Hei kaikki!
Oon 12 vuotias tyttö ja olen menossa maanantaina (30.8) pelaamaan sulista sellaiseen ryhmään.
Se on mun eka kerta, kun pelaan hallilla.
Oon aina vaan pelannu mökillä tai kavereitten kanssa pihalla.
Jännittää vähän...
Tarviin tsemppausta.
Sulkapallon aloittaminen
3
1082
Vastaukset
- milla
mä olen nyt harrastanut sulkista noin 2 vuotta.. eka kerta jännitti muakin mutta toka kerta oli jo parempi... yks hopee on voitettu ja kaikki on menny hyvin... oon 13 w... mukaan vaan.. sitä se lähtee
- Apuva?
Moi!
Voisitko kertoa mullekin jotain sulkapallosta.
Missä helsingissä sijaitsee jotain hyviä sulkapallo halleja.. missä on sulkapallo paikkoja aloittelijoille??
Mulle kelpaa ihan kaikki tieto.
Oon aloittamassa sulkapallon..
Ja oonko jo liian vanha aloittamaan sulkapalloa, kun oon jo 14, kohta 15 vuotta??
-Kiitos vastauksestasi! :) - sulka
Apuva? kirjoitti:
Moi!
Voisitko kertoa mullekin jotain sulkapallosta.
Missä helsingissä sijaitsee jotain hyviä sulkapallo halleja.. missä on sulkapallo paikkoja aloittelijoille??
Mulle kelpaa ihan kaikki tieto.
Oon aloittamassa sulkapallon..
Ja oonko jo liian vanha aloittamaan sulkapalloa, kun oon jo 14, kohta 15 vuotta??
-Kiitos vastauksestasi! :)Hei Apuva?
Et todellakaan ole liian vanha sulkista pelailemaan. Hyvä vaan että tulee lisää nuoria pelureita!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pelaamaan vaan ja tsemppiä!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1944952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1124032Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573515
- 513420
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372907Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232316
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo282056UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949