Hei kaikki!
Oon 12 vuotias tyttö ja olen menossa maanantaina (30.8) pelaamaan sulista sellaiseen ryhmään.
Se on mun eka kerta, kun pelaan hallilla.
Oon aina vaan pelannu mökillä tai kavereitten kanssa pihalla.
Jännittää vähän...
Tarviin tsemppausta.
Sulkapallon aloittaminen
3
1028
Vastaukset
- milla
mä olen nyt harrastanut sulkista noin 2 vuotta.. eka kerta jännitti muakin mutta toka kerta oli jo parempi... yks hopee on voitettu ja kaikki on menny hyvin... oon 13 w... mukaan vaan.. sitä se lähtee
- Apuva?
Moi!
Voisitko kertoa mullekin jotain sulkapallosta.
Missä helsingissä sijaitsee jotain hyviä sulkapallo halleja.. missä on sulkapallo paikkoja aloittelijoille??
Mulle kelpaa ihan kaikki tieto.
Oon aloittamassa sulkapallon..
Ja oonko jo liian vanha aloittamaan sulkapalloa, kun oon jo 14, kohta 15 vuotta??
-Kiitos vastauksestasi! :) - sulka
Apuva? kirjoitti:
Moi!
Voisitko kertoa mullekin jotain sulkapallosta.
Missä helsingissä sijaitsee jotain hyviä sulkapallo halleja.. missä on sulkapallo paikkoja aloittelijoille??
Mulle kelpaa ihan kaikki tieto.
Oon aloittamassa sulkapallon..
Ja oonko jo liian vanha aloittamaan sulkapalloa, kun oon jo 14, kohta 15 vuotta??
-Kiitos vastauksestasi! :)Hei Apuva?
Et todellakaan ole liian vanha sulkista pelailemaan. Hyvä vaan että tulee lisää nuoria pelureita!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pelaamaan vaan ja tsemppiä!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409