Hei kaikki!
Oon 12 vuotias tyttö ja olen menossa maanantaina (30.8) pelaamaan sulista sellaiseen ryhmään.
Se on mun eka kerta, kun pelaan hallilla.
Oon aina vaan pelannu mökillä tai kavereitten kanssa pihalla.
Jännittää vähän...
Tarviin tsemppausta.
Sulkapallon aloittaminen
3
1032
Vastaukset
- milla
mä olen nyt harrastanut sulkista noin 2 vuotta.. eka kerta jännitti muakin mutta toka kerta oli jo parempi... yks hopee on voitettu ja kaikki on menny hyvin... oon 13 w... mukaan vaan.. sitä se lähtee
- Apuva?
Moi!
Voisitko kertoa mullekin jotain sulkapallosta.
Missä helsingissä sijaitsee jotain hyviä sulkapallo halleja.. missä on sulkapallo paikkoja aloittelijoille??
Mulle kelpaa ihan kaikki tieto.
Oon aloittamassa sulkapallon..
Ja oonko jo liian vanha aloittamaan sulkapalloa, kun oon jo 14, kohta 15 vuotta??
-Kiitos vastauksestasi! :) - sulka
Apuva? kirjoitti:
Moi!
Voisitko kertoa mullekin jotain sulkapallosta.
Missä helsingissä sijaitsee jotain hyviä sulkapallo halleja.. missä on sulkapallo paikkoja aloittelijoille??
Mulle kelpaa ihan kaikki tieto.
Oon aloittamassa sulkapallon..
Ja oonko jo liian vanha aloittamaan sulkapalloa, kun oon jo 14, kohta 15 vuotta??
-Kiitos vastauksestasi! :)Hei Apuva?
Et todellakaan ole liian vanha sulkista pelailemaan. Hyvä vaan että tulee lisää nuoria pelureita!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pelaamaan vaan ja tsemppiä!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875