainen
        kiltti mies kirjoitti:

        Amis jäi kesken 90-luvulla.

        Kenelläpä ei. :)


      • kiltti nainen
        kiltti mies kirjoitti:

        Amis jäi kesken 90-luvulla.

        Arvaan, että sinulla on jotain ei-kesken jäänyttä. :)


      • kiltti mies
        kiltti nainen kirjoitti:

        Arvaan, että sinulla on jotain ei-kesken jäänyttä. :)

        En voi puhua siitä. :)


      • kiltti nainen
        kiltti mies kirjoitti:

        En voi puhua siitä. :)

        Ymmärrän. Vaimosi salakatselee. :)


    • pili.

      Ehdottomasti. Paremmin kuin kuvittelinkaan.

      Buha! ;D

    • Paremmin kuin 10v sitten kuvittelinkaan.

      Paskaa tämä on silti.

      • kiltti nainen

        Oletko jo valmis psygologi? :)


      • kiltti mies
        kiltti nainen kirjoitti:

        Oletko jo valmis psygologi? :)

        Ei, ei, dorka kasvattaa homeitiöitä kaapissa. :)


      • kiltti mies kirjoitti:

        Ei, ei, dorka kasvattaa homeitiöitä kaapissa. :)

        Itiöt ja humanistinen hömppä ovat mennyttä elämää. Olen nyt kunniallinen koodinnäpyttelijä.


    • ISO mies

      Onko kiltti mies oikeasti kiltti?

    • En ole, koska mulla ei ole vakipaikkaa. En mä koskaan mistään pätkätöistä haaveillut. Muutenhan mä en haluakaan edetä, perustuunarin työ riittää ihan hyvin. Kunhan sillä perheen ja ittensä pitää elämän syrjässä kiinni ja tarpeelliset kulut kattaa.

    • se on helppoo ku ei ole niitä tavoitteita, mut se edellinen paikka kyl alkoi jo tympimään et oli ihan positiivista et se loppuikin ilman et mun tarvi irtisanoutua sieltä.. mut ei sekään ollu tavoite, se oli vaan onnenkantamoinen,

      mur

    • Elämän pitkässä juoksussa on tavoitteet muuttuneet pari kertaa. Vielä on matkaa jäljellä. Pusken eteenpäin kuin tamppauskone. :)

      (ehkä jonakin päivänä.. )

    • Olen vielä hengissä.

    • Työelämässä on menestystä kyllä, enemmänkin kuin laiskanpuoleiselle tyypille olis tarpeen. Varsinaisia tavoitteita ei sen jälkeen ole ollut kun yliopistoon pääsi, tarkoituksena saada pohja mukaville sisätöille. Sattuma johdottaa työuraa hyvin pitkälle, mitä paikkoja kohdalle osuu kun sellasen tarvii. Aika nopeasti työn mielekkyys tuli tärkeämmäksi jutuksi kuin palkka. Paras on tietysti hyväpalkkainen kiva työ.

      • kesämisu :)

        parasta on tietysti kesäkollin pusuttaminen. moiskis, njom, njom. :-)


      • kesämisu :) kirjoitti:

        parasta on tietysti kesäkollin pusuttaminen. moiskis, njom, njom. :-)

        Entä jos se on äkäisellä tuulella? :p


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe